Jarenlang!quote:
quote:
Ik vraag me serieus af of ze dat nog steeds ook echt doen bij de gymlessen? Ik bedoel, pedagogisch zal je toch ook wat meekrijgen op zo'n sportopleiding?quote:
Proberen te vermijdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze dat nog steeds ook echt doen bij de gymlessen? Ik bedoel, pedagogisch zal je toch ook wat meekrijgen op zo'n sportopleiding?
Wel zo lief voor de kinderen die altijd als laatste worden gekozenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Proberen te vermijdenIk nummer gewoon meestal. Maar bij sommige spellen kan het wel omdat het dan niet om 'atletisch' gaat oid. Hangt ook heel erg van de groep af..
Aangezien ik het ken hou ik er rekening mee jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel zo lief voor de kinderen die altijd als laatste worden gekozen
Maar er is altijd iemand als laatste overquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Aangezien ik het ken hou ik er rekening mee jaIk laat, als ik al laat kiezen, vaak de minst sportieve kinderen kiezen. Dan zijn zij iig niet het laatste over
![]()
hehe klopt. Daarom doen we het maar niet te vaakquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er is altijd iemand als laatste over
Al valt dat vaak ook wel opquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aangezien ik het ken hou ik er rekening mee jaIk laat, als ik al laat kiezen, vaak de minst sportieve kinderen kiezen. Dan zijn zij iig niet het laatste over
![]()
Mijn hemel, wat kunnen kinderen intens gemeen zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haatte gym. Intens. Werd ook altijd als laatste gekozen. Maar goed, ik werd natuurlijk ook gepest, dus ja het was natuurlijk ook veel leuker om me te laten struikelen, harde basketballen tegen me aan te gooien of mn kleren onder de douche te leggen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haatte gym. Intens. Werd ook altijd als laatste gekozen. Maar goed, ik werd natuurlijk ook gepest, dus ja het was natuurlijk ook veel leuker om me te laten struikelen, harde basketballen tegen me aan te gooien of mn kleren onder de douche te leggen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef conleche het volgende:
Oei. Ik kwam net uit bad en wilde m'n rijst van het ene pitje naar het andere doen, kwam ik te dicht met m'n badjas langs het vuur, stond ik in de fik zeg. Ik heb het uit kunnen kloppen, maar door de adrenaline ben ik nu misselijk en heb geen zin meer in m'n rijst.
Nee, katoen, maar wel badstof, dus het was op meerdere plaatsen ineens. Maar wel vrij makkelijk uit te kloppen gelukkig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Oh, dat is nou echt zo'n altijd aanwezige angst van mij! Niet al te synthetische badjas?
Dat is schrikken!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef conleche het volgende:
Oei. Ik kwam net uit bad en wilde m'n rijst van het ene pitje naar het andere doen, kwam ik te dicht met m'n badjas langs het vuur, stond ik in de fik zeg. Ik heb het uit kunnen kloppen, maar door de adrenaline ben ik nu misselijk en heb geen zin meer in m'n rijst.
mooi lijstje, HPKW!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Aangepast lijstje!!
O: koffie verkeerd, havermout met appel en melk
T: banaan
L: 2 dubbele boterhammen met jamon serrano en rucola
T: 2 roggebroodjes met pindakaas
D1: rijst, vegameuk, broccoli en ui
T: banaan
S: 1500 meter roeien en half uurtje krachttraining
T: yoghurt, kwark, bosbessen en frambozen
D2: rijst, vegameuk, broccoli en ui
En verder nog 4 keer een kwartier gefietst.
Spuit elf nog in de bocht, dat vond ik ook griezelig daar er ook best waren die zelfs dan lieten blijken dat ze niet in dat team wilden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel! Mijn broeken zitten ook minder strak en ik snaai niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mooi lijstje, HPKW!
En Co, doe je wel voorzichtig?
Ik kruip zo m'n bed in, moe....
ik had toch wel minimaal verwacht dat jij op de boot zou springen om dit evenement mee te maken. Als ik zie hoeveel Hollandse thema avondjes je organiseert dan mis je ons Ollanders welquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ammenooitniet! Maar veel plezier!
Kinderen vinden altijd wel een manier om elkaar te pesten. Op internet minstens zo erg als op school lijkt mij.. Vervelende is dat je er vaak niks aan kan doen..quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spuit elf nog in de bocht, dat vond ik ook griezelig daar er ook best waren die zelfs dan lieten blijken dat ze niet in dat team wilden.
Maar wellicht dat dat tegenwoordig anders gaat? Neefje vd Mr wordt gewoon via interwebz gepest, ook een methode.
-edit- jaiks Co!
Mijn ervaring is wel dat het enorm scheelt of er iets aan gedaan wordt. Op scholen dan vooral, als kind en als ouder heb ik de ervaring dat het met goed zicht op wat er gebeurt en praten en de boel open op tafel gooien heel veel bijgestuurd kan worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Kinderen vinden altijd wel een manier om elkaar te pesten. Op internet minstens zo erg als op school lijkt mij.. Vervelende is dat je er vaak niks aan kan doen..
En als leerkracht weet ik dat dat verdomd moeilijk isquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat het enorm scheelt of er iets aan gedaan wordt. Op scholen dan vooral, als kind en als ouder heb ik de ervaring dat het met goed zicht op wat er gebeurt en praten en de boel open op tafel gooien heel veel bijgestuurd kan worden.
Ik denk ook niet dat alleen de leerkracht hier een rol in speeltquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als leerkracht weet ik dat dat verdomd moeilijk is![]()
Echt niet tof..Er is zo vaak gewoon geen vinger op te leggen en dat is verschrikkelijk frustrerend..
Klopt. het moet een team efford zijn en dat is al lastig genoeg vaak om op een goede manier voor elkaar te krijgen..quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat alleen de leerkracht hier een rol in speeltop mijn oude basisschool en de school van mijn kindjes gingen/gaan ze er goed mee om imho. Maarreh [/OUD] en welterusten
Ja Co, je bent hot. Nu weten we het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef conleche het volgende:
Sophie Dahl <3quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:47 schreef minilot het volgende:
Nog steeds 64 kilo!![]()
![]()
Een vegan dagje vandaag..
O: (05:45) Overnight oats van rijstmelk, havermout, dadels en chiazaad
L: Is eigenlijk een beetje mijn D:, overgebleven couscous van gisteren met een ruime hoeveelheid pompoen, wortel, pastinaak, kikkererwten, gedroogde abrikozen en verse koriander.
D: Restje spicy broccoli dahl uit de vriezer. Als toetje: peer in dikke plakken met kardemom en kaneel, even roosteren in de oven.
En.. Geen koffie. Proberen.
![]()
Edit: In plaats van koffie nu groene thee met ginseng. Nu al wakkerder. Placebo-effect FTW!![]()
hoevaak ben je nu al op de weegschaal gaan staan deze week?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:47 schreef minilot het volgende:
Nog steeds 64 kilo!![]()
![]()
Een vegan dagje vandaag..
O: (05:45) Overnight oats van rijstmelk, havermout, dadels en chiazaad
L: Is eigenlijk een beetje mijn D:, overgebleven couscous van gisteren met een ruime hoeveelheid pompoen, wortel, pastinaak, kikkererwten, gedroogde abrikozen en verse koriander.
D: Restje spicy broccoli dahl uit de vriezer. Als toetje: peer in dikke plakken met kardemom en kaneel, even roosteren in de oven.
En.. Geen koffie. Proberen.
![]()
Edit: In plaats van koffie nu groene thee met ginseng. Nu al wakkerder. Placebo-effect FTW!![]()
Haha, elke ochtend even na de grote boodschap.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoevaak ben je nu al op de weegschaal gaan staan deze week?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggel!![]()
Gister:
O: Havermout, Grapefruit
S: 45 min KT, 20 min cardio
T: Wheyshake
L: 2 volkoren bth met omelet, 1 bth pindakaas
T: 2 bth rookvlees, 250gr magere kwark met fruit
D: Kip fajitas (), 5 Bier
Volgende week voor het eerst in een maand weer eens op de weegschaal.
quote:
Het waren 33cl glazen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het tot de 5 bier nog een prachtig lijstjeGlazen hoop ik en geen flesjes
Oo, S: vergeten inderdaad. Vandaag een half uur fietsen en een half uur hoepelen. Verder drie keer in de week een half uurtje hardlopen, al mag dat qua snelheid nog geen naam hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Minilot, sport jij eigenlijk ook? En ik vind dat je echt weinig eet, ondanks dat je klein bent... en dat je weinig zuivel eetmaar goed.
Welnee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:08 schreef An24 het volgende:
@ Minilot: sta jij niet enorm in de spaarstand? Ik heb het gevoel dat je zo weinig eet. Je lichaam kijkt wel uit om af te vallen. Misschien vaker op de dag kleinere maaltijden eten?
Ik heb mijn tekst al aangepast.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Welnee! Ik denk dat ik qua voedingswaarde heel wat meer eet dan sommige andere hier, als ik zo die lijstjes bekijk. Zoals hierboven al gezegd: ik neem drie keer per dag een lekkere, ruime portie eten en meestal zit alles bomvol vezels en vitaminen. Ik heb er geen behoefte aan om zes keer per dag een kleinere hoeveelheid te eten: dat heeft voor mij helemaal geen meerwaarde. Ik zou het vooral lastig vinden.
Minder klachten, heb natuurlijk minder vocht in mijn benen atm (niet warm en als het geen vochtig weer is heb ik niets te klagen).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:00 schreef V1z0R het volgende:
Gelukkig niets ernstigs gebeurt, Co!
[..]
Hoe verhoud dit zich tot wat je merkt van je lipoedeem?
Daar heb ik geen problemen mee inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tekst al aangepast.Sommige lijven kunnen er niet tegen om het drie keer zwaar te laten voeden, om vervolgens uren niets te eten.
Gewoon meenemen naar mijn werk - ik heb op kantoor een koelkast en een magnetron en thuis heb ik tienduizend tupperwarebakjes klaarstaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap jouw manier van eten wel Minilot, fijn dat je ook altijd zo lekker kunt lunchen. Hoe doe je dat qua werk? Of werk je thuis ofzo? Maar voor ons is het wel lastig inschatten hoe groot jouw porties zijn, denk ik!Genoeg gezonde ingrediënten, though, dus lijkt me prima.
Nou, in de winter ben ik geneigd om heel veel taarten te bakken, zelf roomijs te draaien, brownies bakken, koekjes bakken, noem maar op. En honderdduizend warme chocolademelkvariaties natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
Misschien heb ik het gemist Minilot, maar wat wil je eigenlijk aanpassen in je eet/beweeg patroon om af te vallen?
Ah ja, herkenbaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, in de winter ben ik geneigd om heel veel taarten te bakken, zelf roomijs te draaien, brownies bakken, koekjes bakken, noem maar op. En honderdduizend warme chocolademelkvariaties natuurlijk.
Daar hou ik in de lente mee op, en dan val ik af.
Behalve in je gewicht dus misschien. Niet dat ik je iets wil aanpraten, maar je post wel in een topic waar mensen wel kritisch kunnen zijn. Als je nu in een week een paar keer op de weegschaal staat om te checken of je al iets afgevallen bent en er gebeurt niets, dan kan het toch geen kwaad om je gewoontes eens onder de loep te nemen? Zelf at ik ook drie keer per week en kon ik daar prima mee leven. Maar het lichaam verandert ook in de loop der jaren en kan op den duur een andere structuur nodig hebben. Ik merkte ook pas verschil toen ik het daadwerkelijk ging proberen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee inderdaad.Ik ben een grote eter, en als ik dan vervolgens zes uur niks eet heb ik daar op geen enkele manier last van.
[..]
Gewoon meenemen naar mijn werk - ik heb op kantoor een koelkast en een magnetron en thuis heb ik tienduizend tupperwarebakjes klaarstaan.![]()
Wutwut?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Behalve in je gewicht dus misschien. Niet dat ik je iets wil aanpraten, maar je post wel in een topic waar mensen wel kritisch kunnen zijn. Als je nu in een week een paar keer op de weegschaal staat om te checken of je al iets afgevallen bent en er gebeurt niets, dan kan het toch geen kwaad om je gewoontes eens onder de loep te nemen? Zelf at ik ook drie keer per week en kon ik daar prima mee leven. Maar het lichaam verandert ook in de loop der jaren en kan op den duur een andere structuur nodig hebben. Ik merkte ook pas verschil toen ik het daadwerkelijk ging proberen.
Smoking hot ja!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja Co, je bent hot. Nu weten we het wel.
Waarom ben je gestopt eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:50 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Sophie Dahl <3
Ik ben net na twee jaar gestopt op de boekenafdeling van een groot warenhuis waar ik precies naast de kookboeken stond, en haar boek was altijd zo schattig en leuk en Roald Dahl-achtig. Stond ik altijd door te bladeren als het rustig was.
Oh man, ik mis het
Ohw, gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Minder klachten, heb natuurlijk minder vocht in mijn benen atm (niet warm en als het geen vochtig weer is heb ik niets te klagen).
Merk wel dat ik iets meer omvang heb dan in de winter qua bovenbeen dus zal iets meer moeten bewegen.
Kan me herinneren dat je de vorige keer juist heel hard afviel!! Maar beter is het om het wat langzamer te doen inderdaad!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, elke ochtend even na de grote boodschap.![]()
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor - het beīnvloedt mijn gemoedstoestand verder niet. Ik verwacht die eerste kilo eraf sowieso pas eind volgende week. Ik ga niet zo hard.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, in de winter ben ik geneigd om heel veel taarten te bakken, zelf roomijs te draaien, brownies bakken, koekjes bakken, noem maar op. En honderdduizend warme chocolademelkvariaties natuurlijk.
Daar hou ik in de lente mee op, en dan val ik af.
Zoals al gezegd: ik krijg geen dikke kont van mijn zeer voedzame en bevredigende reguliere eetpatroon. Ik krijg een dikke kont omdat ik het leuk vind om in december gevulde speculaas te maken. En omdat ik voor het kerstdiner bij mijn schoonouders zelf eerst tien soorten zelfgemaakt roomijs wil testen voordat ik een dessert-besluit neem.quote:
Nou , ik zie dat het je vermogen tot dees en tees goed neer te zetten wat heeft aangetast, maar buiten dat ben ik okee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:00 schreef V1z0R het volgende:
Gelukkig niets ernstigs gebeurt, Co!
[..]
Hoe verhoud dit zich tot wat je merkt van je lipoedeem?
Okay! Dan zullen dequote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Zoals al gezegd: ik krijg geen dikke kont van mijn zeer voedzame en bevredigende reguliere eetpatroon. Ik krijg een dikke kont omdat ik het leuk vind om in december gevulde speculaas te maken. En omdat ik voor het kerstdiner bij mijn schoonouders zelf eerst tien soorten zelfgemaakt roomijs wil testen voordat ik een dessert-besluit neem.
Ik ben me als half veganistische groenten-junk zeer bewust van wat ik eet, en aankomen doe ik in de winter omdat ik het leuk, tof en gezellig vind om allerlei baksels tevoorschijn te toveren. Dit jaar ben ik me iets meer te buiten gegaan dan normaal, maar niets dat zich niet oplost door gewoon te eten wat ik altijd doe, minus de taarten en koekjes.
Mijn lijf is gezond, ik voel me uitstekend en ik zou niet weten waarom ik mezelf tot driemaal daags een tussendoortje zou moeten dwingen omdat dat zo 'hoort'.Ik luister liever naar mijn lijf, en mijn lijf vindt het prima zonder zes keer per dag een hapje.
Ik heb er 1 thuis nuquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Leuk An! Helemaal tof dat ze 'jullie nummer' ook nog als toegift deden
Jagar, goede reis en veel plezier!
[..]
Ohw, gelukkig maarDoe je die pijnbank en zo dan ook nog wel eens of?
"Smooooooke in m'n badjas, fire aan m'n mouw!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wij schelen niet zoveel in lengte, maar ik vind het knap dat je genoeg kan eten in slechts 3 maaltijdenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Welnee!![]()
Ik denk dat ik qua voedingswaarde heel wat meer eet dan sommige andere hier, als ik zo die lijstjes bekijk. Zoals hierboven al gezegd: ik neem drie keer per dag een lekkere, ruime portie eten en meestal zit alles bomvol vezels en vitaminen en andere fijne dingen.
Ik heb er geen behoefte aan om zes keer per dag een kleinere hoeveelheid te eten: dat heeft voor mij helemaal geen meerwaarde. Ik zou het vooral lastig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |