abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108595310
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108595370
Dronken :o Sigme!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108595415
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef Ml-etje het volgende:
Dronken :o Sigme!
Jarenlang!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108595510
Oh ja, om terug te komen op de pakken, ik ben nog steeds zeer te spreken over mijn pakken, op maat gemaakt door suit yourself.
Maken volgens mij ook herenoverhemden. En het is niet duur (geen echt maatpak, maar tailor made).
pi_108595715
Ohai!
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:12:56 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108596005
Trauma-TT oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108596072
Lijstje vandaag?
O: 3 bth (dubbele kaas 1x appelstroop)
T: verse sinaasappelsap
L: moussaka portiedinges in restaurant
T: appel
D: omelet 2 eieren met ham en alles, halve komkommer in saus
S: bodycombat
T: plak ontbijtkoek ennn yoghurt met walnoten en agavesiroop
pi_108596346
Oh, ik vond gym ook leuk. Ik volleybalde minstens 4x in de week toen ik jong was. Minstens. Vaak 2 wedstrijden op zaterdag, op maandag 2 trainingen achter elkaar, en dan nog een keer trainen, en een keer training geven. Was leuk!
pi_108596436
quote:
9s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trauma-TT oO<
:Y :X }:| :'(

en ik ben ook nog steeds bang voor de bal.. en dat is onhandig als je gymles moet geven en de ballen vliegen je om de oren :')
pi_108596462
o haiz!

Ik vond gym ook supertof, maar qua kiezen hing het er vanaf wat we deden. Da's het nadeel als je 2 turfjes hoog bent :')

ik heb mijn mojo weer! Sporten gaat ook lekker en wat ik doe zet zoden aan de dijk. Mijn buik wordt platter :o

Lijstje:

O:smoothie
T: 2 rijstwafels met pindakaas
L: rucolasalade met tasty toms, mozarella light, pijnboompitjes, balsamico en olijfolie :9
T: kwark en bessen
S: biceps en benen
T: biefstuk, gebakken aardappels en groenten
T: kwark

Eindelijk spinazie gevonden! bij de Bas :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108596518
quote:
9s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trauma-TT oO<
Ik vraag me serieus af of ze dat nog steeds ook echt doen bij de gymlessen? Ik bedoel, pedagogisch zal je toch ook wat meekrijgen op zo'n sportopleiding? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108596538
ik heb tot mijn 18e aan judo gedaan, was ook bezig met mijn zwarte band, maar ineens was de zin weg en ben ik er mee gekapt. Later nog gekeken om het af te maken, maar er zijn bijna geen volwassen vrouwen die nog judo'en en alle hoeken van de zaal zien door een gozer die met je rond loopt te smijten daar kijk in niet echt naar uit :')

En ik heb tot mijn 16de geturnd, was niet ubergoed, balk ging voor geen meter maar brug ongelijk legger/mat en ringen gingen lekkkkkkerrrrr :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108596595
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af of ze dat nog steeds ook echt doen bij de gymlessen? Ik bedoel, pedagogisch zal je toch ook wat meekrijgen op zo'n sportopleiding? :D
Proberen te vermijden :Y Ik nummer gewoon meestal. Maar bij sommige spellen kan het wel omdat het dan niet om 'atletisch' gaat oid. Hangt ook heel erg van de groep af..
pi_108596631
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:

Proberen te vermijden :Y Ik nummer gewoon meestal. Maar bij sommige spellen kan het wel omdat het dan niet om 'atletisch' gaat oid. Hangt ook heel erg van de groep af..
Wel zo lief voor de kinderen die altijd als laatste worden gekozen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108596693
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel zo lief voor de kinderen die altijd als laatste worden gekozen :Y
Aangezien ik het ken hou ik er rekening mee ja ;) Ik laat, als ik al laat kiezen, vaak de minst sportieve kinderen kiezen. Dan zijn zij iig niet het laatste over *) :P
pi_108596798
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:

Aangezien ik het ken hou ik er rekening mee ja ;) Ik laat, als ik al laat kiezen, vaak de minst sportieve kinderen kiezen. Dan zijn zij iig niet het laatste over *) :P
Maar er is altijd iemand als laatste over :o
pi_108597002
quote:
12s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar er is altijd iemand als laatste over :o
hehe klopt. Daarom doen we het maar niet te vaak :+
pi_108597029
Hoi! O+ :W

Geen trauma's opgelopen bij gymnastiek, hiero. Was niet heel goed, zat zo'n beetje in de middenmoot denk ik.

Lijstje, altijd interessant :+

O: 2 volkoren boterhammen jam
T: mineola, paar dropjes
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas, kop champignonnensoep
T: appel, mueslireep
D: zilvervliesrijst + kippakketjes uit de oven met boursin, wat kruiden, paprika en champignons :9
T: bakje kwark/vla met aardbeien (kon ze niet laten liggen, ook al komen ze uit Spanje :+ )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:36:16 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108597034
quote:

[..]

Al valt dat vaak ook wel op :+ *herinnering*
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:43:58 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108597407
Ik haatte gym. Intens. Werd ook altijd als laatste gekozen. Maar goed, ik werd natuurlijk ook gepest, dus ja het was natuurlijk ook veel leuker om me te laten struikelen, harde basketballen tegen me aan te gooien of mn kleren onder de douche te leggen O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:44:43 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108597445
O: twee sneetjes met ham en kaas
T: 1 koffie met melk en suiker
L: twee sneetjes met pindakaas
T: banaan
D: GROTE omelet met gehakt en prei en een snee brood
T: wellicht nog wel ja :+

Had hongerrrr :') Note to self: houdbare tussendoortjes meenemen naar werk en daar laten voor als ik faal in tussendoortjes meenemen :')

Upside: ondanks honger geen ongezonde meuk gekocht op station, want haast om de trein te halen :+
pi_108597740
Lijst
• 5 km hardlopen (begin ging heel slecht, wegens slaap-buikpijn, maar het knapte toch op)
• yoghurt & havermout
• 5 roggebrood pindakaas
• 1,3 kg rauwe groente
• 1 Bakker Bart energiebroodje
• 1 koekje
• avondeten: 3 ons gekookte sperziebonen, half blok gemarineerde gebakken tahu, pindasaus
• toe: plakje cake met avocaat

Morgen gaat hardlopen niet lukken, ga ik proberen 0 koekjes te eten, ga ik de werklunch overslaan (die met kroket) en plaats daarvan een haring eten. Met uitjes.
pi_108597801
Lijstje voor vandaag:

O: 2 gebakken eieren met spek, 2 glazen Roosvicee ferro
T: 2 merci'tjes, een appel, 2 koppen koffie
L: 2 volkoren boterhammen met krabsalade, 2 mandarijnen, 0.5 liter water
T: koffie, avocado
D: bloemkool, kaasschnitzel, yoghurt met diepvriesframbozen, glas roosvicee ferro
T: versgeperste jus
Sport: uurtje bodypump, 20 min fietsen, veel lopen op werk.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:52:55 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108597848
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:50 schreef sigme het volgende:
een haring eten. Met uitjes.
:9 ! Ga ik ook halen morgen misschien! :Y)
pi_108598065
Goed, de eindstand:

O: 2 crackers met 20+ kaas en 2 eitjes (332 kcal)
T: 1 appel (? kcal)
B: half uur gewandeld
L: salade met geitenkaas en gebakken champignons (500 kcal, best veel :o )
T: speltbroodje met casselerrib, komkommer en een stukje rauwe paprika er naast (168 kcal)
D: viscurry en wortelsalade (454 kcal)
B: weer een half uur gewandeld
T: 2 glaasjes wijn en studentenhaver (441 kcal, nog in de planning, kan ook minder/anders worden)

totaal: 1895 kcal, zonder aftrek van het wandelen :+
pi_108598582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haatte gym. Intens. Werd ook altijd als laatste gekozen. Maar goed, ik werd natuurlijk ook gepest, dus ja het was natuurlijk ook veel leuker om me te laten struikelen, harde basketballen tegen me aan te gooien of mn kleren onder de douche te leggen O+.
Mijn hemel, wat kunnen kinderen intens gemeen zijn... -O-

Ik werd ook als laatste (of anders een-na-laatste) gekozen, want klein, traag en slecht in balspelen. Toch had ik niet echt een hekel aan gym, al was het vaak wel het laagste cijfer op m'n lijst. Ik had andere kwaliteiten :).
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108599117
Oei. Ik kwam net uit bad en wilde m'n rijst van het ene pitje naar het andere doen, kwam ik te dicht met m'n badjas langs het vuur, stond ik in de fik zeg. Ik heb het uit kunnen kloppen, maar door de adrenaline ben ik nu misselijk en heb geen zin meer in m'n rijst. :')
pi_108599177
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
:*
pi_108599189
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef conleche het volgende:
Oei. Ik kwam net uit bad en wilde m'n rijst van het ene pitje naar het andere doen, kwam ik te dicht met m'n badjas langs het vuur, stond ik in de fik zeg. Ik heb het uit kunnen kloppen, maar door de adrenaline ben ik nu misselijk en heb geen zin meer in m'n rijst. :')
:o
Oh, dat is nou echt zo'n altijd aanwezige angst van mij! Niet al te synthetische badjas?
pi_108599226
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, dat is nou echt zo'n altijd aanwezige angst van mij! Niet al te synthetische badjas?
Nee, katoen, maar wel badstof, dus het was op meerdere plaatsen ineens. Maar wel vrij makkelijk uit te kloppen gelukkig.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:22:09 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108599397
Hete curry?

Maar gelukkig goed afgelopen! Kan me de schrik goed voorstellen!!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:40:14 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108600311
Ik zie het woord al :9
pi_108600403
quote:
Dat is schrikken! :o Ik heb ook zo'n flodderding van superbrandbare stof (je kan er vast je haardvuur met gemak mee aansteken), maar blijf echt uit de buurt van vlammetjes :o
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:44:40 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108600538
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie het woord al :9
Oh kut }:|.

Uniekje heeft niks gepost :{w.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:52:20 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108600964
Co :o You are too young to burn! Wel uutkiek'n he! :*

Uniek is wokken! :9
pi_108601809
Aangepast lijstje!!
O: koffie verkeerd, havermout met appel en melk
L: 2 dubbele boterhammen met jamon serrano en rucola
T: 2 roggebroodjes met pindakaas
D1: rijst, vegameuk, broccoli en ui
S: 1500 meter roeien en half uurtje krachttraining
T: yoghurt, kwark, bosbessen en frambozen
D2: rijst, vegameuk, broccoli en ui

En verder nog 4 keer een kwartier gefietst. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108602212
Owja, ik heb dus een kaartje over voor Moss as. zondag in Rotterdam.
Iemand zin om mee te gaan?
Doe wat je niet durft.
pi_108602354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Aangepast lijstje!!
O: koffie verkeerd, havermout met appel en melk
L: 2 dubbele boterhammen met jamon serrano en rucola
T: 2 roggebroodjes met pindakaas
D1: rijst, vegameuk, broccoli en ui
S: 1500 meter roeien en half uurtje krachttraining
T: yoghurt, kwark, bosbessen en frambozen
D2: rijst, vegameuk, broccoli en ui

En verder nog 4 keer een kwartier gefietst. B-)
mooi lijstje, HPKW!

En Co, doe je wel voorzichtig?

Ik kruip zo m'n bed in, moe....
pi_108603093
quote:

[..]

Spuit elf nog in de bocht, dat vond ik ook griezelig daar er ook best waren die zelfs dan lieten blijken dat ze niet in dat team wilden.
Maar wellicht dat dat tegenwoordig anders gaat? Neefje vd Mr wordt gewoon via interwebz gepest, ook een methode.

-edit- jaiks Co!
pi_108603394
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mooi lijstje, HPKW!

En Co, doe je wel voorzichtig?

Ik kruip zo m'n bed in, moe....
Dank je wel! Mijn broeken zitten ook minder strak en ik snaai niet meer.
Dus dat lichaam van die lean and mean fighting machine gaat er ook gewoon komen. B-)

Slaapze! Ik duik er ook weer lekker vroeg in en er dan morgen niet zo heel vroeg uit want ik werk toch lang door. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_108603465
Ik neem maar yoghurt mee morgen met stoofpeertjes :9 /geen zin om eieren te bakken.
pi_108603643
traumatt idd.. behalve dat ik niet al te goed was in teamsporten, vonden kinderen mij eng met mijn benen vol eczeem en we moesten korte broekjes aan met gym. Maar soit, life happens :)

Co, gelukkig goed afgelopen zeg, kan me indenken dat je dan enorm schrikt :*

Mijn lijst van vandaag was
O: havermout
T: cappuccino, sinaasappel
L: kwark, peer, gekookt ei
T: cappuccino, nog een sinaasappel want lekker
D: rijst met heel veel roerbakgroentes
T: klein schaaltje zelfgemaakte chocomousse O+
pi_108604097
Mooi dat het sporten zoden aan de dijk zet HPKW! Maakt het makkelijker om het vol te houden :Y

En Co, schrikken :o Heb je nou nog wel iets gegeten? :')
pi_108604165
Nog meer liefhebbers van het songfestival trouwens?! :D
We gaan kijken in een kroeg in Rotterdam!
[WOOHOO!] De You and Meet - 24/5 - Genoeg Henk voor iedereen!
Doe wat je niet durft.
pi_108604345
Ammenooitniet! Maar veel plezier! :P
Ja doei.
pi_108605020
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ammenooitniet! Maar veel plezier! :P
ik had toch wel minimaal verwacht dat jij op de boot zou springen om dit evenement mee te maken. Als ik zie hoeveel Hollandse thema avondjes je organiseert dan mis je ons Ollanders wel O+
pi_108605625
Ik kijk Hello Goodbye (was Mol kijken) en zit nu met tranen in mn ogen. Een moeder die vertelt over haar zoon die zelfmoord gepleegd heeft, en hoe dat proces ging. Man sinds wanneer ben ik zo labiel.

Wow schrikken Co!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_108607175
Co., was ff schrikken! Badjas is veel erger dan een ovenhandschoen(wat ik net had haha) pfoej.

Ow en gym O+
1xpw turnen, 1xpw selectiegym, 1pw springclub (turnen met als specifiek doel: goed zijn in trampoline etc) en 2x pw Volleybal O+ helaas dacht mijn rug er anders over :(

Desondanks werd ik ook niet vaak als 1e gekozen.. Eerder als laatste. Gelukkig niet altijd :'(

Lijstje is belabberd vandaag. Ook avond eten. Eerst had ik vlam in de koekenpan van de speklapjes (gevolg speklapjes zwart) daarna zette ik mezelf ook in de fik met m'n ovenhandschoen. (gevolg aangevallen rode kool haha)

En overmaat van ramp heb ik heel de dag al een snaaidag..
~ Bonito La Risa ~
pi_108607384
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Spuit elf nog in de bocht, dat vond ik ook griezelig daar er ook best waren die zelfs dan lieten blijken dat ze niet in dat team wilden.
Maar wellicht dat dat tegenwoordig anders gaat? Neefje vd Mr wordt gewoon via interwebz gepest, ook een methode.

-edit- jaiks Co!
Kinderen vinden altijd wel een manier om elkaar te pesten. Op internet minstens zo erg als op school lijkt mij.. Vervelende is dat je er vaak niks aan kan doen..
~ Bonito La Risa ~
pi_108607944
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Kinderen vinden altijd wel een manier om elkaar te pesten. Op internet minstens zo erg als op school lijkt mij.. Vervelende is dat je er vaak niks aan kan doen..
Mijn ervaring is wel dat het enorm scheelt of er iets aan gedaan wordt. Op scholen dan vooral, als kind en als ouder heb ik de ervaring dat het met goed zicht op wat er gebeurt en praten en de boel open op tafel gooien heel veel bijgestuurd kan worden.
pi_108608024
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mijn ervaring is wel dat het enorm scheelt of er iets aan gedaan wordt. Op scholen dan vooral, als kind en als ouder heb ik de ervaring dat het met goed zicht op wat er gebeurt en praten en de boel open op tafel gooien heel veel bijgestuurd kan worden.
En als leerkracht weet ik dat dat verdomd moeilijk is :X :{ Echt niet tof..Er is zo vaak gewoon geen vinger op te leggen en dat is verschrikkelijk frustrerend..
pi_108608247
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En als leerkracht weet ik dat dat verdomd moeilijk is :X :{ Echt niet tof..Er is zo vaak gewoon geen vinger op te leggen en dat is verschrikkelijk frustrerend..
Ik denk ook niet dat alleen de leerkracht hier een rol in speelt :) op mijn oude basisschool en de school van mijn kindjes gingen/gaan ze er goed mee om imho. Maarreh [/OUD] en welterusten :*
pi_108608450
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat alleen de leerkracht hier een rol in speelt :) op mijn oude basisschool en de school van mijn kindjes gingen/gaan ze er goed mee om imho. Maarreh [/OUD] en welterusten :*
Klopt. het moet een team efford zijn en dat is al lastig genoeg vaak om op een goede manier voor elkaar te krijgen..
Trusten :W
  Vis een optie? vrijdag 2 maart 2012 @ 03:23:59 #54
70532 loveli
N
pi_108614301
quote:
Ja Co, je bent hot. Nu weten we het wel.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 2 maart 2012 @ 03:27:08 #55
70532 loveli
N
pi_108614313
En ik heb gejudood tot m'n 16e, blauwe band en tevens einde van het meidenuur. Het laatste jaar heb ik met een gemengde groep getraind, maar een gast van 2 meter en >2x zo zwaar als ik proberen te gooien, dat vonden we allebei niet zo'n goed idee.
crap in = crap out
pi_108614654
Goeiemorgen!

Ik moet een jaar of twee gejudo'd hebben, dat kregen we op de laatste basisschool waar ik op zat. In plaats van gym, volgens mij deden we het halve schooljaar gewoon gym en de andere helft judo.
Nooit iets van begrepen, maar er was in elk geval geen gezeur met teampjes kiezen.
pi_108614989
Mogge!

Ga mijn home made to do list eens afwerken *)
Judo ken ik alleen van televisie :D wel heb ik van mijn 16e tot mijn 19e meegebokst @ plaatselijke sportschool. Leuk om te doen en genoeg geleerd.
pi_108615042
Nog steeds 64 kilo! }:| :)

Een vegan dagje vandaag..

O: (05:45) Overnight oats van rijstmelk, havermout, dadels en chiazaad
L: Is eigenlijk een beetje mijn D:, overgebleven couscous van gisteren met een ruime hoeveelheid pompoen, wortel, pastinaak, kikkererwten, gedroogde abrikozen en verse koriander.
D: Restje spicy broccoli dahl uit de vriezer. Als toetje: peer in dikke plakken met kardemom en kaneel, even roosteren in de oven.

En.. Geen koffie. Proberen.
:O :'(

Edit: In plaats van koffie nu groene thee met ginseng. Nu al wakkerder. Placebo-effect FTW! :+

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 02-03-2012 08:11:55 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_108615360
Mogge!

@Maria: geen groente? Alleen prei?
@ HPKW, mooie lijst!
@ Scissor, veel suiker (roosvicee, sap, merci) en krabsalade is ook niet perse een gezonde keus.

Bridges was heerlijk gisteren!
Lekkere tonijntartaar gehad, heilbot, rauwe zalm met wasabinootkruimels en tiramisu met sinaasappel en wortel :9

Vandaag:

O - 2 vk crakers pindakaas, kiwi
T - appel
L - 3vk bth kaas/vlees/hummus/tom&kom
T - yoghurt met honing
D - gebakken zalmfilet, veel groente, aardappelpartjes uit de oven
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108615443
Oh enne 57,4 *O*
pi_108615566
..ieks, ik lees nu pas terug. Een in brand gevlogen badjas! :o
pi_108615595
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:47 schreef minilot het volgende:

L: Is eigenlijk een beetje mijn D:, overgebleven couscous van gisteren met een ruime hoeveelheid pompoen, wortel, pastinaak, kikkererwten, gedroogde abrikozen en verse koriander.
D: Restje spicy broccoli dahl uit de vriezer. Als toetje: peer in dikke plakken met kardemom en kaneel, even roosteren in de oven.

Edit: In plaats van koffie nu groene thee met ginseng. Nu al wakkerder. Placebo-effect FTW! :+
Sophie Dahl <3
Ik ben net na twee jaar gestopt op de boekenafdeling van een groot warenhuis waar ik precies naast de kookboeken stond, en haar boek was altijd zo schattig en leuk en Roald Dahl-achtig. Stond ik altijd door te bladeren als het rustig was.

Oh man, ik mis het :{
pi_108615599
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:47 schreef minilot het volgende:

hoevaak ben je nu al op de weegschaal gaan staan deze week?
pi_108615618
Goeiemorgen trouwens.

Ik moest toch best wel lachen om Co. Het klonk erg gevaarlijk maar wel lief. Ofzo :P

Zometeen sporten, college shizzle afmaken, naar college, naar Middelburg met vriendje, maar eerst ontbijt ^O^
pi_108615641
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hoevaak ben je nu al op de weegschaal gaan staan deze week?
Haha, elke ochtend even na de grote boodschap. ;)
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor - het beīnvloedt mijn gemoedstoestand verder niet. Ik verwacht die eerste kilo eraf sowieso pas eind volgende week. Ik ga niet zo hard.
pi_108615655
goeiemorgen!

Al een tijdje aan het werk. Gezellig thuis werken allebei vandaag!

En maar een korte dag, om een uur of 3 vertrekken we richting Stockholm, om vandaar de boot te pakken naar Tallinn. Zin in!
pi_108615688
Moggel! :W

Gister een beetje te weinig gegeten.. thuis'werken' gooit alles in de war. :')
O: Havermout, Grapefruit
S: 45 min KT, 20 min cardio
T: Wheyshake
L: 2 volkoren bth met omelet, 1 bth pindakaas
T: 2 bth rookvlees, 250gr magere kwark met fruit
D: Kip fajitas ( :9~ ), 5 Bier

Volgende week voor het eerst in een maand weer eens op de weegschaal. :P
pi_108615706
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggel! :W

Gister:
O: Havermout, Grapefruit
S: 45 min KT, 20 min cardio
T: Wheyshake
L: 2 volkoren bth met omelet, 1 bth pindakaas
T: 2 bth rookvlees, 250gr magere kwark met fruit
D: Kip fajitas ( :9~ ), 5 Bier

Volgende week voor het eerst in een maand weer eens op de weegschaal. :P

Ik vond het tot de 5 bier nog een prachtig lijstje :D Glazen hoop ik en geen flesjes ;)
pi_108615715
Gelukkig niets ernstigs gebeurt, Co! :X
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:37 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne 57,4 *O*
^O^
Hoe verhoud dit zich tot wat je merkt van je lipoedeem? :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108615727
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond het tot de 5 bier nog een prachtig lijstje :D Glazen hoop ik en geen flesjes ;)
Het waren 33cl glazen. :')
pi_108615780
Ohai!

Minilot, sport jij eigenlijk ook? En ik vind dat je echt weinig eet, ondanks dat je klein bent... en dat je weinig zuivel eet :o maar goed.

Ik ben weer een beetje dunner *O* geen idee wat ik weeg maar mijn broeken en kleding en de spiegel zijn blijer. Maar volgens mij komt het omdat ik niet zo'n eetlust had de laatste dagen :') alhoewel vanmorgen wel flink honger voor het ontbijt.

Isa 5 bier is toch niet zoveel voor op 1 avond?
pi_108615820
Goedemorgen! Viking, als jij het horloge niet wil, wil ik het misschien wel. Maar ik ben bang dat jij geinteresseerd bent, niet?

Lijstje van gisteren, het is een beetje raar geworden:

O: banaan, diepvriesfruit, kwark, beetje muesli
L: 3 boterhammen, rundvleesslaatje (na vandaag stop ik daarmee)
T: stuk komkommer, appel
T: 2 amandelen, 2 hazelnoten, banaan, plak oude kaas
S: intervaltraining 8-)
D: stuk gegrilde zalm, 2/3 van een salade met 150 gr sperzieboontjes, 200 gr rucolamix, 1 rode paprika, 1 ui, 1 blik olijven, 2 tomaten, wat pijnboompitjes :9
T: glaasje licor 43

Vandaag:
O: kwark met cruesli
L: 3 bth met rundvleesslaatje
T: appel, banaan
D: ?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108615830
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Minilot, sport jij eigenlijk ook? En ik vind dat je echt weinig eet, ondanks dat je klein bent... en dat je weinig zuivel eet :o maar goed.

Oo, S: vergeten inderdaad. Vandaag een half uur fietsen en een half uur hoepelen. Verder drie keer in de week een half uurtje hardlopen, al mag dat qua snelheid nog geen naam hebben. :)

Verder: ik eet inderdaad geregeld veganistisch, maar er zijn ook genoeg dagen waarop ik gewoon yoghurt en kaas en eieren eet hoor. :Y
Ook eet ik niet zo weinig: het zijn driemaal daags flinke porties. Ik doe niet aan tussendoortjes, dus het lijkt alleen maar weinig, denk ik.
pi_108615840
@ Minilot: sta jij niet enorm in de spaarstand? Ik heb het gevoel dat je zo weinig eet. Je lichaam kijkt wel uit om af te vallen. Misschien vaker op de dag kleinere maaltijden eten? Ook als je drie keer veel eet kan dat bij sommige mensen een slecht effect hebben.

@Co: wow, dat is wel even schrikken. Hopelijk heb je nog wel iets kunnen eten.

Ook ik werd gepest op school, dus gym was een drama. Inderdaad ook laten struikelen, als laatste gekozen worden etc. Maar goed, ik was ook klein en en een beetje lomp. Wist ik veel dat dat kwam door de EDS pijn. Dat is pas op mijn 28e ontdekt }:|

Ik heb ook aan (wedstrijd) zwemmen en turnen gedaan. Daar moest ik ook mee stoppen. Zwemmen moest in te koud water, dus stijf, bij turnen vlogen de ledematen door de zaal :P het stomme is dat ik nu juist goed ben in sporten, maar nog steeds erg voorzichtig moet zijn. Ik mis het nu wel.

Snow Patrol was *O* O+ *O*
Wij hele avond wachten op Just say yes, kwam hij als allerlaatste toegiftnummer. (Wij zijn op dat nummer getrouwd O+ )
pi_108615858
Planing:
O: grote bak 7-korenvlokken (50 gr?) met sojamelk (250 ml)
T: sinaasappel
L: een stoommaaltijd van de appie, liefst iets met veel groenvoer
T: banaan en peer
D: iets van een salade en een broodje erbij, yoghurt toe (alles in de trein)
T: vast wel een fles wijn :')
pi_108615863
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:08 schreef An24 het volgende:
@ Minilot: sta jij niet enorm in de spaarstand? Ik heb het gevoel dat je zo weinig eet. Je lichaam kijkt wel uit om af te vallen. Misschien vaker op de dag kleinere maaltijden eten?
Welnee! :)
Ik denk dat ik qua voedingswaarde heel wat meer eet dan sommige andere hier, als ik zo die lijstjes bekijk. Zoals hierboven al gezegd: ik neem drie keer per dag een lekkere, ruime portie eten en meestal zit alles bomvol vezels en vitaminen en andere fijne dingen.
Ik heb er geen behoefte aan om zes keer per dag een kleinere hoeveelheid te eten: dat heeft voor mij helemaal geen meerwaarde. Ik zou het vooral lastig vinden.
pi_108615884
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Welnee! Ik denk dat ik qua voedingswaarde heel wat meer eet dan sommige andere hier, als ik zo die lijstjes bekijk. Zoals hierboven al gezegd: ik neem drie keer per dag een lekkere, ruime portie eten en meestal zit alles bomvol vezels en vitaminen. Ik heb er geen behoefte aan om zes keer per dag een kleinere hoeveelheid te eten: dat heeft voor mij helemaal geen meerwaarde. Ik zou het vooral lastig vinden.
Ik heb mijn tekst al aangepast. ;) Sommige lijven kunnen er niet tegen om het drie keer zwaar te laten voeden, om vervolgens uren niets te eten.
pi_108615889
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
Minder klachten, heb natuurlijk minder vocht in mijn benen atm (niet warm en als het geen vochtig weer is heb ik niets te klagen).
Merk wel dat ik iets meer omvang heb dan in de winter qua bovenbeen dus zal iets meer moeten bewegen.
pi_108615896
Ik snap jouw manier van eten wel Minilot, fijn dat je ook altijd zo lekker kunt lunchen. Hoe doe je dat qua werk? Of werk je thuis ofzo? Maar voor ons is het wel lastig inschatten hoe groot jouw porties zijn, denk ik! :D Genoeg gezonde ingrediënten, though, dus lijkt me prima.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108615903
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb mijn tekst al aangepast. ;) Sommige lijven kunnen er niet tegen om het drie keer zwaar te laten voeden, om vervolgens uren niets te eten.
Daar heb ik geen problemen mee inderdaad. :) Ik ben een grote eter, en als ik dan vervolgens zes uur niks eet heb ik daar op geen enkele manier last van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap jouw manier van eten wel Minilot, fijn dat je ook altijd zo lekker kunt lunchen. Hoe doe je dat qua werk? Of werk je thuis ofzo? Maar voor ons is het wel lastig inschatten hoe groot jouw porties zijn, denk ik! :D Genoeg gezonde ingrediënten, though, dus lijkt me prima.
Gewoon meenemen naar mijn werk - ik heb op kantoor een koelkast en een magnetron en thuis heb ik tienduizend tupperwarebakjes klaarstaan. :Y
pi_108615927
Misschien heb ik het gemist Minilot, maar wat wil je eigenlijk aanpassen in je eet/beweeg patroon om af te vallen?
pi_108615948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
Misschien heb ik het gemist Minilot, maar wat wil je eigenlijk aanpassen in je eet/beweeg patroon om af te vallen?
Nou, in de winter ben ik geneigd om heel veel taarten te bakken, zelf roomijs te draaien, brownies bakken, koekjes bakken, noem maar op. En honderdduizend warme chocolademelkvariaties natuurlijk.
Daar hou ik in de lente mee op, en dan val ik af.
pi_108615962
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, in de winter ben ik geneigd om heel veel taarten te bakken, zelf roomijs te draaien, brownies bakken, koekjes bakken, noem maar op. En honderdduizend warme chocolademelkvariaties natuurlijk.
Ah ja, herkenbaar :D
pi_108615970
Lijstje:

O: smoothie met banaan en bosvruchten met muesli
L: groene soep uit de vriezer (ik denk courgette/doperwten) met wat brood
T: ?
D: op de boot, picknicken. Broodje gezond, wortels, appel en komkommer met humous, wat chips en wijn.
T: koekje
B: 30 minuten naar de trein wandelen, dansen op de boot?
pi_108616046
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Daar heb ik geen problemen mee inderdaad. :) Ik ben een grote eter, en als ik dan vervolgens zes uur niks eet heb ik daar op geen enkele manier last van.

[..]

Gewoon meenemen naar mijn werk - ik heb op kantoor een koelkast en een magnetron en thuis heb ik tienduizend tupperwarebakjes klaarstaan. :Y
Behalve in je gewicht dus misschien. Niet dat ik je iets wil aanpraten, maar je post wel in een topic waar mensen wel kritisch kunnen zijn. Als je nu in een week een paar keer op de weegschaal staat om te checken of je al iets afgevallen bent en er gebeurt niets, dan kan het toch geen kwaad om je gewoontes eens onder de loep te nemen? Zelf at ik ook drie keer per week en kon ik daar prima mee leven. Maar het lichaam verandert ook in de loop der jaren en kan op den duur een andere structuur nodig hebben. Ik merkte ook pas verschil toen ik het daadwerkelijk ging proberen.
pi_108616054
Lijstje:

O: smoothie (met spinazie O+ )
T: rijstwafels met pindakaas
L: wortelsoepje met amandelen en denk wat gerookte kip
T: kwark en bessen
D: uit eten :9
T: kwark
pi_108616069
Hoi!

Lijstje voor vandaag:

O: Griekse yoghurt met wat honing
T: gekookt eitje
L: wat plakken vers gebakken brood (wat écht veel lekkerder is sinds ik er zemelen en havermout bij indoe :9 )
T: mandarijntjes, heb ook nog een avocado, dus wellicht gewoon lekker avocado uitlepelen
D: zelfgemaakte volkorenpasta met daarbij een saus geīnspireerd op wat ik in de 'allerhande' van de Jumbo bij mijn schoonouders zag staan: bechamel met daarin een puree van zongedroogde tomaten, rucola, walnoten, wat parmezan en erbij nog een bergje groenten (broccoli, bloemkool, wortel).
T: ?
Ja doei.
pi_108616130
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Behalve in je gewicht dus misschien. Niet dat ik je iets wil aanpraten, maar je post wel in een topic waar mensen wel kritisch kunnen zijn. Als je nu in een week een paar keer op de weegschaal staat om te checken of je al iets afgevallen bent en er gebeurt niets, dan kan het toch geen kwaad om je gewoontes eens onder de loep te nemen? Zelf at ik ook drie keer per week en kon ik daar prima mee leven. Maar het lichaam verandert ook in de loop der jaren en kan op den duur een andere structuur nodig hebben. Ik merkte ook pas verschil toen ik het daadwerkelijk ging proberen.
Wutwut?
pi_108616142
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja Co, je bent hot. Nu weten we het wel.
Smoking hot ja! :')
pi_108616152
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:50 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Sophie Dahl <3
Ik ben net na twee jaar gestopt op de boekenafdeling van een groot warenhuis waar ik precies naast de kookboeken stond, en haar boek was altijd zo schattig en leuk en Roald Dahl-achtig. Stond ik altijd door te bladeren als het rustig was.

Oh man, ik mis het :{
Waarom ben je gestopt eigenlijk?
pi_108616157
Leuk An! Helemaal tof dat ze 'jullie nummer' ook nog als toegift deden O+

Jagar, goede reis en veel plezier! w/
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Minder klachten, heb natuurlijk minder vocht in mijn benen atm (niet warm en als het geen vochtig weer is heb ik niets te klagen).
Merk wel dat ik iets meer omvang heb dan in de winter qua bovenbeen dus zal iets meer moeten bewegen.
Ohw, gelukkig maar :) Doe je die pijnbank en zo dan ook nog wel eens of?

"Smooooooke in m'n badjas, fire aan m'n mouw!"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108616172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Haha, elke ochtend even na de grote boodschap. ;)
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor - het beīnvloedt mijn gemoedstoestand verder niet. Ik verwacht die eerste kilo eraf sowieso pas eind volgende week. Ik ga niet zo hard.
Kan me herinneren dat je de vorige keer juist heel hard afviel!! Maar beter is het om het wat langzamer te doen inderdaad! :Y
pi_108616176
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:15 schreef minilot het volgende:

[..]

_O- in de zomer maak je geen ijs?

Ik ben in de zomer vaak dikker maarja dat is niet gek.
pi_108616185
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Behalve in je gewicht dus misschien.

Zoals al gezegd: ik krijg geen dikke kont van mijn zeer voedzame en bevredigende reguliere eetpatroon. Ik krijg een dikke kont omdat ik het leuk vind om in december gevulde speculaas te maken. En omdat ik voor het kerstdiner bij mijn schoonouders zelf eerst tien soorten zelfgemaakt roomijs wil testen voordat ik een dessert-besluit neem.

Ik ben me als half veganistische groenten-junk zeer bewust van wat ik eet, en aankomen doe ik in de winter omdat ik het leuk, tof en gezellig vind om allerlei baksels tevoorschijn te toveren. Dit jaar ben ik me iets meer te buiten gegaan dan normaal, maar niets dat zich niet oplost door gewoon te eten wat ik altijd doe, minus de taarten en koekjes.

Mijn lijf is gezond, ik voel me uitstekend en ik zou niet weten waarom ik mezelf tot driemaal daags een tussendoortje zou moeten dwingen omdat dat zo 'hoort'. :) Ik luister liever naar mijn lijf, en mijn lijf vindt het prima zonder zes keer per dag een hapje.
pi_108616189
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wutwut?
Foutje :')
pi_108616192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
Nou , ik zie dat het je vermogen tot dees en tees goed neer te zetten wat heeft aangetast, maar buiten dat ben ik okee. :P
pi_108616223
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Zoals al gezegd: ik krijg geen dikke kont van mijn zeer voedzame en bevredigende reguliere eetpatroon. Ik krijg een dikke kont omdat ik het leuk vind om in december gevulde speculaas te maken. En omdat ik voor het kerstdiner bij mijn schoonouders zelf eerst tien soorten zelfgemaakt roomijs wil testen voordat ik een dessert-besluit neem.

Ik ben me als half veganistische groenten-junk zeer bewust van wat ik eet, en aankomen doe ik in de winter omdat ik het leuk, tof en gezellig vind om allerlei baksels tevoorschijn te toveren. Dit jaar ben ik me iets meer te buiten gegaan dan normaal, maar niets dat zich niet oplost door gewoon te eten wat ik altijd doe, minus de taarten en koekjes.

Mijn lijf is gezond, ik voel me uitstekend en ik zou niet weten waarom ik mezelf tot driemaal daags een tussendoortje zou moeten dwingen omdat dat zo 'hoort'. :) Ik luister liever naar mijn lijf, en mijn lijf vindt het prima zonder zes keer per dag een hapje.
Okay! Dan zullen de }:| ' s ook snel snel verdwenen zijn bij het noemen van je gewicht *O*
pi_108616228
Die zijn ironisch! ;)
pi_108616232
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Leuk An! Helemaal tof dat ze 'jullie nummer' ook nog als toegift deden O+

Jagar, goede reis en veel plezier! w/

[..]

Ohw, gelukkig maar :) Doe je die pijnbank en zo dan ook nog wel eens of?

"Smooooooke in m'n badjas, fire aan m'n mouw!"
Ik heb er 1 thuis nu :D scheelt iedere keer een uur reizen. Lang leve marktplaats O+
Lief dat je ernaar vraagt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108616246
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Welnee! :)
Ik denk dat ik qua voedingswaarde heel wat meer eet dan sommige andere hier, als ik zo die lijstjes bekijk. Zoals hierboven al gezegd: ik neem drie keer per dag een lekkere, ruime portie eten en meestal zit alles bomvol vezels en vitaminen en andere fijne dingen.
Ik heb er geen behoefte aan om zes keer per dag een kleinere hoeveelheid te eten: dat heeft voor mij helemaal geen meerwaarde. Ik zou het vooral lastig vinden.
Wij schelen niet zoveel in lengte, maar ik vind het knap dat je genoeg kan eten in slechts 3 maaltijden :o. Ik kan echt niet zoveel tegelijk eten, daarom eet ik juist veel kleine porties. Ik dacht dus dat dat kwam doordat ik zo klein ben, maar blijkbaar hoeft dat niet per se :).
Venus in pocketformaat
Š loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')