quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van Dyke brown, Phtalo Blue, Titanium White!
Nou, zoals jij het hier neerzet dacht ik direct aan lesbische scenario's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef MaJo het volgende:
Whehe net een jongen op MTV die de liefde verklaart aan zijn beste vriendin. Haar antwoord: "Ik date momenteel geen mannen." Ok denk je, ze heeft een pauze ingelast wat mannen betreft.
Dat ging zeker zo?quote:Vervolgt ze: "ik date vrouwen"![]()
Je had het gezicht van die dude moeten zien
Dat beste vriendin is niet wederzijds geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef MaJo het volgende:
Whehe net een jongen op MTV die de liefde verklaart aan zijn beste vriendin. Haar antwoord: "Ik date momenteel geen mannen." Ok denk je, ze heeft een pauze ingelast wat mannen betreft. Vervolgt ze: "ik date vrouwen"![]()
Je had het gezicht van die dude moeten zien
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, zoals jij het hier neerzet dacht ik direct aan lesbische scenario's.
[..]
Dat ging zeker zo?
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna zo:
[ afbeelding ]
Neuh niet bepaaldquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat beste vriendin is niet wederzijds geloof ik
Nou ja, het is misschien beter te verkroppen dan dat ze zegt dat ze met zijn broer ligt te vozen ofzoquote:
http://www.extremetech.co(...)n-big-brother-futurequote:"Japanese researchers have created a hand-held gun that can jam the words of speakers who are more than 30 meters (100ft) away.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef Etcetera het volgende:
PS, je hebt volgens mij een ingewikkelder lovelife dan m'n beste vriendinnetje
En wie hoort er bij de heks en wie lag er in je bedquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Namelijk, de ingewikkelde ex, en de Fransoos
Kijk, en zo verwarrend is het dus, want ik dacht nu net weer datquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Namelijk, de ingewikkelde ex, en de Fransoos
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En wie hoort er bij de heks en wie lag er in je bedpm mag ook
/aagje
Ja, en wie wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, en zo verwarrend is het dus, want ik dacht nu net weer datde ingewikkelde ex was
Ze zijn allemaalquote:
Blame Etc!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaalgeweest, tot ze wat anders werden. De Fransoos de meest recente
![]()
he ik dacht dat we dit onderwerp afgesloten hadden gister
Nee hoor, het aagje wilde duidelijkheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
he ik dacht dat we dit onderwerp afgesloten hadden gister
Niks nieuws. Die waren er 30 jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:10 schreef Etcetera het volgende:
OMGhttp://www.japantrendshop(...)u-chuchu-p-1356.html
Whuuut echt? Ik vind het echt geniaal - mits het werkt natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks nieuws. Die waren er 30 jaar geleden ook al.
GE-NI-AALquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks nieuws. Die waren er 30 jaar geleden ook al.
Nee, maar de helft oid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
GE-NI-AAL
Maar dat ding perst toch nooit de hele sinaasappel aan de binnenkant? Beetje inefficient
quote:
Dat dacht ik dus ook meteen.. maar best een duur ding nog:quote:Hey, and we think that adults will enjoy adding in a splash of something alcoholic to make themselves a fresh fruity cocktail drink too!
quote:Takara Tomy Gurefuru Chuchu
Fruit juice drinking straw toy
US$ 38
quote:
Wel een vette naam trouwens. Maar ik zou er niet voor naar Exit gaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
En trouwens Nem, Guns 'n Roses is inderdaad de enige bekendgemaakte naam. Ze doen het steeds per band, beetje sufWord er ook een beetje moe van, ik wil namen verdulleme
Juist dat was precies waar ik aan dachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dit was voor mijn ouders de manier om bij mij wat vers fruitsap naar binnen te krijgen.
Op zich wel, vooral ook omdat andere festivals ze niet hebben. Ze trekken wel hun eigen planquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel een vette naam trouwens. Maar ik zou er niet voor naar Exit gaan
Ik heb net die link doorgemaild, eens kijken of ie in Nederland aan de man te brengen is voor weinigquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik dus ook meteen.. maar best een duur ding nog:
[..]
Ja en die zingt nou ook niet echt fantastischquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich wel, vooral ook omdat andere festivals ze niet hebben. Ze trekken wel hun eigen planAl vertelde G. dat alleen Axl Rose er nog inzit, de rest van de band is weg
Mwah...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
De line up van Pinkpop is trouwens ook wel de moeite. Bruce, The Cure, Soundgarden etc.
Je vergeet nogal wel leuke namenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
De line up van Pinkpop is trouwens ook wel de moeite. Bruce, The Cure, Soundgarden etc.
Grappig, ik post net in het Pinkpop topicquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en die zingt nou ook niet echt fantastisch
Photobucket? MijnAlbum?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Lieve menschen. Ik wil mijn foto's in the cloud opslaan. Dus de vraag is: Picasa of Flickrof is er nog een andere optie? Ik ben aardig Google-ig, dus dat zou het meest logische zijn denk ik.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet nogal wel leuke namen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, ik post net in het Pinkpop topicVeel gezeur daar over de lineup maar vind hem best goed! Met name de wat kleinere namen
De grote namen heb ik doorgaans toch wel gezien of vind ik niet boeiend.
Je zou geen enkele cloud moeten vertrouwen. Maargoedquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:33 schreef Etcetera het volgende:
Hmm Photobucket vertrouw ik iets minder om wat voor reden dan ookmaar heb ik ook een account. MijnAlbum lijkt me dan weer niets
Dan hoop ik dat je een HELE goede verbinding hebt.quote:
Truequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou geen enkele cloud moeten vertrouwen. Maargoed
Het staat nu op m'n pc en op een externe HD. Maar een 3de backup lijkt me niet heel erg onverstandig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een HELE goede verbinding hebt.
Ik zou voor 80 euro een externe HD kopen en daar alles op backuppen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Picasa kan veel meer houden dan die 2 volgens mij Nem
Precies..en het kost relatief weinig om dat te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True
[..]
Het staat nu op m'n pc en op een externe HD. Maar een 3de backup lijkt me niet heel erg onverstandig.
Even op de verwarming leggen. Krijgt ze nog meer dorst.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanavond mag ik mijn rat mee naar huis nemen
Na vanavond is ze klaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even op de verwarming leggen. Krijgt ze nog meer dorst.
Oh, dan na middernacht geen eten meer geven. Voor je het weet zit de hele campus onder.quote:
Kinderen voor kinderen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wel leuk, zo'n random playlist. "Als de lichtjes doven"
Jaquote:
Die is leukquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik de baas zou zijn van het journaal
Ik heb ze ooit allemaal tm 28 gedownloadquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Moet ik altijd direct aan kerstontbijt denken op de basisschool.
Ik heb ook:
Mama doet de moedermavo
Als ik de baas zou zijn van het journaal
Kinderen voor kinderen - Als Ik De Baas Zou Zijn Van Het Journaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is leukweet het deuntje nog, de tekst niet meer
Nodig je haar thuis uit? Of wil ze juist de stad in?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef MaJo het volgende:
Meh ik heb echt geen zin om de stad in te gaan
Ze moet in Utrecht zijn voor haar afstudeeronderzoek dus ik ga meequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nodig je haar thuis uit? Of wil ze juist de stad in?
Klinkt goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zwarte dress pants en een donkerblauwe sweater. Grijze hoge hakken. Goed?
Ik heb alle hoop het te begrijpen maanden terug al opgegevenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, en zo verwarrend is het dus, want ik dacht nu net weer datde ingewikkelde ex was
Zorg voor alle zekerheid ook maar dat ze niet nat wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan na middernacht geen eten meer geven. Voor je het weet zit de hele campus onder.
Uitvaartquote:
Oh jaquote:
Die zijn in elk geval wel tofquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg:
ANOUK
CHASE & STATUS
MUMFORD AND SONS
RACOON
SEASICK STEVE
Zoiets...
Ik bedoelde dat je haar dan ook thuis uit zou kunnen nodigen, snap je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze moet in Utrecht zijn voor haar afstudeeronderzoek dus ik ga meeEn aangezien ze daarna bij me blijft slapen is het een beetje suf om dan af te zeggen
En ik heb ook wel zin om haar te zien en wat te drinken, alleen mijn lichaam niet
Kijk, iemand kent zijn klassiekersquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zorg voor alle zekerheid ook maar dat ze niet nat wordt
Lijkt me wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zwarte dress pants en een donkerblauwe sweater. Grijze hoge hakken. Goed?
Pokke beesten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zorg voor alle zekerheid ook maar dat ze niet nat wordt
Ja dat snapte ik, maar dat kan dus nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je haar dan ook thuis uit zou kunnen nodigen, snap je?
Ik blijkbaar niet, hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, iemand kent zijn klassiekers
quote:
Oh jaquote:
Gizmoquote:
Niks verklappen, ik ga het morgen kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Tijd voor de finale van wie is de mol
Morgen ook niet verklappen, ik moet alles nog bekijken!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks verklappen, ik ga het morgen kijken
Ik heb aflevering 2 niet gezien, dus niet zeggen wie er toen uit ging!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen ook niet verklappen, ik moet alles nog bekijken!
Wat een lief beest, zegt me verder nietsquote:
Hallo Kloon.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef PuntenslijpseI het volgende:
[..]
Wat een lief beest, zegt me verder niets
quote:
Huh?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Wel goed gedaan![]()
Ik zie het verschil in spelling nog steeds nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Wel goed gedaan![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klik puntenslijpsei maar eens aan
Ik zie het pas op de profielpagina.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie het verschil in spelling nog steeds niet
Hoe zie jij dat zo snel dan?quote:
de laatste letter is blijkbaar een hoofdletter iquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
de laatste letter is blijkbaar een hoofdletter iHoe ze dat zien snap ik ook niet
Je bent gewoon een stalkerquote:
quote:
Dat begreep ik wel, maar waarom een kloon aanmaken hiervoor?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
de laatste letter is blijkbaar een hoofdletter iHoe ze dat zien snap ik ook niet
quote:
Was gisteren niet de nationale klonendag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel, maar waarom een kloon aanmaken hiervoor?
Nee joh, da's de kloonradar.quote:
Waarschijnlijk om te kijken hoe lang het zou duren voor het opviel, denk ik dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die maken alleen de final lock to kill.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:49 schreef PuntenslijpseI het volgende:
Daar hebben alleen de administratoren toegang toe toch?
Heb je nepbrionic gemist?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar die vond ik leuk.quote:
Wat je dus eigenlijk wil zeggen is dat je deze kloon stom vindt?quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie dat zienWel een goeie
Ik ga de stad in
Dus als misbruikt wordt voor kloondoeleinden is het leuk, maar als PS daarvoor gebruikt wordt, dan is het niet leuk?quote:
Ja, want nu moest ik alle posts in dit topic van PS aanklikken om te kijken of ze van haar zijn of niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk wil zeggen is dat je deze kloon stom vindt?
Nu ga ik echt
Ik vind deze ook wel leukquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als misbruikt wordt voor kloondoeleinden is het leuk, maar als PS daarvoor gebruikt wordt, dan is het niet leuk?
Daaromquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, want nu moest ik alle posts in dit topic van PS aanklikken om te kijken of ze van haar zijn of niet.
Je vorige kloon had meer succes MaJoquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ga ik echt
Bij jou vond ik de naam ook gewoon heel geslaagd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als misbruikt wordt voor kloondoeleinden is het leuk, maar als PS daarvoor gebruikt wordt, dan is het niet leuk?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, want nu moest ik alle posts in dit topic van PS aanklikken om te kijken of ze van haar zijn of niet.
Veel plezierquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ga ik echt
Maar ook die was van korte duur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je vorige kloon had meer succes MaJo
Die had als voordeel dat ie tussen jou doorposttequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ook die was van korte duur.
Maar ik heb wel gekeken of dit echt Its-Jojo-4you is en niet lts-Jojo-4you... damn you klonen!quote:
Als C4 niets gezegd had had deze ook wel even door kunnen sudderen, ik zat te broeden op een bijdehante maar niet te duidelijke hintquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die had als voordeel dat ie tussen jou doorpostte
Ja dat was wel even een mindfuckquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die had als voordeel dat ie tussen jou doorpostte
Hoe zag jij het zo snel dan? Want ik zie het nu nog niet tenzij ik op die profielnaam klik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als C4 niets gezegd had had deze ook wel even door kunnen sudderen, ik zat te broeden op een bijdehante maar niet te duidelijke hint
geklooi over klonen. Heb er wel eens en geëgd omdat ik iets wilde posten in en topic dat ik niet wilde terugzien in mijn atquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gekeken of dit echt Its-Jojo-4you is en niet lts-Jojo-4you... damn you klonen!
Is ie van jou?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als C4 niets gezegd had had deze ook wel even door kunnen sudderen, ik zat te broeden op een bijdehante maar niet te duidelijke hint
Dat is wel paranoide jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gekeken of dit echt Its-Jojo-4you is en niet lts-Jojo-4you... damn you klonen!
Zo had ik dat niet eens gelezenquote:
Alweer?quote:Ik heb volgens mij mijn lenzen verkeerd om in want ik zie weer wazig met 1 oog
Ik hoorde dat het weer gaat vriezen over een paar dagenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, 2 dagen boven de 10 graden en gelijk alweer muggen
moest jij niet weg of is je bezoek dermate saai dat je mobiel postquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ie van jou?
Ik heb volgens mij mijn lenzen verkeerd om in want ik zie weer wazig met 1 oog
Het wordt 's nachts wel weer koud. Ik ga helaas mijn voorspelling voor de Elfstedentoch op mijn verjaardag niet halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het weer gaat vriezen over een paar dagen
Je wil zeker niet zeggen welke kloon en welk topic?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geklooi over klonen. Heb er wel eens en geëgd omdat ik iets wilde posten in en topic dat ik niet wilde terugzien in mijn at
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je wil zeker niet zeggen welke kloon en welk topic?
Volgens mij is dat wel duidelijk toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo had ik dat niet eens gelezen
[..]
Alweer?
Een kloon in KPD?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je wil zeker niet zeggen welke kloon en welk topic?
Zulke kloons moeten zich dan maar even melden bij de vaste crew voor ze gaan posten. Misschien houden we onze mond dan wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef PuntenslijpseI het volgende:
[..]
Wat een lief beest, zegt me verder niets
Ik zie het verschil zelf niet eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef PuntenslijpseI het volgende:
Wuuuuuuuuuuutttt!! niet leuk jongens
Zat op de bus te wachten en nu in de busquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moest jij niet weg of is je bezoek dermate saai dat je mobiel post
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is eng
![]()
Ik was ZO in de war
ik was weg voor lunch
Ik vind deze niet fijn, trouwens, lijkt echt té veel op mij
Moet je nagaan hoe ik me voelde onlangsquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is eng
![]()
Ik was ZO in de war
ik was weg voor lunch
En netjes 69 post in mijn afwezigheid jongens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is eng
![]()
Ik was ZO in de war
ik was weg voor lunch
En netjes 69 post in mijn afwezigheid jongens.
[ afbeelding ]
Leek me ook. Of Sexy en Gewaagd ofzo.quote:
Oh, dat zou ook wel kunnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leek me ook. Of Sexy en Gewaagd ofzo.
Dan begrijp ik je opmerking niet.quote:
Een week of drie geleden leek de kans aanwezig dat de tocht op mijn verjaardag verreden zou worden. Had al een backupplan voor mijn feestje, met gluhwein op het ijs achter mijn huis en zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het wordt 's nachts wel weer koud. Ik ga helaas mijn voorspelling voor de Elfstedentoch op mijn verjaardag niet halen.
Ja maar bij jou kan je het nog zien het verschilquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ik me voelde onlangs
En pijnlijke reclame
ik lurk daar wel eens maar zal er nooit postenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leek me ook. Of Sexy en Gewaagd ofzo.
Ja uiteindelijk wel, maar dat duurde wel evenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar bij jou kan je het nog zien het verschil
Dat zei je net toch ook?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik lurk daar wel eens maar zal er nooit posten
Maar bij mij is het dus echt niet te zienquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, maar dat duurde wel evenZo gewend om naar UI's te kijken
??quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat even in een oude SC te neuzen en kwam daar een verwijzing tegen naar de Slowpaint. Mooi topic was dat, voor zolang het duurde
Oh, dat was zo leuk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat even in een oude SC te neuzen en kwam daar een verwijzing tegen naar de Slowpaint. Mooi topic was dat, voor zolang het duurde
AKQ slowchat 142: Mekkerende schapen bijten nietquote:
Je lult netjes om het onderwerp heen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Degene die ik zag was een kruisjequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Soempie het volgende:
Doen de afbeeldingen het nog? Of zijn het nu allemaal kruisjes?
Ik had topics in m'n bookmarks, maar daar doen de afbeeldingen het niet meer. Lees ik nu jaren later over hoe geniaal bepaalde paints waren en dan weet ik niet meer wat er nu stond.
Ja, maar je zei toch dat je ergens niet wilde posten omdat het dan in je AT zou komen? Dat kan dan toch S&G zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
net ging het over kpd, ik doelde op S&G
quote:
Veel plezier! Welke film?quote:
ga je nu alle mogelijke subfora af tot ik overal nee op gezegd heb?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar je zei toch dat je ergens niet wilde posten omdat het dan in je AT zou komen? Dat kan dan toch S&G zijn?
Check die datum. 5 jaar laterquote:Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:40:32 ]
Nee, ik heb alleen KPD geopperdquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga je nu alle mogelijke subfora af tot ik overal nee op gezegd heb?![]()
En nee ook niet in S&G
Huh, hoe kom je daar aan?!quote:
Uit dat topic.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, hoe kom je daar aan?!
De Dragonbuster 9000 is niet meer.
Huh? En de rest van z'n posts in de AKQ SC, zou hij die allemaal hebben laten verwijderen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Huh? Mikkie heeft heel veel gepost en dan staat er nu:
[..]
Check die datum. 5 jaar later
Weet niet. Doe een searchquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh? En de rest van z'n posts in de AKQ SC, zou hij die allemaal hebben laten verwijderen?
Denk het niet? Heb ook geen facebook meer, anders had ik het gevraagd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet niet. Doe een search
Ik vraag me wel af waarom
Misschien stond zijn echte naam in de url ofzo?
Doe jij eens MSN-en.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk het niet? Heb ook geen facebook meer, anders had ik het gevraagd.
WTF?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Al zijn posts zijn weg![]()
Er staat me nog wel iets van bij dat het een heel gedoe was, maar hoe of wat, geen idee
okequote:
Ik bedoelde ook niet met hemquote:
Project X. Ik weet niet wat voor film dat is, maar wel dat ik veel te vroeg bij de bushalte ben.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TSE postte toen daar, die wilde niet zeggen waar ze woonde (begrijpelijk) maar ze had zoveel hints gegeven en ze woonde in een stad die ik redelijk ken dat ik haar huis heb opgezocht op google maps en het heb aangewezen,.vond ze niet grappig
ga eens snel naar de AKQquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Project X. Ik weet niet wat voor film dat is, maar wel dat ik veel te vroeg bij de bushalte ben.
Engerd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TSE postte toen daar, die wilde niet zeggen waar ze woonde (begrijpelijk) maar ze had zoveel hints gegeven en ze woonde in een stad die ik redelijk ken dat ik haar huis heb opgezocht op google maps en het heb aangewezen,.vond ze niet grappig
Echt alles?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Al zijn posts zijn weg![]()
Er staat me nog wel iets van bij dat het een heel gedoe was, maar hoe of wat, geen idee
En jullie maar roepen dat ik de stalker ben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jullie maar roepen dat ik de stalker ben.
Ik ben een hoop dingen genoemd maar een engerd nog nooit.quote:
Hallo Kloon.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef lts-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik ben een hoop dingen genoemd maar een engerd nog nooit.
Jóu vind ik wel een engerdquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef lts-Jojo-4you het volgende:
[..]
Maar mensen durven lang niet alles te zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef lts-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens mij is echt alles weg. Ook uit andere topics van voor die tijd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb ze niet stuk voor stuk nagelopen
Ik ga even popcorn pakken. Jij ook wat.quote:
wtf, alweer.quote:
He hou eens op met klonen aanmakenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef lts-Jojo-4you het volgende:
[..]
Liever een kloonscannerquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga even popcorn pakken. Jij ook wat.
Die draait op volle toeren.quote:
Dit kan ook alleen maar met de mensen met een l of een hoofdletter i in de naam...quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Edcetera bestaat al, dat scheelt dan weer voor mij
Eerste wat ik deed was kijken of jij niet een kloon was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Kolere, die klonen slaan wel door nu, het grappige gaat er nu wel af als je t mij vraagt
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He hou eens op met klonen aanmaken
Ik zie een patroon: de namen waar een L of een i inzit..die zijn uitwisselbaar dmv hoofdletters.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eerste wat ik deed was kijken of jij niet een kloon was.![]()
Zijn mijn posts niet duidelijk genoeg dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Wie hebben kloonscanrechtenlaat eens een een scan lopen ofzo.
Ja precies. En doe dan maar een ban voor de avond!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Wie hebben kloonscanrechtenlaat eens een een scan lopen ofzo.
Insert o rly uilquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een patroon: de namen waar een L of een i inzit..die zijn uitwisselbaar dmv hoofdletters.
Kun je ook zien wie het doet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn mijn posts niet duidelijk genoeg dan?
Ja, ik realiseerde me al dat ik ook kloonbaar wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
* Nembrionic checkt _Ophelia
Nee...veilig
Ja, maar het feit dat jij kunt zien dat ze van hetzelfde IP komen helpt ons niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn mijn posts niet duidelijk genoeg dan?
quote:
IP kan ik niet zien. Alleen FA'squote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar het feit dat jij kunt zien dat ze van hetzelfde IP komen helpt ons niet.
Dat vraag ik me vooral afquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef Soempie het volgende:
Ik kom zo amper aan posten toe. Zit de hele tijd op postgeschiedenis te klikken.
Nee, maar jij kunt zien dát ze van eenzelfde IP komen toch?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef Soempie het volgende:
Ik kom zo amper aan posten toe. Zit de hele tijd op postgeschiedenis te klikken.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar jij kunt zien dát ze van eenzelfde IP komen toch?
Wat is schreefloos?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de mobiele layout is het verschil tussen een I en een l een stuk beter zichtbaar. De l is schreefloos, de grote i niet
De overtreffende trap van over de schreefquote:
Zou dat niet "schreefloost" zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De overtreffende trap van over de schreef
Overschreven?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De overtreffende trap van over de schreef
Creepy muziekje op de achtergrond. Wel mooi!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
Tornado op de zon: http://www.zie.nl/video/o(...)-de-zon/m1fz7mafg7tk
Ja, dat gaat weer nergens over, dat muziekje. Ik denk dat ze het gemakkelijk wilden maken voor Niburu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Creepy muziekje op de achtergrond. Wel mooi!
Wil je een avondje lachen dan is dat wel een goede zender.quote:
Dan mag je ook niet reageren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik ook nietHeb een mooie slechte film draaien.
Ik ken FOX. Zou een wonder zijn als het nu ineens wel normaal is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Wedden dat jullie niet gekeken hebben?
Ik haat op Fox. Je hebt dus niet gekekenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken FOX. Zou een wonder zijn als het nu ineens wel normaal is.
Nee, maar ik reageerde dan ook op de post van Etcie. Niet die van jou.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik haat op Fox. Je hebt dus niet gekeken
Puntenslijpsei zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo even naar het vliegveld gereden, even een collega ophalen
Nog wakker na 22:00?quote:
Sans serif, dus zonder die streepies aan de letters vast. Arial is schreefloos, Times New Roman niets.quote:
die kon ik alquote:
Ik heb net een berg afleveringen zitten kijken en zat bijna in mijn broek te zeiken van het lachen.quote:
Waar zit je? Dublin?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit nu aan de Beamish, prima te drinken Stout
(en ik ga zo omvallen, ben sinds vier uur op)
Ehh... "het"?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je weet dat het uit Cork komt he?
Leuk, maar geef mij maar whiskey (mét "e").quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bier is een licht alcoholische drank dat gemaakt wordt met granen, (bron)water en gist. Traditioneel werd daaraan het kruidenmengsel gruit toegevoegd, dat verantwoordelijk was voor een verandering van de smaak en een langere houdbaarheid van het bier. Later werd voor datzelfde doel de hopbel gebruikt, die afkomstig is van de vrouwelijke hopplant.
Bier dat met gruit wordt gebrouwen wordt tegenwoordig nog steeds gemaakt, ook al is het zeldzaam. De aanwezige gist kan uit het bier gefilterd worden of meegaan bij het bottelen, wat nagisting op de fles mogelijk maakt. Het opdrinken van het gistdepot is niet schadelijk, maar wordt niet door iedereen als prettig ervaren.
Prima, dat kan. De eerste stappen van whiskey maken zijn toch ongeveer hetzelfde als voor het maken van bierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:32 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Leuk, maar geef mij maar whiskey (mét "e").
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bier is een licht alcoholische drank dat gemaakt wordt met granen, (bron)water en gist. Traditioneel werd daaraan het kruidenmengsel gruit toegevoegd, dat verantwoordelijk was voor een verandering van de smaak en een langere houdbaarheid van het bier. Later werd voor datzelfde doel de hopbel gebruikt, die afkomstig is van de vrouwelijke hopplant.
Bier dat met gruit wordt gebrouwen wordt tegenwoordig nog steeds gemaakt, ook al is het zeldzaam. De aanwezige gist kan uit het bier gefilterd worden of meegaan bij het bottelen, wat nagisting op de fles mogelijk maakt. Het opdrinken van het gistdepot is niet schadelijk, maar wordt niet door iedereen als prettig ervaren.
origineel van mijn facebookquote:Zoooo, snow patrol was echt GEWELDIG!!Was zeker de moeite waard om er helemaal heen te rijden en een paar keer in de vielen te staan. Maar nu, lekker slapen ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |