quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van Dyke brown, Phtalo Blue, Titanium White!
Nou, zoals jij het hier neerzet dacht ik direct aan lesbische scenario's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef MaJo het volgende:
Whehe net een jongen op MTV die de liefde verklaart aan zijn beste vriendin. Haar antwoord: "Ik date momenteel geen mannen." Ok denk je, ze heeft een pauze ingelast wat mannen betreft.
Dat ging zeker zo?quote:Vervolgt ze: "ik date vrouwen"![]()
Je had het gezicht van die dude moeten zien
Dat beste vriendin is niet wederzijds geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef MaJo het volgende:
Whehe net een jongen op MTV die de liefde verklaart aan zijn beste vriendin. Haar antwoord: "Ik date momenteel geen mannen." Ok denk je, ze heeft een pauze ingelast wat mannen betreft. Vervolgt ze: "ik date vrouwen"![]()
Je had het gezicht van die dude moeten zien
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, zoals jij het hier neerzet dacht ik direct aan lesbische scenario's.
[..]
Dat ging zeker zo?
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna zo:
[ afbeelding ]
Neuh niet bepaaldquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat beste vriendin is niet wederzijds geloof ik
Nou ja, het is misschien beter te verkroppen dan dat ze zegt dat ze met zijn broer ligt te vozen ofzoquote:
http://www.extremetech.co(...)n-big-brother-futurequote:"Japanese researchers have created a hand-held gun that can jam the words of speakers who are more than 30 meters (100ft) away.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef Etcetera het volgende:
PS, je hebt volgens mij een ingewikkelder lovelife dan m'n beste vriendinnetje
En wie hoort er bij de heks en wie lag er in je bedquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Namelijk, de ingewikkelde ex, en de Fransoos
Kijk, en zo verwarrend is het dus, want ik dacht nu net weer datquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Namelijk, de ingewikkelde ex, en de Fransoos
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En wie hoort er bij de heks en wie lag er in je bedpm mag ook
/aagje
Ja, en wie wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, en zo verwarrend is het dus, want ik dacht nu net weer datde ingewikkelde ex was
Ze zijn allemaalquote:
Blame Etc!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaalgeweest, tot ze wat anders werden. De Fransoos de meest recente
![]()
he ik dacht dat we dit onderwerp afgesloten hadden gister
Nee hoor, het aagje wilde duidelijkheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
he ik dacht dat we dit onderwerp afgesloten hadden gister
Niks nieuws. Die waren er 30 jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:10 schreef Etcetera het volgende:
OMGhttp://www.japantrendshop(...)u-chuchu-p-1356.html
Whuuut echt? Ik vind het echt geniaal - mits het werkt natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks nieuws. Die waren er 30 jaar geleden ook al.
GE-NI-AALquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks nieuws. Die waren er 30 jaar geleden ook al.
Nee, maar de helft oid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
GE-NI-AAL
Maar dat ding perst toch nooit de hele sinaasappel aan de binnenkant? Beetje inefficient
quote:
Dat dacht ik dus ook meteen.. maar best een duur ding nog:quote:Hey, and we think that adults will enjoy adding in a splash of something alcoholic to make themselves a fresh fruity cocktail drink too!
quote:Takara Tomy Gurefuru Chuchu
Fruit juice drinking straw toy
US$ 38
quote:
Wel een vette naam trouwens. Maar ik zou er niet voor naar Exit gaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
En trouwens Nem, Guns 'n Roses is inderdaad de enige bekendgemaakte naam. Ze doen het steeds per band, beetje sufWord er ook een beetje moe van, ik wil namen verdulleme
Juist dat was precies waar ik aan dachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dit was voor mijn ouders de manier om bij mij wat vers fruitsap naar binnen te krijgen.
Op zich wel, vooral ook omdat andere festivals ze niet hebben. Ze trekken wel hun eigen planquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel een vette naam trouwens. Maar ik zou er niet voor naar Exit gaan
Ik heb net die link doorgemaild, eens kijken of ie in Nederland aan de man te brengen is voor weinigquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik dus ook meteen.. maar best een duur ding nog:
[..]
Ja en die zingt nou ook niet echt fantastischquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich wel, vooral ook omdat andere festivals ze niet hebben. Ze trekken wel hun eigen planAl vertelde G. dat alleen Axl Rose er nog inzit, de rest van de band is weg
Mwah...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
De line up van Pinkpop is trouwens ook wel de moeite. Bruce, The Cure, Soundgarden etc.
Je vergeet nogal wel leuke namenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
De line up van Pinkpop is trouwens ook wel de moeite. Bruce, The Cure, Soundgarden etc.
Grappig, ik post net in het Pinkpop topicquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en die zingt nou ook niet echt fantastisch
Photobucket? MijnAlbum?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Lieve menschen. Ik wil mijn foto's in the cloud opslaan. Dus de vraag is: Picasa of Flickrof is er nog een andere optie? Ik ben aardig Google-ig, dus dat zou het meest logische zijn denk ik.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet nogal wel leuke namen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, ik post net in het Pinkpop topicVeel gezeur daar over de lineup maar vind hem best goed! Met name de wat kleinere namen
De grote namen heb ik doorgaans toch wel gezien of vind ik niet boeiend.
Je zou geen enkele cloud moeten vertrouwen. Maargoedquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:33 schreef Etcetera het volgende:
Hmm Photobucket vertrouw ik iets minder om wat voor reden dan ookmaar heb ik ook een account. MijnAlbum lijkt me dan weer niets
Dan hoop ik dat je een HELE goede verbinding hebt.quote:
Truequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou geen enkele cloud moeten vertrouwen. Maargoed
Het staat nu op m'n pc en op een externe HD. Maar een 3de backup lijkt me niet heel erg onverstandig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een HELE goede verbinding hebt.
Ik zou voor 80 euro een externe HD kopen en daar alles op backuppen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Picasa kan veel meer houden dan die 2 volgens mij Nem
Precies..en het kost relatief weinig om dat te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True
[..]
Het staat nu op m'n pc en op een externe HD. Maar een 3de backup lijkt me niet heel erg onverstandig.
Even op de verwarming leggen. Krijgt ze nog meer dorst.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanavond mag ik mijn rat mee naar huis nemen
Na vanavond is ze klaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even op de verwarming leggen. Krijgt ze nog meer dorst.
Oh, dan na middernacht geen eten meer geven. Voor je het weet zit de hele campus onder.quote:
Kinderen voor kinderen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wel leuk, zo'n random playlist. "Als de lichtjes doven"
Jaquote:
Die is leukquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik de baas zou zijn van het journaal
Ik heb ze ooit allemaal tm 28 gedownloadquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Moet ik altijd direct aan kerstontbijt denken op de basisschool.
Ik heb ook:
Mama doet de moedermavo
Als ik de baas zou zijn van het journaal
Kinderen voor kinderen - Als Ik De Baas Zou Zijn Van Het Journaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is leukweet het deuntje nog, de tekst niet meer
Nodig je haar thuis uit? Of wil ze juist de stad in?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef MaJo het volgende:
Meh ik heb echt geen zin om de stad in te gaan
Ze moet in Utrecht zijn voor haar afstudeeronderzoek dus ik ga meequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nodig je haar thuis uit? Of wil ze juist de stad in?
Klinkt goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zwarte dress pants en een donkerblauwe sweater. Grijze hoge hakken. Goed?
Ik heb alle hoop het te begrijpen maanden terug al opgegevenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, en zo verwarrend is het dus, want ik dacht nu net weer datde ingewikkelde ex was
Zorg voor alle zekerheid ook maar dat ze niet nat wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan na middernacht geen eten meer geven. Voor je het weet zit de hele campus onder.
Uitvaartquote:
Oh jaquote:
Die zijn in elk geval wel tofquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg:
ANOUK
CHASE & STATUS
MUMFORD AND SONS
RACOON
SEASICK STEVE
Zoiets...
Ik bedoelde dat je haar dan ook thuis uit zou kunnen nodigen, snap je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze moet in Utrecht zijn voor haar afstudeeronderzoek dus ik ga meeEn aangezien ze daarna bij me blijft slapen is het een beetje suf om dan af te zeggen
En ik heb ook wel zin om haar te zien en wat te drinken, alleen mijn lichaam niet
Kijk, iemand kent zijn klassiekersquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zorg voor alle zekerheid ook maar dat ze niet nat wordt
Lijkt me wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zwarte dress pants en een donkerblauwe sweater. Grijze hoge hakken. Goed?
Pokke beesten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zorg voor alle zekerheid ook maar dat ze niet nat wordt
Ja dat snapte ik, maar dat kan dus nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je haar dan ook thuis uit zou kunnen nodigen, snap je?
Ik blijkbaar niet, hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, iemand kent zijn klassiekers
quote:
Oh jaquote:
Gizmoquote:
Niks verklappen, ik ga het morgen kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Tijd voor de finale van wie is de mol
Morgen ook niet verklappen, ik moet alles nog bekijken!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks verklappen, ik ga het morgen kijken
Ik heb aflevering 2 niet gezien, dus niet zeggen wie er toen uit ging!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen ook niet verklappen, ik moet alles nog bekijken!
Wat een lief beest, zegt me verder nietsquote:
Hallo Kloon.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef PuntenslijpseI het volgende:
[..]
Wat een lief beest, zegt me verder niets
quote:
Huh?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Wel goed gedaan![]()
Ik zie het verschil in spelling nog steeds nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Wel goed gedaan![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klik puntenslijpsei maar eens aan
Ik zie het pas op de profielpagina.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie het verschil in spelling nog steeds niet
Hoe zie jij dat zo snel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |