SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
En toch ermee doorgaan, chapeau.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef Beach het volgende:
Ik kreeg onlangs wel een waarschuwing voor lapohunten/op jatten.
Ik ben altijd lief.quote:
Vanavond ga ik er wel droog in, bereid je voor.quote:
quote:
Uh oke??quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat ik je de laatste tijd niet zo goed behandeld heb
kon het niet latenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem lig ik elke avond daar om te huilen, maar niks zeggen hoor
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dealquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die film wil ik ook een keer kijken met Cosmo erbij Jan.
Jesus Christ Superstarquote:
Ik krijg altijd fitties met spelers en uiteindelijk worden de beste uit mn team boos omdat ik ze niet wil verkopen en dan gaan ze kut spelen omdat lage moraal en mehhhhquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef Beach het volgende:
Ik ben goed, met football manager eindelijk 1e winst, met VVV tegen Heerenveen
Limburg tegen Friesland dat is wel twee keer buitenland jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
Ja klopt maarja ze zitten wel in Europa te voetballen toch
Je weet dat je het wiltquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Je kan zoveel willen, maar denk je wel aan de anderen?
Een lekker warm bubbelbad met een groot glas vanillecola en glee op een plasmascherm erboven dat wil jij welquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik weet veel, ik weet alleen niet wat ik wil.
Bloempje doet stage. En heul wel, maar dan post ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haarklip lacht nooit om me![]()
Bloempje zit je weer eens op verkeerde account ?
Oeiiiquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Bloempje doet stage. En heul wel, maar dan post ik niet.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
OeiiiIk ga een liedje van John Mayer luisteren om het goed te maken
Nee. Ik las wel topics over anale seks, en ik vind het alleen nog maar viezer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zie ook dat Klips zonet het Sexy en Gewaagd M topic bekeek.
Je wilde wel Dylan seksen, hoe was je dat van plan dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nee. Ik las wel topics over anale seks, en ik vind het alleen nog maar viezer.
Neehee. Ik keek gewoon uit interesse, maar eww.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je wilde wel Dylan seksen, hoe was je dat van plan dan?
Dat ga ik tegen m zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Neehee. Ik keek gewoon uit interesse, maar eww.
Jij ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
Dat wordt pijpen voor je leven jongen.
Waar blijven de vids?quote:
Gadver, het is mijn broertje goorlapquote:
NEEHEE. JIJ MIJ.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gadver, het is mijn broertje goorlap
Die blijven in huize Bloempje en Klipquote:
Die weet ik wel te vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die blijven in huize Bloempje en Klip
Welke filmpjes precies?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die blijven in huize Bloempje en Klip
Ik dacht alquote:
Vuig, egoïstisch meisje ben je ook af en toe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik dacht alik film alleen Jan en Klinks via de Doerakcam. Maar verder doe ik daar niet aan hoor
Ik niet, ik zou dat veel te ongemakkelijk vinden om terug te kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
Heel veel mensen maken filmpjes tijdens de seks hoor
Hahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vuig, egoïstisch meisje ben je ook af en toe.![]()
Gelukkig valt er vrij weinig te zien bij mij en Jan.
Ik vind het wel wat hebben, maar voornamelijk vanwege de vrouwelijke bedpartner. Mezelf vind ik niet echt heel sexy.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou dat veel te ongemakkelijk vinden om terug te kijkenik wil mezelf toch niet zien seksen zeg.
Laatste dagen inderdaad jaquote:
Ja, Klip zou ik wel naar kunnen kijken jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, maar voornamelijk vanwege de vrouwelijke bedpartner. Mezelf vind ik niet echt heel sexy.
Ik weet even niks hoor, zit al 2 uur naar zielige liefdes muziek te luisterenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, maar voornamelijk vanwege de vrouwelijke bedpartner. Mezelf vind ik niet echt heel sexy.
[..]
Laatste dagen inderdaad jaKom eens met een onderwerp van hoger niveau.
Ik voel me ook buitengesloten.quote:
Wobbiquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik begon er niet mee.
[..]
Kom maar hier, kunnen we een groepje vormen alles.
Zullen wij dan trouwen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ookZo eenzaam en maagd tot het huwelijk
Awwwquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wobbi
[..]
Zullen wij dan trouwen?
[..]
Awww
Tevens, tijdens de paasvakantie zijn mijn ouders een weekendje weg, kom langsquote:
Is goed, gezelligquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tevens, tijdens de paasvakantie zijn mijn ouders een weekendje weg, kom langs![]()
Dat zeg je nou nooit tegen mij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tevens, tijdens de paasvakantie zijn mijn ouders een weekendje weg, kom langs![]()
Ik mocht A-J's kleren lenen, nu ben ik een meisjequote:
Wanneer is Pasen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Topquote:
A-J en ik hadden het er eerder overquote:
Over 35 dagen.quote:
Hak eerst je piemeltje erafquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik mocht A-J's kleren lenen, nu ben ik een meisje
Ik hou 'm tussen m'n benenquote:
Gaan we dan cupcakes maken met mijn leipe cupcakemaker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil bij jullie allemaal wel langskomen.
Ik heb m'n rijbewijsquote:
Wel verkleed als een meisje dan, anders mag ik niet van mijn oudersquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb m'n rijbewijsKom je wel ophalen
Dat kan niet goed voor je balletjes zijnquote:
Ik heb er geen vertrouwen in dat jullie elkaar ooit gaan meetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb m'n rijbewijsKom je wel ophalen
Begrijp ikquote:
JA WANNEER?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gaan we dan cupcakes maken met mijn leipe cupcakemaker?
Hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in dat jullie elkaar ooit gaan meetenkusje
[..]
Begrijp ik
Al mijn meisjeskleren liggen nog bij jouquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel verkleed als een meisje dan, anders mag ik niet van mijn ouders
Wij hebben enorme zusterliefde voor elkander, gebeurt welquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in dat jullie elkaar ooit gaan meetenkusje
Ehmehmehm, even nadenken. Als ik vakantie heb? Dat is alleen wel pas in aprilquote:
Jullie zeiden dat gisteren tegen elkaar tochquote:
Dan moeten we eerst gaan winkelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al mijn meisjeskleren liggen nog bij jou
[..]
Wij hebben enorme zusterliefde voor elkander, gebeurt wel
Ik ga zo Hostel 3 kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
PtR, als je papa en mama wegzijn dan horrorfilmmarathon?
Ja, maar toen besloten we gewoon alle 2 mobieltjes mee te nemen zodat we alles kunnen we typenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jullie zeiden dat gisteren tegen elkaar tochdat het toch niet ging gebeuren omdat sociaal autistische trekjes
Ik vind 't top.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
PtR, als je papa en mama wegzijn dan horrorfilmmarathon?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jullie zeiden dat gisteren tegen elkaar tochdat het toch niet ging gebeuren omdat sociaal autistische trekjes
Dit dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar toen besloten we gewoon alle 2 mobieltjes mee te nemen zodat we alles kunnen we typen
We hebben toch genoeg tijd om te winkelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst gaan winkelen
Neem wel jouw mobiel mee? Anders kunnen we niet communiceren
Spannuuuundquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga mee dan
Lekker meisjes kleren en sexy lingerie kopen voor PtR
Maar ik moet sparen voor vakantiequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga mee dan
Lekker meisjes kleren en sexy lingerie kopen voor PtR
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar ik moet sparen voor vakantie
Neem je Henkie mee dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind 't top. [ afbeelding ]
[..]
[..]
Dit dus [ afbeelding ]
[..]
We hebben toch genoeg tijd om te winkelen
Ik ben m'n mobiel kwijt![]()
Zet het in je agenda, geen idee wanneer dat is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind 't top. [ afbeelding ]
[..]
[..]
Dit dus [ afbeelding ]
[..]
We hebben toch genoeg tijd om te winkelen
Ik ben m'n mobiel kwijt![]()
Waar wil je heen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar ik moet sparen voor vakantie
Goed idee, wij zeggen tegen Henkie wat we tegen elkaar proberen te zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neem je Henkie mee dan?
Oké, dan gaat alles niet door
Jij bent geniaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed idee, wij zeggen tegen Henkie wat we tegen elkaar proberen te zeggen
Doe dan net alsof je tegen een boom praat. Want Henkie is een soort boom maar dan kleiner en meer struiker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent geniaal
Maar wat als ik niet tegen Henkie durf te praten?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe dan net alsof je tegen een boom praat. Want Henkie is een soort boom maar dan kleiner en meer struiker.
Niet tegen bomen / struiken pratenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik praat nooit tegen struiken, hoe moet ik nou doen alsof
Ik neem Cash wel mee.
Ja, ik volg de trends niet helemaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet tegen bomen / struiken pratenAnno 2012
Sociale autisme [ afbeelding ]
Anders gewoon bioscoop zodat we niets hoeven te zeggen en na de film weer naar huis kunnen gaan. [ afbeelding ]
Jammer hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik volg de trends niet helemaal
En ben ook bang voor struiken
Of we gaan gewoon naar 3 films op een dag, anders zien we elkaar zo kort
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer hoorMaar dan weet je het nu!
HerkenbaarMaar Henkie heeft mijn angst weggenomen nadat hij zich had 'open gesteld'
Dat vind ik een heel goed idee!Noem maar een datum
Dat is geheim van de struikquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
Had hij zich van achter open gesteld of?
Noem jij maar een datum, ik durf het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Noorwegen & Zwedenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is geheim van de struik
Met pasen?
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een rugzak of echt lux? Mijn neef doet het altijd, maar dan echt alles zelf doen zeg maarquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Noorwegen & ZwedenMaar een maand. Dus veel geld nodig
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh
Is goed hoorRugzak, maar wel hostels. En nachttreinen. Maar geen tent iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met een rugzak of echt lux? Mijn neef doet het altijd, maar dan echt alles zelf doen zeg maar
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh
Is goed hoorTopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak nu al mijn spullen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik ook, twijfel altijd zoquote:
Ohh, mijn neef slaapt in tenten, en gaat liften en alles, vandaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Rugzak, maar wel hostels. En nachttreinen. Maar geen tent iig
Ach, we zitten in een bioscoop zeggen niets tegen elkaar, wat kan er mis gaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook, twijfel altijd zo
[..]
Ohh, mijn neef slaapt in tenten, en gaat liften en alles, vandaar
Maar als een mooi meisje kan je beter veilig doen ja
Niet dat mijn neef lelijk is![]()
Hostelsquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Rugzak, maar wel hostels. En nachttreinen. Maar geen tent iig
Ik hoorde eens over een meisje dat ging liften naar Portugal. Nooit meer teruggekomen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhh, popcorn laten vallen? Of per ongeluk elkaar aan kijken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach, we zitten in een bioscoop zeggen niets tegen elkaar, wat kan er mis gaan?
Is jouw neefje een mooi meisje?
Ik ben wel met mijn stoere Klipquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook, twijfel altijd zo
[..]
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
HostelsAltijd leuk.
[..]
Ik hoorde eens over een meisje dat ging liften naar Portugal. Nooit meer teruggekomen.
Haha, stoer hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben wel met mijn stoere KlipMaar die stoere Klips doet niet aan tenten
En zelf vind ik een gewoon bed ook wel fijn eigenlijk
[..]
Ik ben benieuwd
Dankjequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, stoer hoor
Maar snap ik ook wel, en douchen is ook wel fijn
Mijn neef had gisteren nog een shirt gekocht wat niet stinkt ofzo, dus hij doucht niet zo vaak denk ik
Je ben ook mooi
Zal ik anders voor de zekerheid aan mijn neef vragen waar hij zijn shirt heeft gekocht?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dankje
En ja, douchen is fijnAnders ga je stinken enzo
.
Hmm?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Klinker+Jan, waarom hoor ik nu opeens van Cash dat we op een double date zouden gaan
Wajo, waarom is hij niet op MSN dang?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Klinker+Jan, waarom hoor ik nu opeens van Cash dat we op een double date zouden gaan
Ja, dat zei hijquote:
Op whatsapp, ook al hoort hij te slapenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wajo, waarom is hij niet op MSN dang?
Zeg maar van mij dat hij moet slapen anders kom ik 'm in z'n slaap pakkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij
[..]
Op whatsapp, ook al hoort hij te slapen
Hij vraagt of ik een slaapliedje wil zingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeg maar van mij dat hij moet slapen anders kom ik 'm in z'n slaap pakken
Ik zing wel een liedje voor hemquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij vraagt of ik een slaapliedje wil zingen
Maar onze meet gaat door als goed is
Ik kan zingen jaquote:
Doe dan maar niks, zometeen krijgt hij een traumaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan zingen jaOf 't ergens naar klinkt is een ander verhaal
Slaap kindje slaap? [ afbeelding ]
weeabooquote:
Mijn nummer stelenquote:
Je hebt er niet om gevraagdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die kent iedereen ondertussen al
[..]
Lenen*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wij dumpen niets, wij showen alleen onze liefde aan elkander.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe eens normaal, dit is geen linkdumptopic ok bai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Wajo ben slapen, auf wiedersehenkusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
g luister dan, als het kon zou ik mezelf pijpen zou ik het doen maar het lukt niet omdat ik te gespierd benquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
g luister dan, als het kon zou ik mezelf pijpen zou ik het doen maar het lukt niet omdat ik te gespierd ben
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dus jij moet het voor me doen snap je?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
begin maar anders val ik in slaap
Hoe oud is 'ie?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Morguh
Cash is uitgestuurd omdat hij met mij zat te whatsappen
School
achgossie,quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
18
[..]
Ja nou, nu whatsappt niemand mij en voel ik me eenzaam ja
Je bent mijn opa nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
achgossie,
wil je weer een aai over je bolletje?
dat mag ik toch hopenquote:
dat mag niet, je bent minderjarigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mag niet, je bent minderjarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je nog vakantie?quote:
en maar klagenquote:
Ja nouquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en maar klagen
ik heb alleen de carnaval vrij gehad
t gooiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja nou
Ik vier geen carnaval, zit lekker in 't Gooi, dus ik had toen geen vrij
School.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Morguh
School
Awww hoe schattiiiiiiig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Morguh
School
Ik heb ook heel veel liefde voor jou.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je normaal Nederlands gaat praten, dan neem ik je pas serieus G
Ja Okéquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel liefde voor jou.
U mad?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]. Deze heeft een betere hamer.
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey Geile Gerrit hierzin in een potje levend cluedo ?
Geile Gerrit is van de verkeerde kant hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey Geile Gerrit hierzin in een potje levend cluedo ?
dat heb ik helemaal niet gezien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |