quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef rolfson het volgende:
Jongens ik heb vandaag ontdekt hoe je in een fles kan poepen zonder te knoeien. Als je zo'n dikke fles hebt moet je deze door midden knippen of snijden. Dan duw je het stuk waar je normaal uit drinkt op de kop in de onderkant van de fles. NU heb je een trechter waar je in kan poepen en met een stukje papier kan je het door het gaatje drukken. Als je klaar bent haal je het bovenste stuk uit de constructie, draai je de dop erop en plaats hem terug. Zonder geur kun je hem dan in je kamer bewaren.
wat is dezequote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben zojuist bijgekomen van een lachstuip na het lezen van deze post:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
lekker in klimmen met mijn derde beenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SexyI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
Jammer van die heels alleen weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy
quote:
En Choco Jacksonquote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ass or Titties?
Je hebt gestemd op: Tits
De rest van de rollade vond je wel oké?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jammer van die heels alleen weer.
Ik ook, elke fucking aflevering gezien van alle seizoenenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben een trouwe kijker van '16 and pregnant' en 'Teen Mom'.
Beide iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
Asses
Titties
Mensen die kunnen kiezen tussen asses en titties
deze manquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Beide idd![]()
Maar een goede ass heeft voorkeur
Ik heb echt hard moeten lachen om het verhaal in zijn FoBoquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben zojuist bijgekomen van een lachstuip na het lezen van deze post:
[..]
quote:
Haha ik ook. Skins enzo ook. Life as Liz dan weer niet, want ik vind haar echt kutquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, elke fucking aflevering gezien van alle seizoenenEn Jersey Shore. En die series als Life as Liz en Awkward
![]()
Af en toe DWDD en PENW, moet wel beetje op de hoogte zijn van wat er gebeurd buiten je zolderkamerquote:
Goede series downloaden en je eigen programma voor de avond makenquote:
En dat dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Af en toe DWDD en PENW, moet wel beetje op de hoogte zijn van wat er gebeurd buiten je zolderkamer
MTV, (Investigation) Discovery, National Geographic, Animal Planet,13th street, Nederland 3 en Zone Realityquote:
En vrijdagavond sexcetera niet vergeten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MTV, (Investigation) Discovery, National Geographic, Animal Planet,13th street, Nederland 3 en Zone Reality
Sowieso, maar dat kijk je natuurlijk op gemist, zoals het hoortquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Af en toe DWDD en PENW, moet wel beetje op de hoogte zijn van wat er gebeurd buiten je zolderkamer
Da's al een beter pakket dan die Dumbing Down TV die je net noemdequote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MTV, (Investigation) Discovery, National Geographic, Animal Planet,13th street, Nederland 3 en Zone Reality
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |