Ik wil ass 'n titsquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poll: Ass or Titties?
• Ass
• Tits
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat een spannende poll zeg. Het wordt vast een nek-aan-nek race hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
• Ass
• Tits
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Toch ass gekozen. Heb liever sowieso een ass aanwezig en tits optioneel, dan andersomquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil ass 'n titsJe mag dan wel een heerlijke kont hebben maar totaal plat van voren dan word het niks
De eerste zonder beiden heeft zich al gemeld zie ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een spannende poll zeg. Het wordt vast een nek-aan-nek race hier.
De uitslag is totaal niet te voorspellen inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een spannende poll zeg. Het wordt vast een nek-aan-nek race hier.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch ass gekozen. Heb liever sowieso een ass aanwezig en tits optioneel, dan andersom.
[..]
De eerste zonder beiden heeft zich al gemeld zie ik.
• Ass
• Tits
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik zeg maar watquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh denk al, je gaat toch niet op jezelf haten
Zoutvleesquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Broodje pom, broodje zoutvlees/kouseband en broodje bakkeljauw![]()
.
Zo waar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht inderdaad
Hehe knappe stelletjeswalgelijk.
Nog nooit gegeten weet je, maar ik hou ook niet van vis dus vind t zonde als ik het bij een toko ga kopen en het dan niet lekker vindquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit.![]()
Bakkeljauw welbinnenkort weer eens maken
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten weet je, maar ik hou ook niet van vis dus vind t zonde als ik het bij een toko ga kopen en het dan niet lekker vind
quote:
Gewoon een keer proberen, een broodje ofzo, 2/3 euroquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten weet je, maar ik hou ook niet van vis dus vind t zonde als ik het bij een toko ga kopen en het dan niet lekker vind
Deze zijn van Tjin's, maar probeer anders een broodje bakkeljauw @ Perry's naast AH C. Troost, is tot 22:00.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar waar haal jij het dan? Wellicht haal ik het eens voor of na het werk
Oh nice, gewoon om de hoek. Nog beterquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zijn van Tjin's, maar probeer anders een broodje bakkeljauw @ Perry's naast AH C. Troost, is tot 22:00.
Zoek dan op 'poes'. Whatup cuzquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:05 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek gewoon een foto van een kat. Whatup blood
Zou wel kouseband met je zoutvlees doen, anders is het wel weer overkillquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh nice, gewoon om de hoek. Nog beterMorgen of dit weekend zal ik het wellicht eens proberen, broodje zoutvlees ook. Kan ik kijken of ik bij team JB of team dWc hoor:')
Hahaha, die krijg je gewoon in een zakje toch? Madame Jeanettequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoek dan op 'poes'. Whatup cuz.
[..]
Zou wel kouseband met je zoutvlees doen, anders is het wel weer overkill. Tip: die peper daar is kk heet
.
Engelstalige google, foto van een kat willen en dan niet cat typen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:05 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek gewoon een foto van een kat. Whatup blood
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey wat is he tverschil nou tussen adjuma pepers( die ze bij de ah verkopen) en madame jeanette. Is het niet gewoon een andere benaming?
Madame Jeanettequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, die krijg je gewoon in een zakje toch? Madame Jeanette
Thanks..wel lekker met kouseband.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Adjoema wordt vaak verward met de Madame Jeanette, maar deze is langer en meer ovaal van vorm. Ook geen kinderachtige peper trouwens
Aldus Wikipedia
No, gewoon op je brood. Die man dacht dat ik een soldaat was ofzo, helemaal in peper ondergedompeld. ik heb dat broodje in de kantine @ pauze licht transpirerend, met tranende ogen en een snotterende neus weggekregen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, die krijg je gewoon in een zakje toch? Madame Jeanette
Adjoema ((nog) heter dan Madame Jeannete):quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey wat is he tverschil nou tussen adjuma pepers( die ze bij de ah verkopen) en madame jeanette. Is het niet gewoon een andere benaming?
Die 2 pepers zitten op de Scoville-scale op 100.000 tot wel 350.000 heat unitsquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Dan had ik dus die ene keer adjoema in m'n roti gedaan, fucking heet was het zelfs m'n moeder vond het niet lekker
Laatste tijd krijg ik wel ontiegelijk gevoelige tanden van pittig etenquote:
Geen last van. Thais is ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laatste tijd krijg ik wel ontiegelijk gevoelige tanden van pittig etenEn bij die thai is alles pittig
Ik snap niet waarom die cinnamon challenges zo bijzonder zijnquote:
Ground cinnamon is very dry and dusty - if you were to try and eat a spoonful of it, it would be like trying to eat a spoonful of of baby powder. You'd gag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die cinnamon challenges zo bijzonder zijnEn waarom ze het zo snel weer uitspugen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die cinnamon challenges zo bijzonder zijnEn waarom ze het zo snel weer uitspugen
Nee want ik vind kaneel wel lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Jouw grenzeloze onwetendheid, godverdomme
. Dat kan je toch wel zelf verzinnen?
Het komt echt niet in je op dat het moment waarop je een hap neemt, die kaneel als een soort stofwolk je luchtwegen in waait, en aangezien het een best scherpe specerij is dat ongelooflijk gaat irriteren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want ik vind kaneel wel lekker
Jawel, maar ik ken mezelf. Dom doen over iets totdat ik het zelf geprobeerd hebquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het komt echt niet in je op dat het moment waarop je een hap neemt, die kaneel als een soort stofwolk je luchtwegen in waait, en aangezien het een best scherpe specerij is dat ongelooflijk gaat irriteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |