quote:
Waar let jij wel niet opquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooie chick in de OP trouwens, alleen ze heeft van die ecto jongensarmen/schouders lijkt het wel.
[ afbeelding ]
Ik vind Brad Pitt best een aantrekkelijke man hoor, no homo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
Dat vriendje van haar vond ik altijd zo lillek.
Ik zie niet wat hier mis mee is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mocht wel iets vrouwelijker/voller/ronder.
Pics?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef Allure_ het volgende:
Zijn schouders en bovenarmenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier mis mee is.
[ afbeelding ]
Hoe kom jij in hemelsnaam bij een Surinaams nummerquote:
Ik had deze zin trouwens in m'n hoofd al helemaal anders afgemaakt.quote:
Ik stoor me echt aan zijn kaolo gezicht. Alsof ie niet helemaal aanwezig is in de wereldquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die stuurde iemand op naar mequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kom jij in hemelsnaam bij een Surinaams nummer![]()
.
[..]
Ik had deze zin trouwens in m'n hoofd al helemaal anders afgemaakt.
quote:
Ja!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die stuurde iemand op naar meMaar heb wel meer Surinaamse muziek dankzij mijn buurvrouw.
Overigens, mijn naam betekend toch Morgen in het Surinaams?
Dat body.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel meer zoiets met vrouwelijkere vormen.
[..]
Ja!Wel uit te spreken als 'tamarra', terwijl je jouw naam uitspreekt als 'tamaara'
.
Goede benen en heupenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja!Wel uit te spreken als 'tamarra', terwijl je jouw naam uitspreekt als 'tamaara'
.
Helemaal niet slecht inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik eng. Zulke brede heupen en die benen en buik zo dun.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoezo walgelijk honey?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht inderdaad
Hehe knappe stelletjeswalgelijk.
Zuid-Amerikaanse genenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit vind ik eng. Zulke brede heupen en die benen en buik zo dun.
Dit jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaanse genen. Heb dit 3x liever dan die relatief magere chick uit de OP
.
Gewoon even haten om te haten mopquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht inderdaad
Hehe knappe stelletjeswalgelijk.
True, zij is ook niet 'lekker' maar heeft gewoon een mooi gezichtquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaanse genen. Heb dit 3x liever dan die relatief magere chick uit de OP
.
Mmh denk al, je gaat toch niet op jezelf hatenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit jabuilt like a brick shithouse
[..]
Gewoon even haten om te haten mop![]()
Lichaam is belangrijker dan hoofd ehquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |