Niet iedereen lust groentequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:48 schreef daftme het volgende:
Ff flink persen, afhandelen en je bent binnen een minuut klaar. Het meeste is er dan in ieder geval uit.
Onterechte klacht.
Meer vezels.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef KabulCuisine het volgende:
[..]
Niet iedereen lust groenteHet gaat bij mij moeilijk uit.
Idem dito. Alleen dan hier met een knikker en een deuk in het toilet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:54 schreef sinepedraap het volgende:
Toen ik 8 tot 10 jaar geleden een beugel had (zo'n hele complete in mijn mond en ik had zo'n dikke stang met een kronkel erin in mijn mond over mijn gehemelte liep) tot ik op een dag een chocoladeletter at en dacht dat er een groot stuk vast zat dus ik was helemaal in paniek. Gelukkig kon ik het met veel moeite toch nog doorslikken. Een week later kwam ik dus erachter dat ik die gehemelte stang miste. Dus ik aan ouders verteld zij helemaal flippen gelijk naar het ziekenhuis om röntgenfoto's te maken. Maar ja het was er al uit. Dus je darmen kunnen best veel hebben. Moraal van dit waargebeurde verhaal is TS heeft slappe darmen![]()
gr gr
wtf lees ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:54 schreef sinepedraap het volgende:
Toen ik 8 tot 10 jaar geleden een beugel had (zo'n hele complete in mijn mond en ik had zo'n dikke stang met een kronkel erin in mijn mond over mijn gehemelte liep) tot ik op een dag een chocoladeletter at en dacht dat er een groot stuk vast zat dus ik was helemaal in paniek. Gelukkig kon ik het met veel moeite toch nog doorslikken. Een week later kwam ik dus erachter dat ik die gehemelte stang miste. Dus ik aan ouders verteld zij helemaal flippen gelijk naar het ziekenhuis om röntgenfoto's te maken. Maar ja het was er al uit. Dus je darmen kunnen best veel hebben. Moraal van dit waargebeurde verhaal is TS heeft slappe darmen![]()
gr gr
geoein tiepquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef rolfson het volgende:
Jongens ik heb vandaag ontdekt hoe je in een fles kan poepen zonder te knoeien. Als je zo'n dikke fles hebt moet je deze door midden knippen of snijden. Dan duw je het stuk waar je normaal uit drinkt op de kop in de onderkant van de fles. NU heb je een trechter waar je in kan poepen en met een stukje papier kan je het door het gaatje drukken. Als je klaar bent haal je het bovenste stuk uit de constructie, draai je de dop erop en plaats hem terug. Zonder geur kun je hem dan in je kamer bewaren.
ofzo;quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef rolfson het volgende:
Jongens ik heb vandaag ontdekt hoe je in een fles kan poepen zonder te knoeien. Als je zo'n dikke fles hebt moet je deze door midden knippen of snijden. Dan duw je het stuk waar je normaal uit drinkt op de kop in de onderkant van de fles. NU heb je een trechter waar je in kan poepen en met een stukje papier kan je het door het gaatje drukken. Als je klaar bent haal je het bovenste stuk uit de constructie, draai je de dop erop en plaats hem terug. Zonder geur kun je hem dan in je kamer bewaren.
Moet je eerst ff de poepert aan de binnenkant insmeren met vaseline.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef KabulCuisine het volgende:
[..]
Niet iedereen lust groenteHet gaat bij mij moeilijk uit.
Ik snap dat je met je Posts wil choqueren, maar besef je eigenlijk wel wat voor zieke gedachtes je optrommelt om op dit soort fantasieverhalen te komen? Het is toch niet gezond dat een jonge jongen van jouw leeftijd zo diep in de put des verderfs moet graven om dergelijke zieke hersenspinsels op papier te zetten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef rolfson het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ik snap dat je met je Posts wil choqueren, maar besef je eigenlijk wel wat voor zieke gedachtes je optrommelt om op dit soort fantasieverhalen te komen? Het is toch niet gezond dat een jonge jongen van jouw leeftijd zo diep in de put des verderfs moet graven om dergelijke zieke hersenspinsels op papier te zetten?
Dat zijn ook echt stink keutels het voordeel daarvan is dat al die keutels hetzelfde ruiken en je dus minder snel over je nek gaat in een openbaar toilet als je die lucht ruikt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heel herkenbaar. Het valt me ook op dat die schijtdrang vaak vlak na het drinken van (een hoop) koffie of het roken van een sigaret ontstaat.
Niet zeuren om Rolfsons verhalenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ik snap dat je met je Posts wil choqueren, maar besef je eigenlijk wel wat voor zieke gedachtes je optrommelt om op dit soort fantasieverhalen te komen? Het is toch niet gezond dat een jonge jongen van jouw leeftijd zo diep in de put des verderfs moet graven om dergelijke zieke hersenspinsels op papier te zetten?
Beetje omslachtig allemaal. Je moet gewoon veel rauw vlees eten, gehakt is ideaal. Zomers even een middag op het aanrecht laten staan om het proces te versnellen. Op een gegeven moment heb je zo veel aarsmaden in je hol zitten dat er amper nog schijt uitkomt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef Arcadia het volgende:
Daarom dat je een poephaakje moet kopen. Dat is zo een haakje van harde rubber dat je anaal kan inwerken naar binnen, daarmee kun je rustig en een voor een de drollen naar buiten trekken, ook kun je daar een doekje op bevestigen om je ingewanden van binnen schoon te vegen en daarmee een soort "darmspoeling" te creëeren waarbij je de nodige bacteriën doodmaakt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef rolfson het volgende:
quote:
[..]
[..]
Besten tip van dit topicquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje omslachtig allemaal. Je moet gewoon veel rauw vlees eten, gehakt is ideaal. Zomers even een middag op het aanrecht laten staan om het proces te versnellen. Op een gegeven moment heb je zo veel aarsmaden in je hol zitten dat er amper nog schijt uitkomt.
one man one jarŋquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef rolfson het volgende:
Buiten poepen in de openlucht vind ik altijd wel lekker fris aan de billetjes. Ik vraag mij af hoe mensen tienduizenden jaren geleden poepten. Gingen ze door de knieën of drukte ze het lekker tijdens het lopen tussen hun samengeknepen billen door. Vragen waar mijn geschiedenisboek geen antwoord op heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Anno2012 het volgende:
Poepen buiten huis(tenzij op werk/kantoor)
Mensen die niet wildpoepenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Anno2012 het volgende:
Poepen buiten huis(tenzij op werk/kantoor)
Bij ons in het dorp in Turkije poepte ik vroeger met regelmaat in de tuinquote:
Stofzuigerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:35 schreef vandermar het volgende:
Is het normaal dat ik de slappe lach heb bij het lezen van de posts hier in dit topic?Ik proeste echt cola op mijn laptop
.
Tevens terechte klacht, vaak ook de reden dat ik te laat zou komen op school en daarom uiteindelijk maar niet ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |