Ik doelde niet specifiek op hemquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat jij het bent! We zullen hetero doodschieten.
Je intentie om vrienden te blijven werkt goed zo te horen!
Als ie z'n gore heteropoten maar van die salontafel houdt!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero zelf zie ik ergens volgende week voor de laatste spullen.
Tenzij ie hem aan mij geeft!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ie z'n gore heteropoten maar van die salontafel houdt!
Dat gaat niet werken, teveel mensen die alleen maar aan zichzelf denken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Individuele keuzes.
Maak jij je salaris daar naar over. Koop ik een nieuwe porsche.
Brabant, Limburg, één pot natquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neee. Maar ik had wel iets gehoord van iemand die in Tilburg (is geen Limburg) in elkaar geslagen was en wat nu overal ineens als nieuws opduikt. Was een Mr Gay Nederland kandidaat geloof ik en danste en zong in musicals, maar nu half verlamd. Misschien dat je die bedoelt?
De zaak van die vriend van mij komt begin April voor als t goed is.
Geloof dat 1 van de 3 nog "huisarrest" heeft.
Nee, niet zozeer, was een algemene uitspraak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
je wilt zelfs meer aan ontwikkelingshulp geven?
hoeveel jaar spekken we al? hebben we een datum waarop we verwachten dat die landen 'zichzelf kunnen onderhouden'?
Vrienden blijven met iemand waar mee je hebt gebatst of zn stok heb geslobberd werkt 9 van de 10 keer gewoon nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat jij het bent! We zullen hetero doodschieten.
Je intentie om vrienden te blijven werkt goed zo te horen!
god, de romantiekquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrienden blijven met iemand waar mee je hebt gebatst of zn stok heb geslobberd werkt 9 van de 10 keer gewoon niet
Bij mij 1 van de 4 welquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrienden blijven met iemand waar mee je hebt gebatst of zn stok heb geslobberd werkt 9 van de 10 keer gewoon niet
Gelukkig zitten mijn vrienden dan bij die 1e allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
Met exen heb je geen romantiek meer, dan werkt vriendschap doorgaans ook niet.quote:
Nou, ik zou de HRA niet kunnen missen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat de mensen die nu HRA krijgen, die niet nodig (zouden moeten) hebben.
Dr is niets romantische aan een pik. En das maar goed ook!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Keihard pompende 18 centimeter lange romantiek
Dan had je niet zo'n hoge hypotheek moeten nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik zou de HRA niet kunnen missen.
Ik ben anders al 6 jaar vrienden met m'n ex.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met exen heb je geen romantiek meer, dan werkt vriendschap doorgaans ook niet.
Ik zou me ook niet teveel zorgen maken. Verder dan een symbolische aanpassing komt het conservatieve rechtse kliekje toch niet. Hervormingen zijn maar eng, brrrrr!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik zou de HRA niet kunnen missen.
Uitzonderingen zijn er altijd, in de regel zal het niet echt denderend werken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben anders al 6 jaar vrienden met m'n ex.
Onlangs nog mee naar Australie geweest.
We waren al 2 jaar vrienden voor er seks (en vast ook wel ergens romantiek) bij kwam kijken 3 jaar lang. En nu weer 6 jaar lang vrienden zonder.... uh nou ja oke.... al weer een jaar zonder seks!
Dan ben ik de uitzondering, want op 1 ex na kan ik met de rest allemaal nog goed door 1 deur (ik ben ook smal).quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd, in de regel zal het niet echt denderend werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |