True, maar je kunt ook moeilijk verwachten dat een eeuwenoud probleem binnen een halve eeuw is opgelost.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Israeliers net zo, lullig voor de Palestijnen dat we ze er gedumpt hebben maar voor de Joden was 't ook geen pretje, en nog steeds niet echt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef waht het volgende:
Streepje hier, streepje daar. Bam, klaar. Tijd voor cognac.
[ afbeelding ]
Wij hadden Ataturk en trokken onze eigen streepjes!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef waht het volgende:
Streepje hier, streepje daar. Bam, klaar. Tijd voor cognac.
[ afbeelding ]
Bij de dekolonisatie van afrika heeft het iig de massale groei van de bevolking enigzins beperkt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zelf nooit 't land bezoeken of bezocht hebben, gewoon huppakee streepjes zetten.
Mja, er valt vast wel een Endlösung te bedenken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar je kunt ook moeilijk verwachten dat een eeuwenoud probleem binnen een halve eeuw is opgelost.
Och, hoeft ook niet, je kan mensen niet dwingen elkaar aardig te vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar je kunt ook moeilijk verwachten dat een eeuwenoud probleem binnen een halve eeuw is opgelost.
Lief zijn!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, hoeft ook niet, je kan mensen niet dwingen elkaar aardig te vinden.
Kan prima hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zelf nooit 't land bezoeken of bezocht hebben, gewoon huppakee streepjes zetten.
In Brussel doen ze dat nog steeds.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:37 schreef waht het volgende:
[..]![]()
Zo'n soort avond moet dat geweest zijn:
[ afbeelding ]
In nederland heeft het alleen al een eeuw of drie geduurt voordat katholieken en protestanten met elkaar door een deur konden, de oplossing voor de israelisch-palestijse kwestie duurt nog wel een eeuw of acht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De leuke mensen wel ja. De verzuurde types zullen niet worden uitgenodigd.quote:
Ze worden wel uitgenodigd, maar hebben altijd de smoes dat het teveel geld kost.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef waht het volgende:
[..]
De leuke mensen wel ja. De verzuurde types zullen niet worden uitgenodigd.
Er valt wel een oplossing te bedenken, of deze ook haalbaar is met partijen die hun voeten in het woestijzand steken is natuurlijk een tweede en aangezien het 'westen' over het algemeen denkt dat dat zomaar en binnen een jaar of tien te realiseren valt (zie dingen als verlichting of ontzuiling) komt het er normaal gesproken op neer dat zo'n snelle verandering alleen mogelijk is na het moe zijn van eeuwen zinloze conflicten hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mja, er valt vast wel een Endlösung te bedenken.
Ik houd niet van Greenpeace en Milieudefensie, al is het alleen omdat men met een dode koe voor een McDonalds gaat staan en dan vragen of je het zielig vind.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef GSbrder het volgende:
"hé leukerd, ik sta hier met 'n actie van greenpeace, daar ben je vast wel mee bekend!"
"Ja."
"Ben je een beetje milieubewust?"
"Nee."![]()
"Oh, dan houd het op denk ik"
Ik hou niet van wervers die ¤ 20 p/uur krijgen voor een standaardriedeltje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik houd niet van Greenpeace en Milieudefensie, al is het alleen omdat men met een dode koe voor een McDonalds gaat staan en dan vragen of je het zielig vind.
Werken die niet allemaal op provisiebasis?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou niet van wervers die ¤ 20 p/uur krijgen voor een standaardriedeltje.
Daar zou je, als kapitalist, juist van moeten houden. Mensen die hun eigen principes opzij zetten om een product te verkopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vast basisloon van 7.nogwat geloof ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Werken die niet allemaal op provisiebasis?
SP stemmer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, begrijp me goed, ik gun ze alle goeds.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar zou je, als kapitalist, juist van moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |