ja en ik heb gereageerd.quote:
Nou, daar ben ik het ook weer niet mee eens, respect hebben is belangrijk. Maar inderdaad, andere vakgroepen zijn het kwaadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:19 schreef speknek het volgende:
Respect hebben voor anderen is alvast geen goede start, je moet neerkijken op anderen (zeker het grauw van de andere vakgroep) wil je het ver schoppen in dit wereldje.
LOLquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik wil best voor je kijken maar er zijn mensen in dit topic met veel meer kunde in dit soort zaken(je kunt bosbeetle wel uit de mavo halen maar de mavo niet uit bosbeetle
)
En dit is natuurlijk de grootst mogelijk onzin. De beste wetenschappers die ik heb zijn respectvol ten opzichte van iedereen en altijd bereid om te luisteren naar andere inzichten. Als je in de lift staat met Eric Lander dan houdt hij de deur voor je open. Jij kent Eric Lander niet maar voor biomedici Lander == God.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:19 schreef speknek het volgende:
Respect hebben voor anderen is alvast geen goede start, je moet neerkijken op anderen (zeker het grauw van de andere vakgroep) wil je het ver schoppen in dit wereldje.
Bij ons in Delft was alles echt veel anders dan in Utrecht, heb ik ondertussen al heel erg doorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:39 schreef Felagund het volgende:
Is het stage-project bij jou dan niet hetzelfde dan het afstuderen?
Ik doe gelukkig (want ik heb maar 3 jaar tijd, dus die heb ik hard nodig), eigenlijk niets aan educatie. Al weet ik niet of dat bij mij in de toekomst gaat opbreken, als ik verder ga in de wetenschap.
Ah je hebt de input gevonden die je zocht?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik stel je input erg op prijs.Als je online bent, mag ik je dan een brief sturen die ik naar een hoogleraar wilde sturen om te kijken of ik in aanmerking kom voor een PHD? Zou je er naar willen kijken a.u.b? Ergens is de angst bij mij dat ik niet goed genoeg ben. Sta gemiddeld een 8.0 maar het idee om me bij de mensen te voegen voor wie ik zoveel respect heb gekregen tijdens de studie is enigszins absurd. Tegelijkertijd wil ik het graag proberen
Waarom heb je die twee vijanden als co-auteurs? Lijkt me niet zo functioneel of had je er geen keuze in?quote:Op woensdag 21 maart 2012 05:20 schreef Quoi het volgende:
Ik ben me een partijtje gefrustreerd. Net voordat de hele hups nasr de leescommissie gaat, gaan er weer 2 coauteurs van een artikel moeilijk doen. Onderliggende vetes die binnen jouw papers worden uigevochten, ik kots er inmiddels van!
[..]
Ah je hebt de input gevonden die je zocht?
Grappig idd, die verschillen. In Utrecht heb je wel nog twee onderzoeksvakken, met de fantastische afkortingen MAIO (=Making, analyzing and interpretating observations) en SOAC (Simulation of the Oceans, Atmosphere and Climate).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij ons in Delft was alles echt veel anders dan in Utrecht, heb ik ondertussen al heel erg doorOns afstuderen heeft zelfs een verdediging die langer (wel minder formeel en niet en-publique) is dan de verdediging van een promotie in Utrecht......
En wij moeste een afstudeerproject doen van 48 ECTS, en een stage-project (ik deed het in de VS) van 18 ECTS). Het mag aan elkaar gekoppeld zijn, maar meestal is het toch onafhankelijk van elkaar.
quote:Congratulations! Your manuscript entitled "<vul hier titel in>" has
been accepted for publication and tentatively is scheduled for a(n) May issue.
Gefeliciteerd! Is dit de paper waarbij je met de statistiek in de problemen zat?quote:
Yepquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is dit de paper waarbij je met de statistiek in de problemen zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |