Ben benieuwd naar het hele interview!quote:
de verhalen van Ericquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Komt trouwens totaal niet overheen met de verhalen van de E. van Edenburg.
Vorig jaar had hij wat kritiek op de bezoekers wat er op LL afkomt, maar dan zet je Skrillex dan wel in de Alpha?
Ergens wel vreemd.
Maar dan liever Skrillex in de Alpha dan een een film
Ik zou er niet vanuit gaan dat Skrillex er staat ipv een film; lijkt mij dat hij gewoon het blokje tot 23:00 vult.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Komt trouwens totaal niet overheen met de verhalen van de E. van Edenburg.
Vorig jaar had hij wat kritiek op de bezoekers wat er op LL afkomt, maar dan zet je Skrillex dan wel in de Alpha?
Ergens wel vreemd.
Maar dan liever Skrillex in de Alpha dan een een film
Ja en touren weer de zomer, komen met nieuwe album!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is dat toch met dat Bloc Party hier..bestaat dat dan nog..en doet Kele Ukelele nog mee?
Ik ben een Chemical Brothers fan, maar die gaat lowlands denk ik niet meer boeken. Vorig jaar waren ze tijdens lowlands in de buurt en werden ze niet geboekt. Terwijl aan werd gegeven dat de gewenste ''grote'' namen niet in Europa waren. Daarnaast is Skrillex op dit moment gewoonweg relevanter dan The Chemical Brothers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef Luni het volgende:
Laat dan de Chemical Brothers de Alpha afsluiten, maar Skrillex......![]()
Maar ach der zal wel een andere grote dance naam in de Bravo tegenover staan waar ik me goed zal vermaken.
Is volgens mij bij wat meer bands het geval. The Offspring mocht vorig jaar het festival afsluiten terwijl ze jaren geleden in de middag stonden geloof ik. Heeft er volgens mij gewoon mee te maken dat bands steeds duurder worden om te boeken, en er daardoor minder grote bands komen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijf het maar vreemd vinden met sommige bands...in 2006 was Bloc Party zo'n beetje op hun hoogtepunt en staan in de Grolsch..ze brengen nog wat minder succesvol werk uit en staan in de Alpha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |