Chillplek om te kletsenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:24 schreef ohnikua het volgende:
De Lima had afgelopen jaar al wel meer een eigen hoekje door het podium niet meer richting looppad te zetten, het was al wat minder een doorloopplek. ik vond het eigenlijk wel een fijne chillplek, inderdaad achterin om te kletsen en voor het geluidstorentje als je echt het optreden wilde meemaken
Vooraan in de Alpha tijdens Dropkick Murphy's toch een stuk minderquote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Elke plek op Lowlands is een chillplek, waar je evt. beperkt door het volume, prima kunt kletsen.
Daar hoef je toch geen last van te hebben? Achter de geluidstoren, op die blokken, er liggen daar ook allemaal chillplekken. Als je het optreden wilt volgen, ga je er gewoon bij staan en hoef je daar echt geen last van te hebben. Je geklaag staat naar mijn idee gelijk aan iemand in de Alpha die zeurt over mensen die op de heuvels aan het chillen zijn.quote:
Tuurlijk is dat zo, maar bij de Lima is combinatie veel kletsers-laag volume wel storend als je echt het optreden wilt volgen. Bij de Charlie is dat minder, omdat het zo'n uithoek is.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Elke plek op Lowlands is een chillplek, waar je evt. beperkt door het volume, prima kunt kletsen.
Bij Mark Lanegan had ik er wel last van, omdat het stuk voor de geluidstoren heel klein was en vol stond. Lima is inderdaad aangepast, maar dit blijft een probleem bij dit podium. En een probleem signaleren ios nog geen klagen, want dat doe ik niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:47 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen last van te hebben? Achter de geluidstoren, op die blokken, er liggen daar ook allemaal chillplekken. Als je het optreden wilt volgen, ga je er gewoon bij staan en hoef je daar echt geen last van te hebben. Je geklaag staat naar mijn idee gelijk aan iemand in de Alpha die zeurt over mensen die op de heuvels aan het chillen zijn.
Daar heb je gelijk in, maar ik zou het ook geen probleem willen noemen. Als je iets echt graag goed wil zien, moet je ook zorgen dat je enigszins vooraan staat, vind ikquote:Op maandag 5 maart 2012 12:51 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Bij Mark Lanegan had ik er wel last van, omdat het stuk voor de geluidstoren heel klein was en vol stond. Lima is inderdaad aangepast, maar dit blijft een probleem bij dit podium. En een probleem signaleren ios nog geen klagen, want dat doe ik niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Schaamteloze copy/paste:
[ afbeelding ]
oe, die had ik wel verwacht. waar staat hij dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Bon Iver kan helaas afgeschreven worden.
In Groningen, en dat is het enige concert dit jaar in Nederland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:59 schreef ohnikua het volgende:
[..]
oe, die had ik wel verwacht. waar staat hij dan?
ze spelen in oktober in Antwerpen en Keulen las ik net dus dan zal LL misschien wel te vroeg zijn...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:03 schreef WeezerButler het volgende:
Verwacht toch nog een optreden van Radiohead in NL. ihkv 20 jaar Lowlands zou het festival zichzelf wel een fijn kadotje mogen geven van de overgebleven poen van vorig jaar.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Als er nou voor Belgie niks bekend was, zou er nog de mogelijkheid zijn dat Lowlands en Pukkelpop samen Radiohead halen. Dat kan ik me nu niet meer voorstellen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:05 schreef hannoes het volgende:
[..]
ze spelen in oktober in Antwerpen en Keulen las ik net dus dan zal LL misschien wel te vroeg zijn...
waar haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Godverdomme zeg Skrillex sluit de Alpha af?Mag hopen dat dat ná de échte headliner is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |