Die rij...ik heb er nog nachtmerries van. Ik ben maar wat gaan ontbijtenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Baal hard dat ik dat gemist heb vorig jaar ivm de rij voor het terrein![]()
No Rest
En New Ceremony, en Bilble Belt, en History Book, en Shield Your Eyes, En Lion's Den... eigenlijk is heel het album (debuut komt deze week uit) geniaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Baal hard dat ik dat gemist heb vorig jaar ivm de rij voor het terrein![]()
No Rest
Niks tegen opera he, ik heb in 99 of 01 nog een operazanger gezien op Lowlands, en dat was fantastisch.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hebt plezier en plezier. Ongetwijfeld is een avond lang zwijgen en opera luisteren ook plezier. Ongetwijfeld is een avond met een pepbek doorhalen op stampgabber ook plezier. Ongetwijfeld is een catwalkshow met de laatste mode dingen ook erg veel plezier. Toch zou ik ze niet combineren.
Dinsdag in Utrecht gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:27 schreef ohnikua het volgende:
Dit moeten in 2012 toch echt meer mensen zien dan het handjevol dat in 2011 op vrijdagmiddag bij de Charlie stond.
Ik was er dinsdag ook, inderdaad een topconcert!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dinsdag in Utrecht gezienWil ik zeker terugzien!
Op hun website kun je trouwens het hele album streamen, evt. met commentaar over alle nummers, leuk!
Staat ook op de 3Voor12 Luisterpaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dinsdag in Utrecht gezienWil ik zeker terugzien!
Op hun website kun je trouwens het hele album streamen, evt. met commentaar over alle nummers, leuk!
Over Mark Lanegan: heeft hij een hele andere status in NL dan in Belgie? Toen hij 2 jaar geleden op Lowlands en Pukkelpop stond sloot hij op Lowlands geloof ik de Lima af terwijl hij op Pukkelpop laat in de avond in de Marquee (Volgens mij vergelijkbaar met de Grolsch) stond. Dat scheelt nogal wat.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:14 schreef MrStokey het volgende:
Even zeuren...
Wish list LL12:
Cloud Nothings
Tribes
Mark Lanegan Band
The Duke Spirit
Florence + The Machine
John Talabot
Los Campesinos!
Givers
Buraka Som Sistema
Alcest
The Fear Ratio
The Field
Moon Duo
Cave
The Menzingers
Dum Dum Girls
Scuba
Ghostpoet
Disppears
Sleigh Bells
Airship
Wooden Shjips
Bonnie Prince Billy
Klaar!
Dat was wel solo toen, en als ik me het goed herinner overdag. Dat was trouwens afgrijselijk: die Lima staat min of meer in het looppad van de Grolsch naar de Alpha en wordt door veel bezoekers gebruikt voor een ouwehoerpauze. Alleen als je echt dichtbij staat wordt dat podium niet overstemd door zielloos gebabbel van pauzerende bezoekers. Heeft afgelopen jaar ook Jamie Woon verpest.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:36 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Over Mark Lanegan: heeft hij een hele andere status in NL dan in Belgie? Toen hij 2 jaar geleden op Lowlands en Pukkelpop stond sloot hij op Lowlands geloof ik de Lima af terwijl hij op Pukkelpop laat in de avond in de Marquee (Volgens mij vergelijkbaar met de Grolsch) stond. Dat scheelt nogal wat.
Inderdaad tijd om de Lima een prominentere plaats te geven op het terrein.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:40 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Dat was wel solo toen, en als ik me het goed herinner overdag. Dat was trouwens afgrijselijk: die Lima staat min of meer in het looppad van de Grolsch naar de Alpha en wordt door veel bezoekers gebruikt voor een ouwehoerpauze. Alleen als je echt dichtbij staat wordt dat podium niet overstemd door zielloos gebabbel van pauzerende bezoekers. Heeft afgelopen jaar ook Jamie Woon verpest.
Hoe het met zijn status in Nederlnd is weet ik niet. Paradiso verkoopt hij zonder moeite uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |