No shit Sherlock.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De criminaliteit word in eerst instantie veroorzaakt door het verbod.
Als niet-roker heb je ook een persoonlijk belang bij het beperken van criminaliteit en overlast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
De hypocrisie kent geen grenzen bij de VVD. Nog afgezien dat het verbieden van hasj allesbehalve liberaal is en dat de VVD ruim baan geeft aan de tabakslobby, is er sprake van selectieve verontwaardiging.
Criminaliteit vanuit Marokko en Afghanistan is hoegenaamd een probleem, terwijl de VVD volop heeft meegewerkt aan de uitbreiding van de Europese Unie, waardoor de grenzen zijn opengezet voor Oost-Europese criminelen. Gisteren was nog uitgebreid in het nieuws.
NB: Ik spreek als niet-roker, voor het geval iemand mij van een persoonlijk belang wil betichten. Dat heb ik niet.
Is dat zo? Ik dacht dat men stemde op je favoriete one-liner...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef Ulx het volgende:
So what als het een persoonlijk belang is? Daarvoor stem je toch?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat men stemde op je favoriete one-liner...
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat men stemde op je favoriete one-liner...
http://www.at5.nl/artikel(...)ich-tegen-hasjverbodquote:VVD-jeugd keert zich tegen hasjverbod
De JOVD, de jeugdorganisatie van de VVD, keert zich tegen het door de partij voorgestelde verbod op de verkoop van hasj.
Uiteraard, die blowen zich gewoon de tering.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:27 schreef yyyentle het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)ich-tegen-hasjverbod
Betere controle bij de grens en controle op wat er verkocht wordt. Wat illegaal is, mag niet verkocht worden. Lijkt me duidelijk. Niks gedogen. Gebruik maar wiet als je zo nodig high wilt worden.quote:
en waar had je dat willen kopen dan? en hoe? ook wiet is tenslotte ***illegaal***quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Betere controle bij de grens en controle op wat er verkocht wordt. Wat illegaal is, mag niet verkocht worden. Lijkt me duidelijk. Niks gedogen. Gebruik maar wiet als je zo nodig high wilt worden.
Gelukkig zullen mensen naar jou, de PVV en de VVD luisteren en ophouden met hash roken. Dat betekent gelukkig ook dat de inkomsten van illegale dealers niet zullen ztijgen, en dat mensen geen met andere drugs vermengde hash van hun dealers zullen kopen. Als je het verbied is het er niet meer! Stem VVD!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Betere controle bij de grens en controle op wat er verkocht wordt. Wat illegaal is, mag niet verkocht worden. Lijkt me duidelijk. Niks gedogen. Gebruik maar wiet als je zo nodig high wilt worden.
Maar olie wil je dan weer niet verbieden. Je laat daar toch een kans liggen. Nog niet geschikt voor de VVD.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:37 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Olie komt ook van criminele regimes, maar who cares. Verder zijn er jaarlijks meer doden door liefdesverdriet dan door het gebruik van hasj. Ik stel dan ook voor om relaties en valentijsdag te verbieden voor ongehuwden.
Nog erger de doden door normale medicijnen zijn een factor 10 hoger dan het aantal doden dat valt door illegaal drugs gebruik en alcoholmisbruik bij elkaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:37 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Olie komt ook van criminele regimes, maar who cares. Verder zijn er jaarlijks meer doden door liefdesverdriet dan door het gebruik van hasj. Ik stel dan ook voor om relaties en valentijsdag te verbieden voor ongehuwden.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we in een bananenrepubliek leven. Hoe in godsnaam kan een parlement van een modern Westers land zulke wetsvorstellen goedkeuren? What the hell happened met rationeel denken? Waarom geven ze ons niet de feiten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nog erger de doden door normale medicijnen zijn een factor 10 hoger dan het aantal doden dat valt door illegaal drugs gebruik en alcoholmisbruik bij elkaar.
Medicijnen verbieden zeg ik.
En de alcohol industrie en de farmaceutische industrie. In NL zijn meer dan 1,5 miljoen mensen verslaafd aan pijnstillers en kalmeringsmiddelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
De hypocrisie kent geen grenzen bij de VVD. Nog afgezien dat het verbieden van hasj allesbehalve liberaal is en dat de VVD ruim baan geeft aan de tabakslobby,
We proberen het uit, zo hard mogelijk,.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:18 schreef Specularium het volgende:
Hoeveel facepalms zouden er op het gezicht van Ivo passen? 38?
Dat maak ik zelf nog wel uit, fascist.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ruim 800.000 Nederlanders gebruiken anti-depressiva.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemnd cijfers over het aantal ant-depressiva verslaafden?
NIet alleen dit land, alle landen ter wereld hebben hier last van. Ik geloof niet snel in cospiracy theories, maar zo enorm veel domheid op alle niveaus zet me toch aan het denken. Waarom? Is het echt extreme domheid en angst, of zit er meer achter?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:49 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we in een bananenrepubliek leven. Hoe in godsnaam kan een parlement van een modern Westers land zulke wetsvorstellen goedkeuren? What the hell happened met rationeel denken? Waarom geven ze ons niet de feiten?
Stem VVD!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit, fascist liberaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |