Wtfquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Smoofie, dit was van een paar seizoenen terug en dan zie je dat frankrijk meer dan 200miljoen heeft
[ afbeelding ]
Oh, die tijd komt sowieso wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn als PSV de komende 3 jaar geen CL speelt. Dan is die club failliet en kunnen ze nergens meer aankloppen.
Paris SG beschikt inmiddels over nagenoeg ongelimiteerd budget a la Man City. Zit nu ook zo'n rijke pannenkoek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Smoofie, dit was van een paar seizoenen terug en dan zie je dat frankrijk meer dan 200miljoen heeft
[ afbeelding ]
Is inderdaad het wachten opquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, die tijd komt sowieso wel.
Als ze nu alweer in de problemen dreigen te komen.... geld is net een paar maanden gestort
Ajax nooit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Muto het volgende:
Maar een van die clubs (PSV, Twente of Ajax) komen nog wel in de Feyenoordsituatie in de komende jaren.
Ik heb het nu puur over tv inkomsten he, dat van rijke arabieren reken ik nog niet eens meequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Paris SG beschikt inmiddels over nagenoeg ongelimiteerd budget a la Man City. Zit nu ook zo'n rijke pannenkoek.
Zal dan PSV worden denk ik, Ajax heeft ondanks het wanbeleid nog steeds veel geld en Twente wordt goed bestuurdquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Muto het volgende:
Maar een van die clubs (PSV, Twente of Ajax) komen nog wel in de Feyenoordsituatie in de komende jaren.
Psv sowieso, als ze geen cl halen dan gaan ze al weer achteruitquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Muto het volgende:
Wat valt er aan te doen in zo'n kikkerlandje waar pay TV ook nog eens pas net komt kijken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten echt iets aan TV inkomsten doen.
Ja maar de markt in NL is er gewoon te klein voor, hoeveel mensen hebben er nou ook Eredivisie live, en veel mensen zitten niet te wachten op een rkc-roda terwijl een Bolton-Sunderland pot nog best heel vermakelijk kan zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten echt iets aan TV inkomsten doen.
Gewoon laten bieden zoals in Belgie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de markt in NL is er gewoon te klein voor, hoeveel mensen hebben er nou ook Eredivisie live, en veel mensen zitten niet te wachten op een rkc-roda terwijl een Bolton-Sunderland post nog best heel vermakelijk kan zijn
Oja, zelfs Belgie krijgt meer dan Nederlandquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon laten bieden zoals in Belgie?
Gewoon geen samenvattingen meer op het vrije netquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat valt er aan te doen in zo'n kikkerlandje waar pay TV ook nog eens pas net komt kijken?
Niet meer bij de NOS doen dan maar bij een zender als Sbs hoe erg ik het ook haat, want je krijgt reclames dan maar goed het levert wel meer opquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon geen samenvattingen meer op het vrije net
Dat ben ik wel met je eens maar zij geven geld uit dat ze hebben en niet geld dat ze lenen zoals PSVquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:26 schreef Muto het volgende:
Als een club als Twente 5,5 miljoen gaat betalen voor een speler met nog 1 jaar contract, dan zijn ze gewoon slecht bezig. Twente is bezig de fouten van een grote club te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |