Ja snap ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben daarna niet maar naar bekerfinales geweest
Daar kan je idd alleen maar respect voor hebben. Als liefhebber.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon dat heel het stadion van Madrid voor je gaat staan en klappen, geweldig
Vorige week nog bij United uit gedaan manquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:09 schreef Smoofie het volgende:
Wat zou ik graag weer zien dat Ajax een Real en een Bayern wegspeelt.
Gaat tegenwoordig toch alleen om geld johquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:09 schreef Smoofie het volgende:
Wat zou ik graag weer zien dat Ajax een Real en een Bayern wegspeelt.
Ik ging altijd met een groepje ook de uitwedstrijden maar dat dunde uit, ook zelf kinderen en dan krijg je andere prioriteitenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja snap ik
Maar geen specifieke reden voor want er zijn er nog een paar geweest
Vorig jaar nog bij Milan idd met een geweldige Eriksen, 0-2 werd het toenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig toch alleen om geld johMaar paar jaar geleden AC Milaan? En Man Utd laatst nog?
Hmm ja dat is wel begrijpelijk ja hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ging altijd met een groepje ook de uitwedstrijden maar dat dunde uit, ook zelf kinderen en dan krijg je andere prioriteiten
Beide wedstrijden gingen eigenlijk nergens meer om, dat is toch wat anders dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig toch alleen om geld johMaar paar jaar geleden AC Milaan? En Man Utd laatst nog?
Ja die was ook chill. TOch wel grappig dat Ajax, Bayern en Juventus nog steeds de enige clubs zijn die alles hebben gewonnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog bij Milan idd met een geweldige Eriksen, 0-2 werd het toen
United komt daar dit jaar niet bij iig als ze zo blijven spelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja die was ook chill. TOch wel grappig dat Ajax, Bayern en Juventus nog steeds de enige clubs zijn die alles hebben gewonnen.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Beide wedstrijden gingen eigenlijk nergens meer om, dat is toch wat anders dan.
City krijgt haar eerst europese prijs denk ik. Ze speelde Porto gewoon helemaal van de mat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
United komt daar dit jaar niet bij iig als ze zo blijven spelen
Precies.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Beide wedstrijden gingen eigenlijk nergens meer om, dat is toch wat anders dan.
Dat was geniaal idd, heb nog een filmpje staan op mijn oude telefoon, kijken of die ik nog kan uploaden een keertjequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil wel weer eens een Ajax - Marseille qua sfeer met Andre rieu. Laatste tijd valt het tegen bij Europese wedstrijden
.
Het blijft gewoon speciaal wanneer een Nederlandse club een europese prijs wintquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:14 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, Inter wilde in het jaar dat wij tegen ze wonnen voor de Uefacup ook per se kampioen worden en zette jeugdspelers in omdat het 'slechts' de Uefacup was.
Zo kan je elk resultaat wel kapot bagetaliseren.
Ja maar voor hoelang nog?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:15 schreef Smoofie het volgende:
Maar het NL voetbal, wat ze ook bij VI zeggen, wordt relatief wel beter de laatste jaren tov andere sub-top landen.
Het gaat juist steeds beter. Rusland heeft geld, maar niemand wil daar voetballen man. Frankrijk heeft geen miljard, alleen PRemier league heeft dat. Frankrijk heeft evenveel als Italie en Spanje excl Barca en Real. Rond de 200 miljoen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar voor hoelang nog?
Rusland wordt rijker en telkens een groter voetballand
Frankrijk hebben ze ook al rond de miljard aan televisie inkomsten
Daarom moeten wij ons richten op waar we goed in zijn, jeugdspelers groot maken. Feyenoord is goed bezig op die manier, nu jullie nog. En Pisvee. Ik las ergens dat als ze geen CL halen ze mogelijk weer moeten bezuinigen. Zo bizar dat korte termijn denken daar. ...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar voor hoelang nog?
Rusland wordt rijker en telkens een groter voetballand
Frankrijk hebben ze ook al rond de miljard aan televisie inkomsten
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Tarado het volgende:
Het voetbal wordt er overal slechter op, met uitzondering van Real Madrid en Barcelona
Zou toch geweldig zijn als PSV de komende 3 jaar geen CL speelt. Dan is die club failliet en kunnen ze nergens meer aankloppen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom moeten wij ons richten op waar we goed in zijn, jeugdspelers groot maken. Feyenoord is goed bezig op die manier, nu jullie nog. En Pisvee. Ik las ergens dat als ze geen CL halen ze mogelijk weer moeten bezuinigen. Zo bizar dat korte termijn denken daar. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |