Beetje een Litmanenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft zonde, echt een geweldenaar. Als hij fit blijft
Klopt ja. Die joden domineerden toen wel alles ook zeg niet normaal man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed toen elke school wel geloof ik. Die wereldbekerwedstrijd.
nooit afgezien trouwens, samen met m'n broer uit de aula gestuurd. We mochten blijkbaar niet juichen voor de tegenstander. Jaren later pas begrepen hoe kansloos dat eigenlijk was van de school.
Mijn eerste bekerfinale was datquote:
Kuttijd was datquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
periode rond 95 was een mooie periode man
Zelfs als grote Ajax hater heb je gewoon respect voor ze moeten hebben in die periode wat ze flikte
Als we cruijff moeten geloven zal Ajax eerdags de eredivisie weer helemaal dominerenquote:
Hoezoquote:
DIe vrije trap van Pierre is echt de mooiste die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Ik vond het best oke toen jullie de europa cup wonnen
Die van Freiburg?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe vrije trap van Pierre is echt de mooiste die ik ooit heb gezien.
Die jaquote:
Voornamelijk door V Gaal. Met zijn arrogante teringkop.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Ik vond het best oke toen jullie de europa cup wonnen
Pfff, zit in mijn kop dat nummer. Werd echt overal gedraaid in Valencia...quote:
Achter mekaar man, elke wedstrijd was het raakquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ja
Maar in de finale scoorde ie ook uit een vrije trap toch tegen dortmund>
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ja
Maar in de finale scoorde ie ook uit een vrije trap toch tegen dortmund>
Gewoon dat heel het stadion van Madrid voor je gaat staan en klappen, geweldigquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voornamelijk door V Gaal. Met zijn arrogante teringkop.
Dat je Madrid en zo domineerden was natuurlijk mooi voor Nederland. Mede dankzij die successen speelden wij nog een paar jaar CL toen.
Mijn staat de wedstrijd tegen Inter het meest bij omdat ik het nooit verwacht had dat ze het zouden flikken toenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achter mekaar man, elke wedstrijd was het raak
Dat was mijn laatstequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn eerste bekerfinale was dat![]()
Psv opgerold daar in de kuip en de hele dag rellen
Hoezo dan ?quote:
quote:Elias Andersson gaat stage lopen bij Feyenoord, zo meldt RTV Rijnmond donderdagmiddag. De zestienjarige middenvelder werkt deze week ook al een stage af bij FC Twente. Wanneer Andersson zijn stage in Rotterdam-Zuid afwerkt is nog niet bekend.
Andersson geldt als één van de grootste talenten van Zweden. Vorig jaar maakte de veelbelovende middenvelder van Helsingsborgs IF als vijftienjarige al diverse malen zijn opwachting bij Zweden Onder-17. Andersson sloeg recentelijk een aanbod af om een contract te tekenen bij Aston Villa uit de Engelse Premier League.
Feyenoord sloot onlangs met Helsingsborgs IF een samenwerkingsverband waarin werd afgesproken dat grote talenten van de Zweedse club in Rotterdam op stage komen.
Dat is een wedstrijd die ik nooit zal vergeten, die Madrilenen strooiden van boven met peper in ons vakquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon dat heel het stadion van Madrid voor je gaat staan en klappen, geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |