Zoals Raoul Heertjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden als een "supporter" van club verandert
Dat was een grapje in de trend van waar het over ging in het topicquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Stokstaart het volgende:
Maar Smoofie is dus voor AZ?? Waarom zegt hij dan steeds ajax dit en dat
Ik weet het ook niet. Hij wil er misschien graag bij horen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Stokstaart het volgende:
Maar Smoofie is dus voor AZ?? Waarom zegt hij dan steeds ajax dit en dat
Nee de quote staat er, dus het is waar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was een grapje in de trend van waar het over ging in het topic.
Meest belachelijke is wel dat het zou gaan om racitische uitspraken van marcelo.....quote:
Jep, duidelijke quote. Een echte ajacied zou zoiets nooit zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee de quote staat er, dus het is waar.
Daarom zijn nu al die provincieclubs ook zo groot toch. Toen ik op de basisschool zat was er geen hond voor nec hoor, letterlijk iedereen op mij en m'n broer na was voor Ajax. Oja, je had ook nog één verdwaalde PSV'er.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden als een "supporter" van club verandert
Hahhaquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meest belachelijke is wel dat het zou gaan om racitische uitspraken van marcelo.....
[ afbeelding ]
Begrijp jij dat nou
Heb je die post van steven gezien ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep, duidelijke quote. Een echte ajacied zou zoiets nooit zeggen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je die post van steven gezien ?
niks mis meequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb eigelijk de grootste hekel aan feyenoord en psv
En psv voornamelijk door hun anti voetbal
dat is te zien manquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb eigelijk de grootste hekel aan feyenoord en psv
En psv voornamelijk door hun anti voetbal
Jij moest toch ooit een wedstrijd van Ajax kijken op je school toen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom zijn nu al die provincieclubs ook zo groot toch. Toen ik op de basisschool zat was er geen hond voor nec hoor, letterlijk iedereen op mij en m'n broer na was voor Ajax. Oja, je had ook nog één verdwaalde PSV'er.![]()
nu zitten die gasten stuk voor stuk in de goffert. Sowieso was studio sport gewoon 40 min Ajax/Feyenoord, 10 min. PSV en daarna de uitslagen van de andere wedstrijden.
nee welke?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je die post van steven gezien ?
flippiee heeft hem als sigquote:
Ik ga ook echt nooit meer een weddenschap aanquote:
Ja, maar dat deed toen elke school wel geloof ik. Die wereldbekerwedstrijd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij moest toch ooit een wedstrijd van Ajax kijken op je school toen?
13e ofzo in 2jaar tijd tochquote:
het gaat mij meer om de club en die afschuwelijke boerse aanhangersquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:54 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb trouwens niets tegen PSV als in, ze kunnen normaal over Ajax praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |