Firefox heeft wel de glorietijden in de '70 meegemaaktquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
Fire_Fox of zo was ook grappig, die was opeens geen ajacied meer
Vanavond denk ik dit wel ff kijkenquote:AMSTERDAM - Het Nederlandse straatvoetbal is zo onderscheidend dat voor het nieuwe virtuele spel FIFA 12 door de Canadese makers in Amsterdam onderzoek is gedaan naar onze specifieke spelsystemen en technieken.
In de nieuwe 19-delige serie Megafactories neemt National Geographic Channel een kijkje bij EA Sports, de sportafdeling van gamesuitgever Electronic Arts. Grote namen uit de voetbalwereld reisden naar de ontwikkelstudio in Burnaby waar hun speciale baltechniek en zelfs gezichtsuitdrukkingen zijn omgezet in computerbeelden. FIFA 12 benadert hiermee zoveel mogelijk de werkelijkheid.
De speciale FIFA-uitzending is vanavond om 21:00 te zien op National Geographic Channe
Een hoop wel, in het dorp van mijn ouders in de Zaanstreek was iedereen altijd voor Ajax, zag je nooit vaantjes en shirtjes in auto's, nu zie je alleen maar az dingen en gasten in az shirtjequote:
quote:
Dat waren nooit Ajaciedenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een hoop wel, in het dorp van mijn ouders in de Zaanstreek was iedereen altijd voor Ajax, zag je nooit vaantjes en shirtjes in auto's, nu zie je alleen maar az dingen en gasten in az shirtje
Koog a/d zaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een hoop wel, in het dorp van mijn ouders in de Zaanstreek was iedereen altijd voor Ajax, zag je nooit vaantjes en shirtjes in auto's, nu zie je alleen maar az dingen en gasten in az shirtje
Mike is backquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker druk hier jongens ik moet voor het eerst mijn handje ophouden bij moeders. Kut CAK
in de buurtquote:
deze manquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker druk hier jongens ik moet voor het eerst mijn handje ophouden bij moeders. Kut CAK
nee dat zijn voetbalsupportersquote:
nee ik hoorde van steven dat ze dik was. dus fuck it.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken voor hoelang..
Ben je al uit geweest met Paon
Yvonne is voor Feyenoord hequote:
quote:Sportpsycholoog helpt Fernandez
ROTTERDAM - Guyon Fernandez krijgt begeleiding van een sportpsycholoog. De aanvaller van Feyenoord gaf zondag PSV-verdediger Marcelo een kopstoot en werd voor vijf wedstrijden geschorst. Eerder dit seizoen schorste de KNVB Fernandez al eens voor zes duels, toen hij NEC-verdediger Rens van Eijden in het gezicht sloeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |