Ik vind dat je het de laatste veel beter doet. En als ik dan een keertje boos ben op jou, kijk ik een deurtje verder en zie dan ene Den en denk vervolgens dat het bij jou allemaal heel erg meevalt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Heb het gevoel dat er sinds een maand ofzo een andere user onder jouw naam zit te posten.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef Smoofie het volgende:
Mn buren zijn weg, nu kan ik 100 dB muziek opzetten.
Ik ben als mod niets veranderd. Ik moet wel zeggen dat deze SC er wel heeft toe bijgedragen dat ik jullie niet meer als complete mongolen zie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dat je het de laatste veel beter doet. En als ik dan een keertje boos ben op jou, kijk ik een deurtje verder en zie dan ene Den en denk vervolgens dat het bij jou allemaal heel erg meevalt.
Dat is mooi spul jaquote:
Truequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is mooi spul jaBeter als Bose
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben als mod niets veranderd. Ik moet wel zeggen dat deze SC er wel heeft toe bijgedragen dat ik jullie niet meer als complete mongolen zie.
terwijl ze dat toch wel zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben als mod niets veranderd. Ik moet wel zeggen dat deze SC er wel heeft toe bijgedragen dat ik jullie niet meer als complete mongolen zie.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
'Ze'? Je bedoelt jezelf er niet mee?
Zal je uit de dropbox verwijderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:39 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie Steven nog steeds als een mongooltje hoor. Daar gaat een SC niks aan veranderen ook
Maar de meeste ajacieden vallen wel redelijk mee als je ze buiten het standaard Fey-Aja getroll spreekt
Ook Ajacied422?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:39 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie Steven nog steeds als een mongooltje hoor. Daar gaat een SC niks aan veranderen ook
Maar de meeste ajacieden vallen wel redelijk mee als je ze buiten het standaard Fey-Aja getroll spreekt
Kloptquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:39 schreef Stokstaart het volgende:
Die is voor Feyenoordquote:
Absoluut niet, hij weet meer van feyenoord dan van ajaxquote:
Maak maar fa2 manquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal je uit de dropbox verwijderen
weet ikquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, mag jij daar niets van zeggen
Ba dum tssquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, mag jij daar niets van zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |