Dat kan beterquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:29 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste appeltaart.
Braziliëquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen blanke brazilianen kunnen succes hebben, wat vind je daar nou nou van jo?
Wel veel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In die clip ook he, alleen blanke chicks
Ga je die helemaal alleen opetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:29 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste appeltaart.
Lukt haar wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je die helemaal alleen opeten
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In die clip ook he, alleen blanke chicks
Nee, die breng ik naar mijn oudersquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je die helemaal alleen opeten
Klopt, maar ik kan me nog net inhouden.quote:
Hij kan natuurlijk heel lekker smaken, ik beoordeel alleen het uiterlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, die breng ik naar mijn ouders
[..]
Klopt, maar ik kan me nog net inhouden.
Foto die het niet doet.quote:
jij bent een feeder van je eigen ouders hahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, die breng ik naar mijn ouders
[..]
Klopt, maar ik kan me nog net inhouden.
Stukje gehad. Focking lekker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk heel lekker smaken, ik beoordeel alleen het uiterlijk.
tokkie-parade.quote:
weer alleen maar blankenquote:
Morgen chocoladetaartquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij bent een feeder van je eigen ouders hahaha
Heb het gevoel dat er sinds een maand ofzo een andere user onder jouw naam zit te posten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef Muto het volgende:
Ik ben wel vriendjes geworden met Jojoortje.
Wat voor speakers heb je dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef Smoofie het volgende:
Mn buren zijn weg, nu kan ik 100 dB muziek opzetten.
Beneden in mn kamer heb ik een 5.1 set van Teufel, boven 2 stereo speakers van mn pa van 1500 euries, met een versterker van Denonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |