Er schuilt idd. belang achter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
De (voetbal)markt vraagt niet om objectiviteit over het algemeen.
Ik kijk al sinds 2jaar eigelijk niet meer naar Studio Sport omdat ik mij elke keer zat op te vreten, het blijft toch jammer dat we in Nederland geen format zoals Match of the Day hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef eight het volgende:
[..]
Er schuilt idd. belang achter.
Vreemd genoeg zie je dit ook bij samenvattingen van wedstrijden tussen kleinere clubs waarbij het belang juist nihil zou moeten zijn. Blijkbaar krijgt de redactie zoveel vrijheid dat hun persoonlijke voorkeuren zichtbaar zijn in de samenvattingen.
Ik kijk het eigenlijk ook nooit op EL zie je de goals ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds 2jaar eigelijk niet meer naar Studio Sport omdat ik mij elke keer zat op te vreten, het blijft toch jammer dat we in Nederland geen format zoals Match of the Day hebben
Inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk ook nooit op EL zie je de goals ook
Hebben ze niets anders te doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:58 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wordt-verboden.dhtml
En ik vind wiet maar niksquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:58 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wordt-verboden.dhtml
Preciesquote:
Helemaal dit dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies
wiet ga ik meer van trippen, vind hasj lekker om te chillen gewoon
Tegen een maat : "Zo hoor je dat , hoor je dat? " Zo ging het altijd als ik wiet zat te rokenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog blowde wel altijd wiet, nu een keer in de paar maanden een hashjointje. Van wiet word ik echt para nu man
Als ik eens naga hoeveel geld ik aan blowen verkloot heb zo tussen m'n 16e en 20e.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik blow overigens ook maar 1x per maand ofzo terwijl ik het eerst dagelijks deed
Heb nooit geblowed, was wel distributie/transport voor klasgenoten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik eens naga hoeveel geld ik aan blowen verkloot heb zo tussen m'n 16e en 20e.
Maar dat kan je wel van meer dingen zeggen. Ben iig achteraf wel blij dat ik gestopt ben, als je dagelijks blowt heb je eigenlijk helemaal niet zo'n idee ervan hoeveel dingen het beïnvloedt.
Mwah het blowen,snuiven en andere drugs heeft mij een kleine vermogen gekost de afgelopen paar jaar, maarja dat heeft ajax ook gedaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik eens naga hoeveel geld ik aan blowen verkloot heb zo tussen m'n 16e en 20e.
Maar dat kan je wel van meer dingen zeggen. Ben iig achteraf wel blij dat ik gestopt ben, als je dagelijks blowt heb je eigenlijk helemaal niet zo'n idee ervan hoeveel dingen het beïnvloedt.
Het één zal ook wel met het andere te maken hebben soms?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah het blowen,snuiven en andere drugs heeft mij een kleine vermogen gekost de afgelopen paar jaar, maarja dat heeft ajax ook gedaan
Bij het voetbal ben ik vaak nuchterquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het één zal ook wel met het andere te maken hebben soms?
WHite widow overrated.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen doe ik er ook niet aan. Vind er sowieso niet heel veel aan.
En zelfs dan nog kom je in de Arena terecht...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij het voetbal ben ik vaak nuchter
Ja, wel meerdere boetes gehad voor roken in de ArenA trouwensquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zelfs dan nog kom je in de Arena terecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |