Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Gewoon lekker fietsen, en trots zijn op je mooie fiets !quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:31 schreef Martinovibes het volgende:
Ben ik een mooi weer fietser ?
Ik ben 1.88 ben nu 95KG..veel te zwaar
Heb 2 1 / 2 jaar geleden een ongeluk gehad , heb daarvoor altijd op de racefiets gezeten en woog zo'n 80 KG
Knie kapot 2 jaar geleden een ongeluk gehad ( kruisband rechts binnenkant ...band heeft een stuk van mijn bot afgescheurd best heftig), verhaal staat op fiets .nl maar afgelopen jaar weer een probleem met diezelfde knie gehad, deze keer binnenste kruisbad( KNIEHOLTE ) rechts en dit is echt heftiger
Het jeukt , ik wil fietsen maar er is een probleem .
Ik heb een cervelo 2009 S2 , door al dat gedoe onaangeraakt , splinternieuw mijn droomfiets,helemaal zelf in elkaar gezet met SRAM red heb ik toen echt voor moeten sparen maar ik weeg nu veel te veel( zowat 3 jaar verder ) maar ik wil mijn hobby weer op pakken maar ik wil niet voor pannekoek uitgemaakt worden, dat zou ik vreselijk vinden.
Zit je met een dikke buik op zo'n fiets ...........eigenlijk moet ik er schijt aan hebben maar ik zou het commentaar wel begrijpen
Wat moet ik doen ?
Moet ik zeggen ...lul maar lekker of moet ik eerst ff lekker in de sportschool gaan spinnen ?
Ik wil gewoon lekker D1 doen!
Gewoon gaan! Je zult toch een x weer moeten beginnen. Denk maar zo, de meeste die je tegenkomt zijn luilakken in auto'squote:Op donderdag 1 maart 2012 07:31 schreef Martinovibes het volgende:
Heb 2 1 / 2 jaar geleden een ongeluk gehad , heb daarvoor altijd op de racefiets gezeten en woog zo'n 80 KG
Knie kapot 2 jaar geleden een ongeluk gehad ( kruisband rechts binnenkant ...band heeft een stuk van mijn bot afgescheurd best heftig), verhaal staat op fiets .nl maar afgelopen jaar weer een probleem met diezelfde knie gehad, deze keer binnenste kruisbad( KNIEHOLTE ) rechts en dit is echt heftiger
Ik heb een cervelo 2009 S2 , door al dat gedoe onaangeraakt , splinternieuw mijn droomfiets,helemaal zelf in elkaar gezet met SRAM red heb ik toen echt voor moeten sparen maar ik weeg nu veel te veel( zowat 3 jaar verder ) maar ik wil mijn hobby weer op pakken maar ik wil niet voor pannekoek uitgemaakt worden, dat zou ik vreselijk vinden.
Zit je met een dikke buik op zo'n fiets ...........eigenlijk moet ik er schijt aan hebben maar ik zou het commentaar wel begrijpen
Wat moet ik doen ?
Moet ik zeggen ...lul maar lekker of moet ik eerst ff lekker in de sportschool gaan spinnen ?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zie er ook niet uit op de fiets, met 122 kilo, en 1m88. Als ik een tourtocht rij, krijg ik soms commentaren in de trand van 'goh, iedereen fietst maar mee tegenwoordig', of 'wel knap dat je met 150 kilo op de fiets kan' of een oude favoriet: 'he, ik wist niet dat Peter Beemse ook fietste'.
Als je daar naar luistert, ga je nooit meer fietsen. Spinnen in de sportschool zul je dan ook niet volhouden, want dan is 99% van de mensen dunner, fitter, etc.
Dus stap op die fiets, je hebt er voor gewerkt, aan gebouwd, schijt aan de mensen die denken dat ze mogen bepalen wie op een mooie fiets mag.
Dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zie er ook niet uit op de fiets, met 122 kilo, en 1m88. Als ik een tourtocht rij, krijg ik soms commentaren in de trand van 'goh, iedereen fietst maar mee tegenwoordig', of 'wel knap dat je met 150 kilo op de fiets kan' of een oude favoriet: 'he, ik wist niet dat Peter Beemse ook fietste'.
Als je daar naar luistert, ga je nooit meer fietsen. Spinnen in de sportschool zul je dan ook niet volhouden, want dan is 99% van de mensen dunner, fitter, etc.
Dus stap op die fiets, je hebt er voor gewerkt, aan gebouwd, schijt aan de mensen die denken dat ze mogen bepalen wie op een mooie fiets mag.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)fietspad-Maarn.dhtmlquote:Onbekenden hebben vorige week op keelhoogte een stuk ijzerdraad over een fietspad bij Maarn gespannen. Volgens de politie zijn fietsers en bromfietsers aan de dood ontsnapt.
Op donderdagochtend 23 februari fietst een 64-jarige man uit Maarn over het fietspad van de Driebergseweg, komende uit de richting van Maarn en gaande in de richting van Driebergen. Hij fietst met lage snelheid, omdat hij de berg oprijdt. Plotseling ziet hij dat iets over het fietspad is gespannen. Hij kan op tijd stoppen en ziet dat tussen twee bomen een stuk ijzerdraad op keelhoogte strak over het fietspad is gespannen.
De man haalt het stuk ijzerdraad van ongeveer zes meter los en neemt het mee. Hij kijkt nog in de omgeving of hij verdachte personen ziet, maar dat is niet het geval.
De politie van district Heuvelrug meldt dat de man van geluk mag spreken dat hij het ijzerdraad op tijd zag. 'Als iemand met hoge snelheid op een scooter of met een fiets bergafwaarts was gereden, dan had het heel anders af kunnen lopen, met zwaar lichamelijk letsel of mogelijk nog ernstiger tot gevolg', schrijft het korps in een bericht op zijn website.
Door de schoolvakantie was het op dat moment rustig, want normaal gesproken wordt het fietspad door veel scholieren gebruikt.
De politie zoekt nog naar getuigen die weten wie het draad gespannen heeft. (Redactie)
Inderdaad, ik fiets daar 9 van de 10 keer nog naar beneden ook.. Wel op de weg en daar blijf ik voorlopig ook maar even.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef eentwee het volgende:
Wat een idioot!! Daar fiets ik ook regelmatig.. Misschien iemand die op de camping 'woont'?
Sukkels idd. Mooi dat je d'r schijt aan hebt Captain!quote:
Ik ben 1.80 en 95 kg en ik stap ook gewoon elk jaar weer op. Je doet het voor jezelf, niet voor de anderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:31 schreef Martinovibes het volgende:
Wat moet ik doen ?
Ook voor mij inderdaad met grote regelmaat in mijn rondje. Maar even goed opletten dan.. dat wil je niet meemaken zeg. Je fietst nooit weer.. :Squote:Op donderdag 1 maart 2012 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou, behoorlijk wat fietsers rond Utrecht hier (waaronder ik), even opletten dit weekend..
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)fietspad-Maarn.dhtml
Hey, een nieuweling om te pesten!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:57 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ook voor mij inderdaad met grote regelmaat in mijn rondje. Maar even goed opletten dan.. dat wil je niet meemaken zeg. Je fietst nooit weer.. :S
Tering, wat een mongolenquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat zijn wss van die bluffers die dat nodig hebben om zich beter over zichzelf te voelen, iets met een klein pikkie waarschijnlijk..quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tering, wat een mongolenLekker boeiend dat er iemand meerijd die dikker is dan jezelf, maar daar ga je toch geen kutgrappen over maken?
Als ik gefietst heb heb ik ook een klein pikkie, maar die gaat niet groeien door kutopmerkingen te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:19 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat zijn wss van die bluffers die dat nodig hebben om zich beter over zichzelf te voelen, iets met een klein pikkie waarschijnlijk..
Iedereen heeft op de fiets een klein pikkiequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik gefietst heb heb ik ook een klein pikkie, maar die gaat niet groeien door kutopmerkingen te maken.
Leukste lijkt mij als zo'n broekie dat zegt. Kan je hem iig vertellen dat je al fietste toen hij nog in de verrekijker van zijn pa zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |