Hoe kom je erbij dat ze dik is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik schat je op 128, maar dik ben je wel ja
Instant boner.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weeg 150 kilo en heb behaarde voeten.
Dat zeg jijquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze dik is?Je had toch nog nooit foto gezien?
Ik heb ook foto's gezien, en het enige dikke op die foto's waren d'r tietenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zeg jij
Ik zeg wel vaker dingen maar heb wel een foto gezien, en ze is niet echt slank
ja de rest zag je ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's gezien, en het enige dikke op die foto's waren d'r tieten
oke oke 110 danquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat ik superslank ben.
Maar 128 kilo weeg ik echt niet hoor.
Harigquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Kan jij dan zeggen hoe d'r voeten waren?
Hoeveel weeg je dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat ik superslank ben.
Maar 128 kilo weeg ik echt niet hoor.
Minder dan 100 kilo.quote:
Zolang het staartje maar een stok kan worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:22 schreef Franknfurter het volgende:
stokstaart heeft een kleine piemel
En meer dan 99?quote:
* Dimens pakt zijn sausage beet en gaat zoeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
In KPD staat een foto van mijn benen (in een panty weliswaar).
Zo superdik zijn ze niet hoor.
Heb geen toegang tot KPDquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
* Dimens pakt zijn sausage beet en gaat zoeken.
Ik gelukkig wel.quote:
Confirmeer voor mij even de voeten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel.
Ik vind het wel vreemd dat die pic mij is ontvlogen, aangezien ik er toch elke dag en elk uur even kijk.
Ja lekker is dat. Een beetje onschuldige zoldernerds als mij ophitsen met foto's die ik toch niet kan zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
In KPD staat een foto van mijn benen (in een panty weliswaar).
Zo superdik zijn ze niet hoor.
En dr voeten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
nee ik maak een fat2 met jullie, madam paon is niet tering groot en dik, ze is best lekker
Deel even met ons.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
nee ik maak een fat2 met jullie, madam paon is niet tering groot en dik, ze is best lekker
Heb je een voetfetish of zo?quote:
Afgelopen zondag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:11 schreef Dimens het volgende:
Madame_paon. Welke dag heb je heb gepost in KPD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |