hmm...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ze denkt zelf van wel geloof ik, maar voor zover ik kon zien zag het er prima uit
quote:
Ik denk niet dat ze er blij mee zou zijn als ik ze post. En ik wil haar wel te vriend houden, want stiekem heb ik love voor haar jeweetquote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is dat omdat je er geen behoefte meer aan hebt, of omdat je geslaagd bent? En in het tweede geval vraag ik me af of het een FOK!er was.quote:
Wie heeft jou die foto's gestuurd dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ze denkt zelf van wel geloof ik, maar voor zover ik kon zien zag het er prima uit
Een hogere macht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie heeft jou die foto's gestuurd dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie heeft jou die foto's gestuurd dan?
Van mij dusquote:
moet je ze maar niet posten in kpdquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu wil ik eigenlijk wel weten welke klootzak ze heeft doorgestuurd.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, maar ze is ook al een jaartje bezig met printen maar ze is zo dik dat het niet zo snel gaat
Ik heb ze niet via kpd, maar via hossels in de onderwereld van FOK!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moet je ze maar niet posten in kpd
Zijn er voeten inbegrepen? Zien ze er goed uit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moet je ze maar niet posten in kpd
Antwoord op mijn vragen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu wil ik eigenlijk wel weten welke klootzak ze heeft doorgestuurd.
Straks denkt ze dat je ze echt van mij hebtquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik heb ze niet via kpd, maar via hossels in de onderwereld van FOK!
beetje harigequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Zijn er voeten inbegrepen? Zien ze er goed uit?
Voetenfetisjist meldt zich
nou wanneer je van lord of the rings houdt dan is het zeker een 9, anders een 3quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
0 / 10
Ik hou van mooie gelakte haarvrije voeten
ik schat je op 128, maar dik ben je wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weeg 150 kilo en heb behaarde voeten.
Hoe kom je erbij dat ze dik is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik schat je op 128, maar dik ben je wel ja
Instant boner.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weeg 150 kilo en heb behaarde voeten.
Dat zeg jijquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze dik is?Je had toch nog nooit foto gezien?
Ik heb ook foto's gezien, en het enige dikke op die foto's waren d'r tietenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zeg jij
Ik zeg wel vaker dingen maar heb wel een foto gezien, en ze is niet echt slank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |