Feitquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:22 schreef Franknfurter het volgende:
stokstaart heeft een kleine piemel
Voor haar maakt dat niet uit zegt zequote:
Hoi Oerbeer, denk je dat ik een kans maak bij madame?quote:
Vast wel. Gezien haar PoHi zit ze nog elke dag op FOK! Geen hossel geregeld dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi Oerbeer, denk je dat ik een kans maak bij madame?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vast wel. Gezien haar PoHi zit ze nog elke dag op FOK! Geen hossel geregeld dus.
Whut, why?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
OP weggehaald op verzoek van madame.
Er zijn hier ondertussen wel genoeg topics over geopend ...quote:
Oh, geen idee van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn hier ondertussen wel genoeg topics over geopend ...
Onzin Oerbeer gaat met Meloewaquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Madame, Oerbeer is al járen gek op je...
Ik ook... en ik vind het nog steeds een tof wijf... ook al was die post nogalquote:
Alleen als we naar een duur restaurant gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
Maar je wilt dus niet met me uit eten madame?
Nou, de Feboquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen als we naar een duur restaurant gaan.
Ik heb alleen geld voor de Pizza Hut of Burgerkingquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen als we naar een duur restaurant gaan.
Ahwwwwquote:
Als ze daar maar een Pizza Hut hebben.quote:
Ik ben Forensic Files aan het kijken ...quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Slapen. Moe.
Mensen die niet s'nachts op FOK! zijn
Heb ik toch iets aan dit topic gehad. Kijk graag reality crime in de nacht. Heb je me nog aan me trekken gebrachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben Forensic Files aan het kijken ...
Oh juist, logisch.quote:
Madame paon wou sexquote:
Prün.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:38 schreef Dimens het volgende:
Hallo ik weet niet waar dit over gaat groetjes
Het zal wel komen doordat ik geen kenner ben dat ik dit niet helemaal volg. Dank voor de uitleg.quote:
stokstaart is bezigquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:18 schreef Dimens het volgende:
Heeft ze d'r seks nou al gehad of hoe zit dat?
kon het in 1 pm bericht of wat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb nog foto's van Paon dr tieten in m'n PMbox staan. Aanradertje.
M_P.rar? Gimmequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stuur eens door.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
( . )( . )quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kon het in 1 pm bericht of wat?
is de paus moslim?quote:
Symphatiekeling...quote:
Dat was de vraag toch nietquote:
Denken dat ik een vent ben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef WarcraftNerd het volgende:
Zowiezo flirten met internet "vrouwen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |