Feitquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:22 schreef Franknfurter het volgende:
stokstaart heeft een kleine piemel
Voor haar maakt dat niet uit zegt zequote:
Hoi Oerbeer, denk je dat ik een kans maak bij madame?quote:
Vast wel. Gezien haar PoHi zit ze nog elke dag op FOK! Geen hossel geregeld dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi Oerbeer, denk je dat ik een kans maak bij madame?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vast wel. Gezien haar PoHi zit ze nog elke dag op FOK! Geen hossel geregeld dus.
Whut, why?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
OP weggehaald op verzoek van madame.
Er zijn hier ondertussen wel genoeg topics over geopend ...quote:
Oh, geen idee van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn hier ondertussen wel genoeg topics over geopend ...
Onzin Oerbeer gaat met Meloewaquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Madame, Oerbeer is al járen gek op je...
Ik ook... en ik vind het nog steeds een tof wijf... ook al was die post nogalquote:
Alleen als we naar een duur restaurant gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
Maar je wilt dus niet met me uit eten madame?
Nou, de Feboquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen als we naar een duur restaurant gaan.
Ik heb alleen geld voor de Pizza Hut of Burgerkingquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen als we naar een duur restaurant gaan.
Ahwwwwquote:
Als ze daar maar een Pizza Hut hebben.quote:
Ik ben Forensic Files aan het kijken ...quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Slapen. Moe.
Mensen die niet s'nachts op FOK! zijn
Heb ik toch iets aan dit topic gehad. Kijk graag reality crime in de nacht. Heb je me nog aan me trekken gebrachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben Forensic Files aan het kijken ...
Oh juist, logisch.quote:
Madame paon wou sexquote:
Prün.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:38 schreef Dimens het volgende:
Hallo ik weet niet waar dit over gaat groetjes
Het zal wel komen doordat ik geen kenner ben dat ik dit niet helemaal volg. Dank voor de uitleg.quote:
stokstaart is bezigquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:18 schreef Dimens het volgende:
Heeft ze d'r seks nou al gehad of hoe zit dat?
kon het in 1 pm bericht of wat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb nog foto's van Paon dr tieten in m'n PMbox staan. Aanradertje.
M_P.rar? Gimmequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stuur eens door.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
( . )( . )quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kon het in 1 pm bericht of wat?
is de paus moslim?quote:
Symphatiekeling...quote:
Dat was de vraag toch nietquote:
Denken dat ik een vent ben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef WarcraftNerd het volgende:
Zowiezo flirten met internet "vrouwen"
Dat bewijs is er allang.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Bewijs eens van niet?
Post je voeten!
Omdat dat een kloteplaats is om te neuken...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Maar als je dan echt een vrouw bent.
Wat doe je dan buiten de keuken?
In mijn appartement zitten de keuken en de woonkamer in dezelfde ruimte, dus eigenlijk ben ik wel in de keuken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Maar als je dan echt een vrouw bent.
Wat doe je dan buiten de keuken?
Arme sloebers die geen grote keuken met keukentafel hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Omdat dat een kloteplaats is om te neuken...
Ja maar om dan jezelf nou zomaar aan te biedenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maarja ik snap het wel met al die autisten in Meppel
Is ze een beetje... jong?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze is heel onzeker ik wacht nog steeds op de foto's
Chick of Hork?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik heb bewijs dat ze een vrouw is, foto's wel te verstaan
ja met een paar pondjes meer zekerquote:
Ze denkt zelf van wel geloof ik, maar voor zover ik kon zien zag het er prima uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja met een paar pondjes meer zeker
ja, maar ze is ook al een jaartje bezig met printen maar ze is zo dik dat het niet zo snel gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |