Dat zegt haast niemand hier, heb je dat wel door? Sowieso: het internet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:47 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een Rutger-haters hier allemaal. Geweld is volgens hun dus gewoon toegestaan, weten we dat ook weer.
Ja hoor, als iemand zo'n camera op mijn neus drukt komt de aso tukker ook los, knuppel erbij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:47 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een Rutger-haters hier allemaal. Geweld is volgens hun dus gewoon toegestaan, weten we dat ook weer.
Een wanargument nog wel! Ik ken alleen maar drogredenen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wanargument, heeft hier niets mee te maken.
Terwijl Rutger daar juist mede door FOK! rondloopt, veel leden voor PowNed werden gewonnen door gratis FOK!-pimp abo's uit te delen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:47 schreef tompsv18 het volgende:
Dan zou ik de berichten maar even teruglezen, zeggen genoeg mensen hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:47 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dat zegt haast niemand hier, heb je dat wel door? Sowieso: het internet.
Drogreden was te zacht uitgedrukt voor zo'n oliedom antwoord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:48 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Een wanargument nog wel! Ik ken alleen maar drogredenen.
Alles wat ik over jou kan zeggen is nog te zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drogreden was te zacht uitgedrukt voor zo'n oliedom antwoord.
Heel erg... maar ik mag hem nu juist welquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef killfrenzy het volgende:
TERECHTE KLACHT VROEGER MOCHT IK RUTGER WEL MAAR NU NIET MEER
Exact.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Staal het volgende:
[..]
De simpelen moet ook hun ei kwijt, bedoel je?
Ja net als jij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Te briljant voor woorden.
Van retoriek heb jij schijnbaar geen kaas gegeten. Afijn, laatste keer dat ik op je in ben gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:48 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Een wanargument nog wel! Ik ken alleen maar drogredenen.
Als moeder moet je dat gedrag van Rutger direct afstraffen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:50 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Heel erg... maar ik mag hem nu juist welarme jongen... Zal wel mijn moederinstinct zijn.
Mooi! Kan ik eindelijk verder met mijn leven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van retoriek heb jij schijnbaar geen kaas gegeten. Afijn, laatste keer dat ik op je in ben gegaan.
Dat natuurlijk wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:50 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Als moeder moet je dat gedrag van Rutger direct afstraffen.
Ach, kampermoeders,quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:50 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Als moeder moet je dat gedrag van Rutger direct afstraffen.
Dankje.quote:
De meeste mensen hier zullen hem nooit zover krijgen dat ze bang moeten zijn. Rutger is gewoon een vervelend joch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:51 schreef Timooon het volgende:
Die e-heroes hier die wel even keihard tegen zo'n kalme, berekende psycho bodybuilder in waren gegaan terwijl ze daar ook nog eens op zo'n trapje stonden
Wanneer komt jullie beeldmateriaal?
Dit! ^quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:52 schreef dralion13 het volgende:
Ik zie of hoor niks op de video wat er op lijkt alsof er een keel wordt dichtgeknepen. Ik ga er vanuit dat die cameraman echt wel wat gedaan zou hebben als de keel van Rutger werd dichtgeknepen, als hij de camera niet kon neerleggen had hij wel voor wat betere beelden gezorgd al was het maar voor een seconde, want ik kan me niet voorstellen dat die cameraman niet zo dom is om met zulke slechte beelden als bewijs bij een misdaad aan te komen zetten.
Zijn werk journalistiek noemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:52 schreef chroestjov het volgende:
jullie zouden het inzetten van massavernietgingswapens nog goedkeuren als het doelwit Rutger was alleen omdat hij journalistiek bedrijft waar jullie je niet in kunnen vinden
Dit is niet mijn Rutger vriend!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:52 schreef chroestjov het volgende:
jullie zouden het inzetten van massavernietgingswapens nog goedkeuren als het doelwit Rutger was alleen omdat hij journalistiek bedrijft waar jullie je niet in kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |