abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 1 maart 2012 @ 07:51:42 #226
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_108575250
Wat laat die man zich kennen zeg. Hoog van de toren fatsoen prediken en dan zo reageren. Met zulke fatsoensrakkers heb je geen aso's meer nodig. Voor de rest schuift zijn zwangere vrouw overal aan dus het was een kleine moeite geweest om op een later tijdstip gewoon met Rutger een interviewtje te doen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_108575324
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:51 schreef Pharkus het volgende:
Wat laat die man zich kennen zeg. Hoog van de toren fatsoen prediken en dan zo reageren. Met zulke fatsoensrakkers heb je geen aso's meer nodig. Voor de rest schuift zijn zwangere vrouw overal aan dus het was een kleine moeite geweest om op een later tijdstip gewoon met Rutger een interviewtje te doen.
Dat is nou precies wat die man LETTERLIJK zegt in het begin van het filmpje.

op minuut 2

"De volgende keer bel je me en dan vraag je me, mag ik een interview afnemen''

Dat lijkt mij ook de meest normale methode, dus wie is dan hier de grootste aso? :')
  Forum Admin donderdag 1 maart 2012 @ 08:04:58 #228
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_108575340
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat die man LETTERLIJK zegt in het begin van het filmpje.

op minuut 2

"De volgende keer bel je me en dan vraag je me, mag ik een interview afnemen''

Dat lijkt mij ook de meest normale methode, dus wie is dan hier de grootste aso? :')
Natuurlijk is Rutger irritant, echter hij zal niet gauw fysiek geweld gebruiken, dat is toch wel een grens.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_108575391
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:04 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Natuurlijk is Rutger irritant, echter hij zal niet gauw fysiek geweld gebruiken, dat is toch wel een grens.
Ach dat doet die man ook niet echt, hij probeert die camera en die microfoon van zich af te houden
die ze in zijn gezicht blijven proberen te pushen en dan wordt hij boos, zoals hij al zegt ''misschien''
is hij dan wel de eerste die zo reageert maar vast niet niet de laatste.

Als hij echt zo'n aso was geweest had hij die Rutger in tweeën kunnen breken :P
Hij wordt boos, stemverheffing etc. maar dat is niet zo gek als er nog eentje staat
die letterlijk een camera in je gezicht probeert te blijven duwen, die je dan ook nog
eens van je af moet proberen te houden.

Als die Rutger een béétje fatsoen had gehad had hij die camera uitgezet toen die man dat
vroeg, en dan hadden ze rustig kunnen praten en wellicht een andere afspraak kunnen maken,
maar dat deed Rutger en co. niet, dus tja, dan kom je een keertje de verkeerde tegen...
pi_108575422
Rutger zou het eens bij deze moeten proberen... :P

pi_108575424
Wat een faalhaas die rutger, bij dwdd was ie ook al zo'n angsthaasje
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:18:05 #232
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108575435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:51 schreef Pharkus het volgende:
Het gaat allang niet meer over 'die man'. Die slag had Rutger al gewonnen. Vooraf eigenlijk al. Alleen te gretig zijn en het willen opblazen tot iets wat het niet is, aangifte (willen) doen voor mishandeling ed. Daar faalt hij enorm en staat hij er zelf als een sneue huilie op.

Dat hij zich op die beelden overkomt alsof het hem dun door de broek loopt helpt ook al niet. Had ik niet uitgezonden als ik hem was. Zeker niet na de angstige indruk die hij net ook al bij DWDD maakte.

Win the battle, lose the war.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_108575627
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:15 schreef Compatibel het volgende:
Geweldige man toch, wat een baas. Dat hypocriete geneuzel van geenstijl adepten die het ontzettend gek vinden dat Rutger een keer onsympathiek tegen wordt gesproken :')

Jammer van het keel dichtknijpen wel, (niet dat ik dit duidelijk gezien heb), dat zou namelijk net te ver gaan. Verder verdient deze man een lintje.
Nee dit ging eigenlijk al veel te ver, Rutger is geen lieve jongen dat weet iedereen.
Maar als je hoogleraar ben dan verwacht je er toch wel iets van. hij had Rutger makkelijk vast kunnen lullen zo intelligent is Rutger nou ook weer niet.
Dat is in andere gesprekken ook gebeurd hij kan zelfs toegeven als hij fout zit hij heeft volgens mij zelfs wel eens een bloemetje aangeboden.

In plaats van een fatsoenlijk gesprek (hun grootste argument tegen Rutger) gaat hij zijn keel dichtknijpen en bedreigen te triest voor woorden.

Rutger vastlullen en uitlachen dat verdient een lintje.
Dit is zielig. :o
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_108575844
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:41 schreef imanidiot het volgende:

[quote]In plaats van een fatsoenlijk gesprek (hun grootste argument tegen Rutger) gaat hij zijn keel dichtknijpen en bedreigen te triest voor woorden.
Dat zegt Rutger, maar lijkt me best moeilijk om én een camera én een microfoon van je af te
houden en dan tegelijkertijd ook nog eens iemand de keel dicht te knijpen :')

Maar misschien heeft die man wel meer dan 2 handen?

Misschien is het wel een Inktvis ! :o

Kijk dat zou pas nieuws zijn :P
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:05:59 #235
69994 seto
-|||--------|||-
pi_108575939
Mensen die meteen over anabolen beginnen :')
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:09:54 #236
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_108575996
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:41 schreef imanidiot het volgende:

[..]

Nee dit ging eigenlijk al veel te ver, Rutger is geen lieve jongen dat weet iedereen.
Maar als je hoogleraar ben dan verwacht je er toch wel iets van. hij had Rutger makkelijk vast kunnen lullen zo intelligent is Rutger nou ook weer niet.
Dat is in andere gesprekken ook gebeurd hij kan zelfs toegeven als hij fout zit hij heeft volgens mij zelfs wel eens een bloemetje aangeboden.

In plaats van een fatsoenlijk gesprek (hun grootste argument tegen Rutger) gaat hij zijn keel dichtknijpen en bedreigen te triest voor woorden.

Rutger vastlullen en uitlachen dat verdient een lintje.
Dit is zielig. :o
Ik had anders zo'n badass van een hoogleraar vroeger wel gehad willen hebben.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:10:56 #237
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108576012
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:09 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik had anders zo'n badass van een hoogleraar vroeger wel gehad willen hebben.
Hehe, dat zei je al ja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_108576017
Heeft Rutger ooit aangifte gedaan tegen deze meneer ? :P

http://www.geenstijl.tv/2008/07/post_13.html
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:12:21 #239
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_108576036
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:10 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hehe, dat zei je al ja.
Ow, dan val ik in herhalingen.. Wordt ook een dagje ouder he.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:12:45 #240
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108576043
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:12 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ow, dan val ik in herhalingen.. Wordt ook een dagje ouder he.
Hebben we allemaal weleens.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:13:10 #241
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108576049
quote:
5s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft Rutger ooit aangifte gedaan tegen deze meneer ? :P

http://www.geenstijl.tv/2008/07/post_13.html
E3-strand. :D
pi_108576143
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

E3-strand. :D
Dan was de Hr. Kinneging toch nog vrij beleefd als je dit ziet :P

Rutger moet gewoon niet zo janken, hij is een beetje hardleers (8>
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:36:19 #243
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108576450
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 04:29 schreef static het volgende:

[..]

Niet selectief quoten. }:|

Topics als de dood van MJ, Whitney, Amy, etc. liepen in NWS, MUZ, en SHO bijvoorbeeld.
Net als dat topic over Friso in SHO, dat naast dat topic in NWS geweldig liep. :P

Zo selectief is dat niet gequote hoor. :@
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:53:10 #244
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_108576770
Uitzondering bevestigt de regel. :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:57:25 #245
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108576842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dan was de Hr. Kinneging toch nog vrij beleefd als je dit ziet :P

Rutger moet gewoon niet zo janken, hij is een beetje hardleers (8>
Inderdaad, wie kaatst kan de bal verwachten.
  Admin donderdag 1 maart 2012 @ 10:00:45 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108576903
Whahahahaha, Kinnegin bluft Rutgertje finaaal af _O-
'jamaar, jamaar, daar kunnen we toch over discussieren, jamaar, jamaar'

_O-
Ach ach, eerst al in de zeik gezet bij P&W en nu dit weer, kostelijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 1 maart 2012 @ 10:02:09 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108576935
'Dag jongen, tot ziens"
O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108576983
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Inderdaad, wie kaatst kan de bal verwachten.
Gaat lekker met Nederland als je fysiek geweld aanmoedigd wanneer iemand irritante vragen gaat stellen. Je mag vinden van Rutger en Powned wat je wilt, maar er wordt toch echt een duidelijke grens overschreden wanneer je handtastelijk gaat worden en fysiek geweld gaat gebruiken (dreigementen vallen hier wat mij betreft ook onder). Als je mans genoeg bent om je mening op TV te verkondigen e.d. dan moet je ook accepteren dat er mensen verhaal komen halen. Ik wordt er zelf een beetje doodmoe van dat iedereen altijd maar ongegeneerd in hun veilige omgeving hun mening op TV/internet willen verkondigen, maar het raar vinden als er dan iemand eens kritische vragen over gaat stellen. Die kerel had ook gewoon de deur dicht kunnen gooien, maar hij koos er zelf voor om in discussie te gaan.
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:05:15 #249
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108577003
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Gaat lekker met Nederland als je fysiek geweld aanmoedigd wanneer iemand irritante vragen gaat stellen. Je mag vinden van Rutger en Powned wat je wilt, maar er wordt toch echt een duidelijke grens overschreden wanneer je handtastelijk gaat worden en fysiek geweld gaat gebruiken (dreigementen vallen hier wat mij betreft ook onder). Als je mans genoeg bent om je mening op TV te verkondigen e.d. dan moet je ook accepteren dat er mensen verhaal komen halen. Ik wordt er zelf een beetje doodmoe van dat iedereen altijd maar ongegeneerd in hun veilige omgeving hun mening op TV/internet willen verkondigen, maar het raar vinden als er dan iemand eens kritische vragen over gaat stellen.
Och, ik vond Rutger ook keer op keer over de schreef gaan eigenlijk, en niet alleen deze keer. Dat zal wel niet meer meetellen dan.
pi_108577022
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:05 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Och, ik vond Rutger ook keer op keer over de schreef gaan eigenlijk. Dat zal wel niet meer meetellen dan.
Hij gaat zo vaak over de schreef, maar jij bent van mening dat je dan maar fysiek geweld mag gebruiken en mag gaan dreigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')