Dat is nou precies wat die man LETTERLIJK zegt in het begin van het filmpje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:51 schreef Pharkus het volgende:
Wat laat die man zich kennen zeg. Hoog van de toren fatsoen prediken en dan zo reageren. Met zulke fatsoensrakkers heb je geen aso's meer nodig. Voor de rest schuift zijn zwangere vrouw overal aan dus het was een kleine moeite geweest om op een later tijdstip gewoon met Rutger een interviewtje te doen.
Natuurlijk is Rutger irritant, echter hij zal niet gauw fysiek geweld gebruiken, dat is toch wel een grens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat die man LETTERLIJK zegt in het begin van het filmpje.
op minuut 2
"De volgende keer bel je me en dan vraag je me, mag ik een interview afnemen''
Dat lijkt mij ook de meest normale methode, dus wie is dan hier de grootste aso?
Ach dat doet die man ook niet echt, hij probeert die camera en die microfoon van zich af te houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Natuurlijk is Rutger irritant, echter hij zal niet gauw fysiek geweld gebruiken, dat is toch wel een grens.
Het gaat allang niet meer over 'die man'. Die slag had Rutger al gewonnen. Vooraf eigenlijk al. Alleen te gretig zijn en het willen opblazen tot iets wat het niet is, aangifte (willen) doen voor mishandeling ed. Daar faalt hij enorm en staat hij er zelf als een sneue huilie op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:51 schreef Pharkus het volgende:
Wat laat die man zich kennen zeg. Hoog van de toren fatsoen prediken en dan zo reageren. Met zulke fatsoensrakkers heb je geen aso's meer nodig. Voor de rest schuift zijn zwangere vrouw overal aan dus het was een kleine moeite geweest om op een later tijdstip gewoon met Rutger een interviewtje te doen.
Nee dit ging eigenlijk al veel te ver, Rutger is geen lieve jongen dat weet iedereen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:15 schreef Compatibel het volgende:
Geweldige man toch, wat een baas. Dat hypocriete geneuzel van geenstijl adepten die het ontzettend gek vinden dat Rutger een keer onsympathiek tegen wordt gesproken![]()
Jammer van het keel dichtknijpen wel, (niet dat ik dit duidelijk gezien heb), dat zou namelijk net te ver gaan. Verder verdient deze man een lintje.
Dat zegt Rutger, maar lijkt me best moeilijk om én een camera én een microfoon van je af tequote:Op donderdag 1 maart 2012 08:41 schreef imanidiot het volgende:
[quote]In plaats van een fatsoenlijk gesprek (hun grootste argument tegen Rutger) gaat hij zijn keel dichtknijpen en bedreigen te triest voor woorden.
Ik had anders zo'n badass van een hoogleraar vroeger wel gehad willen hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:41 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Nee dit ging eigenlijk al veel te ver, Rutger is geen lieve jongen dat weet iedereen.
Maar als je hoogleraar ben dan verwacht je er toch wel iets van. hij had Rutger makkelijk vast kunnen lullen zo intelligent is Rutger nou ook weer niet.
Dat is in andere gesprekken ook gebeurd hij kan zelfs toegeven als hij fout zit hij heeft volgens mij zelfs wel eens een bloemetje aangeboden.
In plaats van een fatsoenlijk gesprek (hun grootste argument tegen Rutger) gaat hij zijn keel dichtknijpen en bedreigen te triest voor woorden.
Rutger vastlullen en uitlachen dat verdient een lintje.
Dit is zielig.
Hehe, dat zei je al ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had anders zo'n badass van een hoogleraar vroeger wel gehad willen hebben.
Ow, dan val ik in herhalingen.. Wordt ook een dagje ouder he.quote:
Hebben we allemaal weleens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, dan val ik in herhalingen.. Wordt ook een dagje ouder he.
E3-strand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft Rutger ooit aangifte gedaan tegen deze meneer ?![]()
http://www.geenstijl.tv/2008/07/post_13.html
Dan was de Hr. Kinneging toch nog vrij beleefd als je dit zietquote:
Net als dat topic over Friso in SHO, dat naast dat topic in NWS geweldig liep.quote:Op donderdag 1 maart 2012 04:29 schreef static het volgende:
[..]
Niet selectief quoten.
Topics als de dood van MJ, Whitney, Amy, etc. liepen in NWS, MUZ, en SHO bijvoorbeeld.
Inderdaad, wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan was de Hr. Kinneging toch nog vrij beleefd als je dit ziet![]()
Rutger moet gewoon niet zo janken, hij is een beetje hardleers
Gaat lekker met Nederland als je fysiek geweld aanmoedigd wanneer iemand irritante vragen gaat stellen. Je mag vinden van Rutger en Powned wat je wilt, maar er wordt toch echt een duidelijke grens overschreden wanneer je handtastelijk gaat worden en fysiek geweld gaat gebruiken (dreigementen vallen hier wat mij betreft ook onder). Als je mans genoeg bent om je mening op TV te verkondigen e.d. dan moet je ook accepteren dat er mensen verhaal komen halen. Ik wordt er zelf een beetje doodmoe van dat iedereen altijd maar ongegeneerd in hun veilige omgeving hun mening op TV/internet willen verkondigen, maar het raar vinden als er dan iemand eens kritische vragen over gaat stellen. Die kerel had ook gewoon de deur dicht kunnen gooien, maar hij koos er zelf voor om in discussie te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad, wie kaatst kan de bal verwachten.
Och, ik vond Rutger ook keer op keer over de schreef gaan eigenlijk, en niet alleen deze keer. Dat zal wel niet meer meetellen dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Gaat lekker met Nederland als je fysiek geweld aanmoedigd wanneer iemand irritante vragen gaat stellen. Je mag vinden van Rutger en Powned wat je wilt, maar er wordt toch echt een duidelijke grens overschreden wanneer je handtastelijk gaat worden en fysiek geweld gaat gebruiken (dreigementen vallen hier wat mij betreft ook onder). Als je mans genoeg bent om je mening op TV te verkondigen e.d. dan moet je ook accepteren dat er mensen verhaal komen halen. Ik wordt er zelf een beetje doodmoe van dat iedereen altijd maar ongegeneerd in hun veilige omgeving hun mening op TV/internet willen verkondigen, maar het raar vinden als er dan iemand eens kritische vragen over gaat stellen.
Hij gaat zo vaak over de schreef, maar jij bent van mening dat je dan maar fysiek geweld mag gebruiken en mag gaan dreigen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, ik vond Rutger ook keer op keer over de schreef gaan eigenlijk. Dat zal wel niet meer meetellen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |