dit ja, wat een eikel is datquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver, wat is hij (Rutger) irritant.
Dat jochie heeft ook aangifte gedaan van 'keelknijperij'quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, ik zie geen keelknijperij. En prachtig hoe Kinneging hem als een jochie van 6 aanspreekt!
Prachtig ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, ik zie geen keelknijperij. En prachtig hoe Kinneging hem als een jochie van 6 aanspreekt!
Dit dus. Die Rutger komt eindelijk eens een kerel van kaliber tegen en dat heeft hij geweten. Wedden dat die dit geen tweede keer flikt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef Franknfurter het volgende:
Inderdaad. Wat een mietje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Rensjebree het volgende:
Hij reageert opeens wel als een pussy...
Hij kan kijkcijfers scoren als hij ballen heeft om terug te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Dit dus. Die Rutger komt eindelijk eens een kerel van kaliber tegen en dat heeft hij geweten. Wedden dat die dit geen tweede keer flikt.
Zeikerd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Staal het volgende:
Misplaatst topic. Er loopt al dagenlang een reeks over in NWS ga je daar maar mengen.
Ik hoorde laatst van static dat een onderwerp prima in meerdere delen zou kunnen lopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Staal het volgende:
Misplaatst topic. Er loopt al dagenlang een reeks over in NWS ga je daar maar mengen.
Ja, dat kan best maar het niveau is hier wel heel erg laag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |