Ja hoor, gewoon doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoelang moet je eigenlijk wachten tot iemand een invite accepteerd.
gister 3 mensen geinvite, waarvan ik 1 nog niet gezien heb..
kan ik dan nu eerst gewoon iemand anders inviten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#160 Gewonnen van Elisabed:
OOTW - Elisabed: 462 - 356Tja, we gingen nog best gelijk op en zelfs liep ik uit met MANIER en zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OVEN gaf ik een LA .
Alleen bij ADRESJE ging OOTW er vandoor met INWEKEN en kon ik er alleen maar achteraan hijgen...en mijn 7 letterwoord niet meer kwijt.
Next please...
quote:
Wrijf het er nog maar even inquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef crv het volgende:
[..]idd 2e pot ook gewonnen. met wat gelukkige letters
Voor de nabeschouwing
[ afbeelding ]
Nope. Inmiddels dik 30 uur na invite.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef WordFreud het volgende:
Louboutin is nog niet van start? Even in de gaten houden.
mijn wijn update van gister volgtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef WordFreud het volgende:
Standen van Maart bijgewerkt.
Veel demarrages aan het begin van de koers. Vonkie is al weer teruggepakt en opgeslokt door het peloton. Nu is OOTW de eenzame koploper. Maar is ook dat niet een te vroege ontsnapping?
Graag weer even de eigen scores controleren. Ik werk de standen vaak bij onder een wijntje (maar niet uit de Elzas geloof ik), dus ik kan best iets vergeten. Beide spelers zijn verantwoordelijk voor de melding van de eindstand.
![]()
He, he, nu weer zelf even een paar woordjes leggen ...
Hoe lang wachten we voor diskwalificatie eigenlijk ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope. Inmiddels dik 30 uur na invite.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:28 schreef WordFreud het volgende:
Veel demarrages aan het begin van de koers. Vonkie is al weer teruggepakt en opgeslokt door het peloton. Nu is OOTW de eenzame koploper. Maar is ook dat niet een te vroege ontsnapping?
Graag weer even de eigen scores controleren. Ik werk de standen vaak bij onder een wijntje (maar niet uit de Elzas geloof ik), dus ik kan best iets vergeten. Beide spelers zijn verantwoordelijk voor de melding van de eindstand.
![]()
Wel duidelijk dat je aan de wijn hebt gezetenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef WordFreud het volgende:
![]()
Graag gedaanquote:
Ik dacht ook dat ik de buit al binnen had...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:41 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik zat echt behoorlijk in de put en dacht dat ik dik zou verliezen, tot ik met het laatste woord al mijn letters kwijt kon, 83 punten daarmee behaalde en toch nog op 9 punten voorsprong kwam...!
# 242 Vonkie87 - Wbr!! = 379 - 370
En een potje verloren:
# 204 Michel* - Vonkie87 = 418 - 313
Ik vind 48 wel redelijk? Of gewoon 72, net als de tijd voor een zet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:32 schreef crv het volgende:
[..]
mijn wijn update van gister volgt [ afbeelding ]
[..]
Hoe lang wachten we voor diskwalificatie eigenlijk ?
We hebben eventueel een wachtende
Aah, dat verklaart! Ik ga je opnieuw inviten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef Louboutin het volgende:
Ik had me ingeschreven met mijn wordfeudnaam, maar okee. Ik heet dus ilonaaa. Op wordfeud.
Misschien dat je even de inleiding kunt lezen ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:46 schreef Louboutin het volgende:
& ik ben hier best nieuw dus ik snap niet precies wie ik moet uitnodigen en hoe het zit met wedstrijdnummers?
Staat op het tweede tabblad Spellen van de Excel sheet van Wordfreud. Onder "Match nr.". Uiteindelijk moet je iedereen een keer uitnodigen, of zij jou, maar het is wel handig als je op het eerste tabblad Stand even kijkt onder "matches gestart" hoeveel potjes iemand heeft lopen. Als iemand al met drie potjes bezig is kun je beter iemand anders uitnodigen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:46 schreef Louboutin het volgende:
& ik ben hier best nieuw dus ik snap niet precies wie ik moet uitnodigen en hoe het zit met wedstrijdnummers?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
De volgende uitgenodigd:
Match 75 Elisabed GESTART!
Match 66 Louboutin
Match 63 Elzass GESTART!
Hij heeft ook niet op mijn invite gereageerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef WordFreud het volgende:
De punt hoort erbij he! Dus het is ilonaaa.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Aah, dat verklaart! Ik ga je opnieuw inviten.
Hij ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft ook niet op mijn invite gereageerd
ik je een invite gestuurd voor match 178quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:17 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Hij ?
En ik had mr ingechreven als ilonaaa. !
Dat stond niet in het bestandje zoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:17 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Hij ?
En ik had mr ingechreven als ilonaaa. !
En gelukkig kan ik ook nog winnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:41 schreef Crohnjurist het volgende:
#154 OutOfThisWorld - Vonkie87 is inmiddels ook van start gegaan.
Goed gespeeld!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef AnneX het volgende:
Pffft - wat een opluchting : ook eens gewonnen![]()
Potje # 198 Elisabed / AnneX vs Michel* 498 - 320
Weer wat geleerd: CHUT
Bij dezen!quote:
54 Elzass - Michel*quote:
#178 Uitslagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ik je een invite gestuurd voor match 178
FSTEO-ilonaaa. gestart
Ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:25 schreef AnneX het volgende:
Ziek ben ik ervan...![]()
# 129 TanteJanne - Elisabed 467-466
Op ÉÉN punt VERLOREN !
Een adrenalineshot die nu nog uitwerkt...
Invite aan ## 191 Wbrr en 192 patrique89 .
Ik, ilonaaaaa. !quote:Op zondag 4 maart 2012 14:15 schreef Crohnjurist het volgende:
#240 Vonkie87 - JoPiDo gewonnen: 429 - 370
Wie is er beschikbaar voor mijn volgende potje?
en pot 58 is Gefinishedquote:
Mooie pot. Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 maart 2012 14:26 schreef crv het volgende:
[..]
Gefinishedin mijn voordeel 426 - 402
Was wel een heel erg zware. OOTW wilde maar niet kapituleren. Gelijkspel was eerlijker geweest
[ afbeelding ]
Goed gespeeld Ran the Man! Je zou weleens hoog kunnen eindigen...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef RanTheMan het volgende:
# Djeep_64 - Randau81 443 - 455
Ik dacht na 8 woorden al te winnen, komt de beste man keihard terug met NALATEND
Maar goed, spannend tot het einde, en wraak voor de vorige editie
Ik ben anders net afgedroogd door evertKquote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Goed gespeeld Ran the Man! Je zou weleens hoog kunnen eindigen...
Poeh als ik dit zie en die scores van de eerdere nummers wordt ik nog wel een beetje bang voor de potjes die ik nog moet spelen...quote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Miranda
63 Elzass - Faithy-Miranda 506 319
[ afbeelding ]
Nou zullen we dan gelijk maarquote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Poeh als ik dit zie en die scores van de eerdere nummers wordt ik nog wel een beetje bang voor de potjes die ik nog moet spelen...
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Miranda
63 Elzass - Faithy-Miranda 506 319
[ afbeelding ]
ik had wel geluk met letters op het laatstquote:
waar is de tijd gebleven dat ik nog van je kon winnenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
ik had wel geluk met letters op het laatst
nou niet zo lang geleden volgens mijquote:Op zondag 4 maart 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat ik nog van je kon winnen
eentje meer of minder is geen doodzonde hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb trouwens 2 invites gehad, die heb ik moeten weigeren, omdat ik al 3 open heb staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |