Volgens mij wel, maar ik heb niet van alles toen een printscreen gemaakt. Dat doe ik dus deze keer maar wel even ...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hebben wij nou die match gespeeld? Ja toch? Kan er echt niks over vinden...
Leuk, frustraties spuien. Wordfeud erkent verkleinwoorden wel, maar heel vaak het meervoud hiervan niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef picodealion het volgende:
Pff, zygoot en zygote rekent ie beide niet goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:35 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Inzending voor de highscore:
niet tof.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Eerste potje gewonnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
De volgende uitgenodigd:
Match 75 Elisabed GESTART!
Ja hoor, gewoon doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoelang moet je eigenlijk wachten tot iemand een invite accepteerd.
gister 3 mensen geinvite, waarvan ik 1 nog niet gezien heb..
kan ik dan nu eerst gewoon iemand anders inviten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#160 Gewonnen van Elisabed:
OOTW - Elisabed: 462 - 356Tja, we gingen nog best gelijk op en zelfs liep ik uit met MANIER en zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OVEN gaf ik een LA .
Alleen bij ADRESJE ging OOTW er vandoor met INWEKEN en kon ik er alleen maar achteraan hijgen...en mijn 7 letterwoord niet meer kwijt.
Next please...
quote:
Wrijf het er nog maar even inquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef crv het volgende:
[..]idd 2e pot ook gewonnen. met wat gelukkige letters
Voor de nabeschouwing
[ afbeelding ]
Nope. Inmiddels dik 30 uur na invite.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef WordFreud het volgende:
Louboutin is nog niet van start? Even in de gaten houden.
mijn wijn update van gister volgtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef WordFreud het volgende:
Standen van Maart bijgewerkt.
Veel demarrages aan het begin van de koers. Vonkie is al weer teruggepakt en opgeslokt door het peloton. Nu is OOTW de eenzame koploper. Maar is ook dat niet een te vroege ontsnapping?
Louboutin is nog niet van start? Even in de gaten houden.
Graag weer even de eigen scores controleren. Ik werk de standen vaak bij onder een wijntje (maar niet uit de Elzas geloof ik), dus ik kan best iets vergeten. Beide spelers zijn verantwoordelijk voor de melding van de eindstand.
![]()
He, he, nu weer zelf even een paar woordjes leggen ...
Hoe lang wachten we voor diskwalificatie eigenlijk ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope. Inmiddels dik 30 uur na invite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |