quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef AnneX het volgende:
# 174 - Peace - Elisabed 494 - 332
"Mijn" woord VoET afmaken op voetPADEN op TW !
![]()
![]()
wat een knullig begin ! voor mij dan.
....quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
stuur hem even een PM ipv in de sjet dit te bespreken
Hmm, ik zou zweren dat we die hebben gepost destijds. Ik ga even terugzoeken, maar ik heb vrij veel verloren, volgens mij ook tegen PB...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Daarmee stijg je alsnog naar de 8e plaats in februari.![]()
Februari heb ik dus alsnog bijgewerkt met nagekomen uitslagen.
Er staat nu nog één partij open: PB - Litso. Zouden we daar nog iets van horen?
Is PB nog boos op mij?
Deed ik!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Beste rookies,
Graag altijd nummer vermelden, om de spelleider van dienst te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb 3 matches gestartquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef WordFreud het volgende:
Standen van Maart bijgewerkt.
![]()
Nieuwkomer Vonkie probeert gelijk in beeld te komen...
competitie is al begonnen, ik weet niet hoe groot de reserve lijst is maar je zal helaas anders even moeten wachten tot April.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:45 schreef Daarnaast het volgende:
Ik wil ook meedoen, schrijf mij in aub.
Nooit boos geweestquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Daarmee stijg je alsnog naar de 8e plaats in februari.![]()
Februari heb ik dus alsnog bijgewerkt met nagekomen uitslagen.
Er staat nu nog één partij open: PB - Litso. Zouden we daar nog iets van horen?
Is PB nog boos op mij?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Beste rookies,
Graag altijd nummer vermelden, om de spelleider van dienst te zijn.
Dus je blijft ! meedoen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nooit boos geweestDaarvoor is deze competitie te leuk.. wel enigszins teleurgesteld over de toon...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus je blijft ! meedoen.
/ opgelucht dat iedereen weer en nog WF vriendjes is.
Mijn eer is gered en ik heb gewonnen van het echtpaar Ran the Man.
Al was het op het nippertje.
Mijn humeur was beneden peil na drie grove verliezen.
# 197 Elisabed - Randau 426 - 423
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef WordFreud het volgende:
Standen van Maart bijgewerkt.
![]()
Nieuwkomer Vonkie probeert gelijk in beeld te komen...
tsjonge jonge, mijn vriendin speelt 1 woord en je bent gelijk gepikeerd, en ik zeg t nog eerlijk ook dat t niet mijn woord was... spijtigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn eer is gered en ik heb gewonnen van het echtpaar Ran the Man.
.
Volgens mij was ze niet gepikeerd hoor, volgens mij vooral blij dat ze eindelijk een keer gewonnen had...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tsjonge jonge, mijn vriendin speelt 1 woord en je bent gelijk gepikeerd, en ik zeg t nog eerlijk ook dat t niet mijn woord was... spijtig
Het was tot het eind spannend, maar helaas was Randau iets beter!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nou die indruk had ik in de chat niet
#214 Randau81 - Vonkie87 401-379
Beide zijn gestartquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:18 schreef djeep_64 het volgende:
FSTEO (#13) en Randau81 (#10) uitgenodigd
Deels gepikeerd omdat hét woord 54 punts opleverde en mij bijna deed verliezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:13 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Volgens mij was ze niet gepikeerd hoor, volgens mij vooral blij dat ze eindelijk een keer gewonnen had...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deels gepikeerd omdat hét woord 54 punts opleverde en mij bijna deed verliezen.
Nu zit ik te schaterlachen om de woorden waarmee charmed angel mij om de oren slaat !
Het is minImaal 30 punten iedere keer vanaf het eerste woord
Hebben wij nou die match gespeeld? Ja toch? Kan er echt niks over vinden...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nooit boos geweestDaarvoor is deze competitie te leuk.. wel enigszins teleurgesteld over de toon...
En weer spannend tot het eind, ik heb helaas met 2 puntjes verlorenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:51 schreef picodealion het volgende:
#238 Litso - Vonkie87 is gestart (en zelfs bijna afgelopen, we gaan lekker)
Revelen was beslissendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:40 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#162 gewonnen van Peace:
OutOfThisWorld - Peace1111: 391 - 375
Volgens mij wel, maar ik heb niet van alles toen een printscreen gemaakt. Dat doe ik dus deze keer maar wel even ...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hebben wij nou die match gespeeld? Ja toch? Kan er echt niks over vinden...
Leuk, frustraties spuien. Wordfeud erkent verkleinwoorden wel, maar heel vaak het meervoud hiervan niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef picodealion het volgende:
Pff, zygoot en zygote rekent ie beide niet goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:35 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Inzending voor de highscore:
niet tof.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |