quote:
Het is al klaar. Het is uiteindelijk 452 - 301 geworden. En dat was #195.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef crv het volgende:
[..]mooi, maar nu Weet Anne ook je letters
![]()
mooi, kan je tegen mij weer een zet doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het is al klaar. Het is uiteindelijk 452 - 301 geworden. En dat was #195.
Nee, want ik ga eten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef crv het volgende:
[..]
mooi, kan je tegen mij weer een zet doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik ookquote:
Graag weten! Belangstelling voor bijna alle rood en fruitig of droog wit :-)quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:27 schreef crv het volgende:
[..]
zal ik zeker doen![]()
Is overigens Elzasser wijn die ik ga halen. Voornamelijk Pinot Gris en Cremant en wat riesling , Muskat en Gewürztraminer want de asperge tijd komt er ook straks weer aan hier![]()
Ik ga hoe dan ook langs 2 voor mij al bekende wijnhuizen (Moltes en Ziegler)
voor rood heb ik 1 goede in de buurt in Duitsland en wat adresjes in overig Frankrijk
wordt dan een duur dagje
Als ik aan het werk ben heb ik geen tijd het doc. door te spitten op zoek naar wedstrijdnummers e.d.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan zelf ook eens een keer mensen uitnodigen
daarom heb ik een eigen spreadsheetje met mijn potjes lokaal opgeslagenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben heb ik geen tijd het doc. door te spitten op zoek naar wedstrijdnummers e.d.
Peace heeft goed geoefend afgelopen maand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef crv het volgende:
Invite naar Peace gestuurd
#57 Elzass - Peace1111
Hij heeft tegen mij geoefend en dat ging niet zo heel goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Peace heeft goed geoefend afgelopen maand.
Nu maakt hij mij in.
![]()
![]()
de derde vandaag.
/ rapporteert.
Dan doe je dat s avondsquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben heb ik geen tijd het doc. door te spitten op zoek naar wedstrijdnummers e.d.
Daarmee stijg je alsnog naar de 8e plaats in februari.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef twinkles het volgende:
Ik had overigens gewonnen van pbwfeud 2 dagen geleden. Even de tijd vergeten... Maar tis dus alweer maart :-p
382-415 #142
stuur hem even een PM ipv in de sjet dit te besprekenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Daarmee stijg je alsnog naar de 8e plaats in februari.![]()
Februari heb ik dus alsnog bijgewerkt met nagekomen uitslagen.
Er staat nu nog één partij open: PB - Litso. Zouden we daar nog iets van horen?
Is PB nog boos op mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |