En net ook al van mij... Hij moet maar niet weddenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou dat moet je maar willen dan
Ik wou dat toch nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou dat moet je maar willen dan
Kan wel, jezus is homo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind steven wel een goede toevoeging aan dit topic, het houdt me scherp. Alleen jammer dat het steeds over Faye moet gaan en niet over een ander onderwerp waar hij me op kan pakken...
Zoals religie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind steven wel een goede toevoeging aan dit topic, het houdt me scherp. Alleen jammer dat het steeds over Faye moet gaan en niet over een ander onderwerp waar hij me op kan pakken...
Laat de religie er aub buitenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
jongen ik hou mijn hand tegen je hoofd aan zodat je niet eens een stap verder komt dwerg, en ja dat zeg ik tegen jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zullen we vechten op de première?
Papi chulo - Lornaquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef ToT het volgende:
Dit nummer vind ik lekker! Hoe heet deze eigenlijk?
jij mag dat omdat kale mededwergquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jongen ik hou mijn hand tegen je hoofd aan zodat je niet eens een stap verder komt dwerg, en ja dat zeg ik tegen jou
Haha had eens topic gemaakt en naat had een heel stuk geschreven. Gewoon niet meer gelezen mijn topic. Had er geen zin meer inquote:
en hij gaat vh bossen om faye weer te winnen voor zijn sexuele lustenquote:
Oh, fuck, moeten we dit wel naar buiten brengenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef SiIk het volgende:
Naat is mijn vriendje, daarom wist hij alles enzo:22
2
Ja, jij begon er net over man. Nu kan ik er niet langer over zwijgenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, fuck, moeten we dit wel naar buiten brengen:$:$
Je bent al 50 euro lichter, wil je er 100 van makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en hij gaat vh bossen om faye weer te winnen voor zijn sexuele lusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |