Tuurlijk wel. Lacrosse, daar ga je dood aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Football hou ik geen 10 minuten vol.
nee de exacte uitleg, maar dat doe ik je niet aanquote:
Ga wat aan je conditie doen, watje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Football hou ik geen 10 minuten vol.
Niks met conditie te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga wat aan je conditie doen, watje.
Als VH alleen al een stap richting mij doet met een woedende blik vlucht ik al met hangende pootjes naar het dichtsbijzijnde hokje waar ik me kan verschuilen. Of ik geef me meteen gewonnen, dat kan ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
naatje gaat gewoon aan zijn haren trekken en krabben en shit, ik heb vertrouwen in hem
Hoopjes ellende neuken is niet fijn, Silk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga wat aan je conditie doen, watje.
Na 10 minuten ben je omver gelopen?quote:
jongen, ik doe al jaren aan kickboksen, ik train je wel zodat je je mannetje kan staanquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als VH alleen al een stap richting mij doet met een woedende blik vlucht ik al met hangende pootjes naar het dichtsbijzijnde hokje waar ik me kan verschuilen. Of ik geef me meteen gewonnen, dat kan ook.
Ik neuk helemaal niets of niemand voordat ik getrouwd ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoopjes ellende neuken is niet fijn, Silk.
Ja, en de Paus is moslim.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik neuk helemaal niets of niemand voordat ik getrouwd ben.
zoals alle dagen van de maandquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Intronic het volgende:
Geen paniek, Silk is gewoon ongesteld.
Jammer dat vrouwen PMS structureel ontkennen. Het zou het voor ons en hunzelf zoveel makkelijker maken...quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Intronic het volgende:
Geen paniek, Silk is gewoon ongesteld.
Dat zou niet goed zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zoals alle dagen van de maand
There is no PMS.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat vrouwen PMS structureel ontkennen. Het zou het voor ons en hunzelf zoveel makkelijker maken...
Wat maakt het makkelijker dan als het erkent wordt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat vrouwen PMS structureel ontkennen. Het zou het voor ons en hunzelf zoveel makkelijker maken...
Ik doe me nog liever voor als vrouw tijdens het uitgaan, dan dat ik een sport ga doen waarbij je fysieke schade op kan lopen (en dan niet in de zin van spierpijn, maar in de zin van blessures door een tackel of een stomp in mijn gezicht).quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jongen, ik doe al jaren aan kickboksen, ik train je wel zodat je je mannetje kan staan
Doe het nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat maakt het makkelijker dan als het erkent wordt?
gek he dat faye je gedumpt heeft, watjequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doe me nog liever voor als vrouw tijdens het uitgaan, dan dat ik een sport ga doen waarbij je fysieke schade op kan lopen (en dan niet in de zin van spierpijn, maar in de zin van blessures door een tackel of een stomp in mijn gezicht).
Ja meid, kijk maar uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doe me nog liever voor als vrouw tijdens het uitgaan, dan dat ik een sport ga doen waarbij je fysieke schade op kan lopen (en dan niet in de zin van spierpijn, maar in de zin van blessures door een tackel of een stomp in mijn gezicht).
Ik moest dit eerst 3x lezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
was vergeten dat Naatje in het topic zat. Sorryquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe het niet. Serieus, doe het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |