Keesquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb wat met die hoer van gister, bohhh die was goed nat zeg!
ik zou als ik jou was gewoon faye weer hosselen en die VH zwart makenquote:
Intronicquote:
en je bent met patje?quote:
Als ik me zijn posts goed herinner is batsen sowieso al niks voor hem!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij hebt ook niks te batsen. Makkelijk praten.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet zeggen dat er geen klap aan is klaphark
quote:
Ik zeg niets.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je pinda zegt is het bullshit en dat weet je zelf ook
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje maak die vh gewoon zwart en doe niet of het voetbal je wat boeit want je weet niet eens wat buitenspel is
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje maak die vh gewoon zwart en doe niet of het voetbal je wat boeit want je weet niet eens wat buitenspel is
Gelukkig is het alleen een regel op Facebook en niet echt.quote:
wat is het danquote:
Houd eens op te trollen manquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
buitespel is tog als zon speler buiten veld staad? xD
Nee, dat is een grensrechter!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
buitespel is tog als zon speler buiten veld staad? xD
wantquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd eens op te trollen man. Naat is niet tegen VH opgewassen
.
Nog serieus reageren ook vrouwquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is als de bal buiten het veld is.
Ja nog shit iedereen is blij voor jequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig is het alleen een regel op Facebook en niet echt.
Echt serieus mijn facebook ontplofte gisteren.
Als je denkt dat dat een serieuze reactie was moet je maar eens gaan leren wat buitenspel isquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nog serieus reageren ook vrouw.
En alle tsjiks denken, hoezee die enge stalker wegquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja nog shit iedereen is blij voor je
Als een speler van de tegenpartij voor jouw laatste verdedigers staat tijdens het aanraken van de bal van een medespeler die een pass naar hem doet.quote:
Op het tegendeel wil ik wel geld inzettenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
want
naatja kan hem makkelijk aan joh
Volgende keer als het echt is geloven mensen je niet meer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig is het alleen een regel op Facebook en niet echt.
Echt serieus mijn facebook ontplofte gisteren.
Geen idee heb maar 6 jaar gevoetbald.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat een serieuze reactie was moet je maar eens gaan leren wat buitenspel is
Als je denkt dat dat een serieuze reactie was moet je maar eens nog een keer lezen (quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat een serieuze reactie was moet je maar eens gaan leren wat buitenspel is
50euro op naatje, ik regel die bitch fight welquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het tegendeel wil ik wel geld inzetten.
bijnaquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als een speler van de tegenpartij voor jouw laatste verdedigers staat tijdens het aanraken van de bal van een medespeler die een pass naar hem doet.
Football is wat andersquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geen idee heb maar 6 jaar gevoetbald.
Geef me die 50 euro maar meteenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
50euro op naatje, ik regel die bitch fight wel
naatje gaat gewoon aan zijn haren trekken en krabben en shit, ik heb vertrouwen in hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |