Verdedigen houd bij hem in: Zo snel als ik kan achteruit lopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Pieters speelt beter dan afgelopen zondag
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Egotrippertje, zie daar veel liever VdV staan.
Dacht ik ook alquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef Montelly het volgende:
Heey ligt het aan mij of is Sneijder een dikkerdje geworden?...
Gaat Maradona kant op..
Volgens bronnen zit hij inderdaad aan de SOSquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef Montelly het volgende:
Heey ligt het aan mij of is Sneijder een dikkerdje geworden?...
Gaat Maradona kant op..
Afgelopen weekend, zag je hem alles snel afgeven, bang voor de discussie na de wedstrijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
Robben wil zich even bewijzen zeg, positief.
FIFAquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef ZaZoe het volgende:
Huntelaar heeft toch maar mooi het heilige gras van wembley gegeten
Ja, maar nu speelt hij een stuk vrijer. Dat gedwongen balletjes afgeven doet hem juist geen goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Afgelopen weekend, zag je hem ook alles snel afgeven, bang voor de discussie na de wedstrijd
Dit is al mijn vijfde grap, dat jij nou scheel bentquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
5 minuten later kom jij met je grapjes
Echte toppers doen dat standaardquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef ZaZoe het volgende:
Huntelaar heeft toch maar mooi het heilige gras van wembley gegeten
5 minuten later kom jij met een van je vijfgrapjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is al mijn vijfde grap, dat jij nou scheel bent
Staat in de basis bij AC Milan, dus je kan nou niet zeggen dat ie slechter is dan een Pieters of zo.quote:
Ze worden steeds slechterquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Tsjah, Huntelaar, het gras is altijd groener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |