Niet slechter dan heitinga en mathijssenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat is leuk en al maar die kerel zuigt gewoon.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:24:03Bert riep: "WISSELEN!" naar Klaas. Domme Klaas. Hij bedoelde Nigel, niet je gebit. reageer retweet
En zo grappig zijn ze nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die mensen hier die nep tweets posten en dan doen alsof het van iemand anders is en dan lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
hou je bek eens met die kut nep twitter berichtenquote:
Wou je het nog gaan bekijken? Is toch maar een friendly manquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Bedankt voor je KUT SPOILER Ferrari.
Als je 11 bent.. Héééél soms komt er een leuk grapje tussendoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het zijn gewoon goede grappen
Flauw maakt leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het zijn kut grappen, daarom zijn ze zo grappig
is niet van mij dwaasquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hou je bek eens met die kut nep twitter berichten
Die wedstrijd hoef je hier niet te bespreken, je moet toch wat doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hou je bek eens met die kut nep twitter berichten
Dan zouden ze dit jaar kampioen worden. Dus klopt niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef truedestiny het volgende:
Duitsland is net PSV. Al haast aan het feesten voordat er ook maar iets binnen is.
FC Twente waren toch de Duitsers?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef truedestiny het volgende:
Duitsland is net PSV. Al haast aan het feesten voordat er ook maar iets binnen is.
Dan nog... spoileren in VBL sucksquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wou je het nog gaan bekijken? Is toch maar een friendly man
Hij doet het ook zo kut bij z'n clubquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Maar even jongens. Bert is nu toch gewoon idioot bezig als hij v persie het vertrouwen blijft geven?
Moet je meer PL kijken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef Onnoman het volgende:
ik ken 80% van het engelse team niet eens....
Tegen elkaar weggestreept...quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
WTF, tot 2x toe aangeraakt en geen corner?
Geef mij maar de stroot.quote:
Zei je ook van van Nistelrooijquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef tech4u het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind em nog steeds een dramatische speler die bij FC Den Bosch nog niet zou uitblinken.
Ze blijven maar komen.twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:26:34Daniel bestelt een drankje. "Shaken, not sturridge." #engned reageer retweet
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als hij niet binnen het elftal past en iemand anders het beter doet, ga je toch niet steeds hem opstellen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij doet het ook zo kut bij z'n club
RvP speelt in oranje niet op dezelfde positie als in Arsenalquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij doet het ook zo kut bij z'n club
zijn die witte hequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef Onnoman het volgende:
ik ken 80% van het engelse team niet eens....
Gewoon voorzorgsmaatregelen manquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik zag dat die Smalling aan zijn hoofd gesteund werd bij het tillen naar en op brancard, scheur of breuk in rug of nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |