Voorzorgquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik zag dat die Smalling aan zijn hoofd gesteund werd bij het tillen naar en op brancard, scheur of breuk in rug of nek?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Maar even jongens. Bert is nu toch gewoon idioot bezig als hij v persie het vertrouwen blijft geven?
'quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik zag dat die Smalling aan zijn hoofd gesteund werd bij het tillen naar en op brancard, scheur of breuk in rug of nek?
Kan ook gewoon uit voorzorg zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef ellevehC86 het volgende:
doen ze altijd uit voorzorg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef ellevehC86 het volgende:
Spoilerquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ga vooral zo'n spoilerreactie quoten mensen
Dizcriminatiez!quote:
om nom nom ?quote:
Ben je dom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Spoiler
Hoe kan er nou een spoiler over een voetbalwedstrijd geplaatst worden. Het is live
Ik vond hem er verder ook maar raar bij liggen.... zijn armen en benen bewogen niet....quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef ellevehC86 het volgende:
Wel dezelfde positie, niet hetzelfde soort spelquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef Quisho het volgende:
[..]
RvP speelt in oranje niet op dezelfde positie als in Arsenal
Over Duitsland, kneus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Spoiler
Hoe kan er nou een spoiler over een voetbalwedstrijd geplaatst worden. Het is live
Allebei niet maar in het NL elftal rendeert v persie sinds het wk niet en The hunter wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij doet het ook zo kut bij z'n club
hahaha gastquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En thuis... thuis krijgen ze Blueband...!Lekkere Blueband.
Is er al een tijd uit maarja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Pieters speelt beter dan afgelopen zondag
5 minuten later kom jij met je grapjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben blij dat Nederland in de tweede helft wat meer z'n tanden laat zien.
Voor het Engelse doel ligt er nog eentje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben blij dat Nederland in de tweede helft wat meer z'n tanden laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |