iquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef Strani het volgende:
Ik wil van jullie allemaal een gratis biertje als Kuyt nog scoort zometeen.
Pieters is de slechtste linksback die dit land ooit heeft gehad, je moet toch wat.quote:
Steel m'n grap anders!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ja.. dag, robben weer tot 2014 geblesseerd
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 29-02-2012 om 20:23:33Ik wil twee wissels voorstellen: Huntelaar voor Kuyt en Genee voor Van Gangelen. #engned reageer retweet
Ik moest lachentwitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:58:46Nigel is aan het moppentappen. Volgens Bert is dat goed om te doen in de rust. Robin vond 'm niet grappig en is nu z'n tanden aan het zoeken reageer retweet
Dat valt toch best mee!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Robben wat blessuregevoelig, eerlijk gezegd.
Stfu na-aper.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Steel m'n grap anders!
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:58:46Nigel is aan het moppentappen. Volgens Bert is dat goed om te doen in de rust. Robin vond 'm niet grappig en is nu z'n tanden aan het zoeken reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:03:03Nouja, dan weten jullie ook meteen de reden waarom Robin eruit is. #engned reageer retweet
quote:
twitter:ArjenRebbon twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 16:53:06Weer terug van het zwembad. Paar mooie duikjes geoefend! Verheug me nu al op contact in de 16. reageer retweet
http://robbengeblesseerd.nuquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef Keselo het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Nee toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Robben wat blessuregevoelig, eerlijk gezegd.
Shit ik moest lachenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]twitter:ArjenRebbon twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 16:53:06Weer terug van het zwembad. Paar mooie duikjes geoefend! Verheug me nu al op contact in de 16. reageer retweet
quote:According to the FA, Gerrard was removed due to a "tight" hamstring. Precautionary. Breathe easy, Liverpool fans.
alles beter dan dat gebrei van de eerste helftquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef Montelly het volgende:
Nederland is weer debiel gaan spelen..
Voor komen 40 min gaan we zien:
- karate kicks
- grove tackels
- schwalbes
Wut? Die match was 10 keer spannender, en ik ben Ajax supporter (meestal).quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt wel een beetje op PSV - Feyenoord dit .. (zonder de spanning)
Totaal niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt wel een beetje op PSV - Feyenoord dit ..
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:08:49Pieters. Welke MacDonalds ballenjongen-contest heeft deze knul gewonnen dat hij op Wembley staat? Precies? #engned reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:29:00Die zwarten laten zich behoorlijk onderdrukken door de witten. Dat kan historisch gezien nooit lang goed gaan. #engned reageer retweet
Dat gebeurde in Duitsland toch al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef VeX- het volgende:
Jammer dat er niet zo'n goal van Engeland ingaat. Dit Oranje moet even wakker geschud worden.
Dan wel, maar ondertussen heeft hij ons wel met gemak naar dat EK gebracht. Het ging pas minder toen er geen motivatie meer was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef AryaMehr het volgende:
Wat mij betreft mag Bert wel ontslagen worden bij een slecht EK.
Nee, Portugal is grandioos momenteel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan wel, maar ondertussen heeft hij ons wel met gemak naar dat EK gebracht. Het ging pas minder toen er geen motivatie meer was.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef HighVolume het volgende:
Strootman loopt zich warm, tering kuyt EN strootman..... Dan zijn we dus een keer lelijker dan de engelsen
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh![]()
Ik ga maar wat onzin praten, deze wedstrijd is zo saai.. toch 2 aan de haak geslagen.
Vergeet Heitinga niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef HighVolume het volgende:
Strootman loopt zich warm, tering kuyt EN strootman..... Dan zijn we dus een keer lelijker dan de engelsen
Werklust tonenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef jepperdeprep het volgende:
WAT DOET KUYT NOG IN HET NEDERLANDS ELFTAL? ROT OP VENT!!
Alleen van de Schotten kunnen we dat nog niet winnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef alors het volgende:
[..]en dat is idd wel een hele prestatie op zich
Die arme Engelsen die een kaartje hebben gekocht en een top-wedstrijd verwachten tegen de nummer 2 van de wereld om er vervolgens achter te komen dat Bert liever de wedstrijd controleert.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt wel een beetje op PSV - Feyenoord dit .. (zonder de spanning)
Ik zit ook alleen nog maar tweets te lezen inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef vincerusso het volgende:
Die Tweets zijn vermakelijker dan de wedstrijd
Nummer 3 van de wereld...quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die arme Engelsen die een kaartje hebben gekocht en een top-wedstrijd verwachten tegen de nummer 2 van de wereld om er vervolgens achter te komen dat Bert liever de wedstrijd controleert.
Drie, we zijn nummer drie nu.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die arme Engelsen die een kaartje hebben gekocht en een top-wedstrijd verwachten tegen de nummer 2 van de wereld om er vervolgens achter te komen dat Bert liever de wedstrijd controleert.
Ja dat zeggen ze dan altijd. Die Kuyt rent het hele veld over wat een werklust zeg! Flikker toch op verdommequote:
Enige team wat ik het EK zie winnen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, Portugal is grandioos momenteel?
Toch speelt hij op toernooien altijd uitstekend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:08 schreef tech4u het volgende:
Kuyt moet wel de slechtste rechtsbuiten zijn die het nl elftal ooit heeft gehad.
Dan heb jij de kwalificatie even gemist, vrees ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige team wat ik het EK zie winnen..
Volgens mij zijn we nog altijd tweede geworden tijdens het WK? Die Fifa lijst boeit me niet zo.quote:
Net als wanneer iemand met het down syndroom en computerprogramma laat programmeren. "Ja maar hij typt zo lekker snel!" Ja omdat ie met z'n hoofd op het toetsenbord slaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze dan altijd. Die Kuyt rent het hele veld over wat een werklust zeg! Flikker toch op verdomme
Ik mis Ibi wel ja...quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Afellay ipv kuijt zou een hele opluchting zijn
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nog altijd tweede geworden tijdens het WK?
...quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net als wanneer iemand met het down syndroom en computerprogramma laat programmeren. "Ja maar hij typt zo lekker snel!" Ja omdat ie met z'n hoofd op het toetsenbord slaat.
moet ibi straks wel minuten gaan krijgen bij barcaquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Afellay ipv kuijt zou een hele opluchting zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, 3.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Perquisite het volgende:
[..]
We zijn 2. We staan 20 punten boven Duitsland
Wel makkelijker om op buitenspel te spelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Stekel
Vlaar
Strootman
Robben-Sneijder-Van der Vaart-Affelay-Kuyt-Narsingh
Van Persie-Hunterlaar
Ja, een 1-1-6-2. Dat noem ik experimenteren
Heb je al bijna de helft van ons hippe uitshirt voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Je zou hier maar 40-70 euro voor zo'n kaartje betaald hebben
Misschien dat ze dan eens wakker wordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Komt d'r ff een met een karate trap ala de Jong in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:14:10Jemig, ik rennen.. Ik dacht dat Richards achter me aan zat. Pff. Helemaal voor niets dat veld overgegaan. Het schot deed nog pijn ook. Grr. reageer retweet
Ik moest er stiekem om lachen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat polletje gras in Huntelaar z'n mond
Een halve meter verder inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Engelsman is nog een stuk verder weg volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |