Wut? Die match was 10 keer spannender, en ik ben Ajax supporter (meestal).quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt wel een beetje op PSV - Feyenoord dit .. (zonder de spanning)
Totaal niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt wel een beetje op PSV - Feyenoord dit ..
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:08:49Pieters. Welke MacDonalds ballenjongen-contest heeft deze knul gewonnen dat hij op Wembley staat? Precies? #engned reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:29:00Die zwarten laten zich behoorlijk onderdrukken door de witten. Dat kan historisch gezien nooit lang goed gaan. #engned reageer retweet
Dat gebeurde in Duitsland toch al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef VeX- het volgende:
Jammer dat er niet zo'n goal van Engeland ingaat. Dit Oranje moet even wakker geschud worden.
Dan wel, maar ondertussen heeft hij ons wel met gemak naar dat EK gebracht. Het ging pas minder toen er geen motivatie meer was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef AryaMehr het volgende:
Wat mij betreft mag Bert wel ontslagen worden bij een slecht EK.
Nee, Portugal is grandioos momenteel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan wel, maar ondertussen heeft hij ons wel met gemak naar dat EK gebracht. Het ging pas minder toen er geen motivatie meer was.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef HighVolume het volgende:
Strootman loopt zich warm, tering kuyt EN strootman..... Dan zijn we dus een keer lelijker dan de engelsen
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh![]()
Ik ga maar wat onzin praten, deze wedstrijd is zo saai.. toch 2 aan de haak geslagen.
Vergeet Heitinga niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef HighVolume het volgende:
Strootman loopt zich warm, tering kuyt EN strootman..... Dan zijn we dus een keer lelijker dan de engelsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |