Ik gebruik Unity eigenlijk alleen tijdens boss fights. Als iemand in mn squad doodgaat tijdens een normaal gevecht, zoekt 'ie het maar lekker uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar is medi-gel voor. Als Garrus niet meedeed zouden ze geen kilo ervan verkopen.
Geniaal, dat stukje waarbij die banshee die asari (liara?) vastpaktquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef Morthill het volgende:
Launchtrailer en hij is awesomekippenvel hiero
ik dacht juist dat je dat schip opofferde voor de council?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef Morthill het volgende:
Waarom niet? Als je de Destiny hebt gered leeft de council nogBeide in de trailer is juist hartstikke logisch.
De council zit op dat schipquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht juist dat je dat schip opofferde voor de council?
Dan laat m'n geheugen me in de steek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Aha, ik moet echt nog eens ME1 rondspelen voordat ME3 uit komt. Daar was ik vandaag mee begonnen.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, ik moet echt nog eens ME1 rondspelen voordat ME3 uit komt. Daar was ik vandaag mee begonnen.
ME2 heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef Morthill het volgende:
[..], gelijk ook ME2 maar doen
even weekendje hard doorwerken
'If you're not a fan now's the time to join'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef Morthill het volgende:
Launchtrailer en hij is awesomekippenvel hiero
Heb je 'm legaal op de PC?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft iemand tevens ook wel eens last van geluidsfragmenten die niet meer afspelen tijdens ME1, voornamelijk bij het schieten van wapens hoor ik soms even niets.
Lekkerrrrrrrrrrr boeiendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:52 schreef Maanvis het volgende:
Ook leuk dat de migrant fleet meevecht.
Anyway, ME3 is gejat van Star Control 2. De reapers komen een Kohr Ah death march doen en Shepard/Zelnick moet dat voorkomen.
okay want als je een virtuele DVD oid draait dan kan dat zulke problemen opleverenquote:
Gewoon via Steam heb ik 'm gekocht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okay want als je een virtuele DVD oid draait dan kan dat zulke problemen opleveren
op mijn oude pc en laptop had ik dat destijds wel ja, daar liep het hele spel schokkend en trillend op, terwijl de pc's wel binnen de minimum specs vielen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft iemand tevens ook wel eens last van geluidsfragmenten die niet meer afspelen tijdens ME1, voornamelijk bij het schieten van wapens hoor ik soms even niets.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef Morthill het volgende:
Heeft iemand een tissue voor die jongen?Helaas niet. Heb ze na het zien van de trailer zelf hard nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |