Volgens mij kun je in ME2 met iedereen neuken en het daarna uitmaken en dan met iemand anders gaan neuken, toch? En als er niemand voor je over blijft kun je altijd nog naar de dansende kont van Yeoman Chambers kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef Tijn het volgende:
Als femshep Jacob verleiden en daarna zeggen dat 'ie kan oprotten en met Garrus gaan is best tof hoor
Ik had Jacob redelijk aan het blauwballen voordat ik besloot trouw te blijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef Tijn het volgende:
Als femshep Jacob verleiden en daarna zeggen dat 'ie kan oprotten en met Garrus gaan is best tof hoor
Ik hoop het wel, anders moet ik zelf mijn vissen voerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Komt Kelly trouwens terug in Me3? Ik heb haar nu gered!!!
Pff "You have received a message at your privat terminal"quote:
Precies hetzelfde gedaan, geniaal. Garrus, grootste baas in het ME universum.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef Tijn het volgende:
Agree, ik zal hem niet missen in ME3, vond zijn loyaltymissie ook echt veruit de meest irritante.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef ardi het volgende:
Och, als je echt hersendood wilt gaan moet je met Jacob gaan praten.
In zijn gewichtsklasse, ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:56 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Precies hetzelfde gedaan, geniaal. Garrus, grootste baas in het ME universum.
Wrex in de lift (ME1) met andere party membersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In zijn gewichtsklasse, ja.
Dè baas is Wrex.
In de praat-stukjes vind ik 'em heel tof, maar in gevechten gaat 'ie bij mij constant dood.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:56 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Garrus, grootste baas in het ME universum.
Daar is medi-gel voor. Als Garrus niet meedeed zouden ze geen kilo ervan verkopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de praat-stukjes vind ik 'em heel tof, maar in gevechten gaat 'ie bij mij constant dood.
Zit erin, je ziet er ook in de FemShep trailer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:37 schreef Maanvis het volgende:
Doet Miranda eigenlijk mee? In mijn ME2 nam ze ontslag bij Cerberus dus op zich..
Geen presidiumquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:15 schreef The_Substitute het volgende:
IGN-footage van de citadel. Ziet er goed uit.
Dat presidium had in ME1 al gemold moeten zijn!quote:
[Lie] er zit wel vis!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:51 schreef ardi het volgende:
Er zit toch geen vis, dus waarom wel het Presidium?
Rot op manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef Young_David het volgende:
Ashley ziet er een stuk beter uit in ME3. Al spijt dat ik haar dood heb laten gaan in ME1
Ik heb geen lippen gezien hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rot op manDie enorme botoxlippen
Ze zou de reapers kunnen opvangen met die lippen van haar man.
Valt toch mee?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rot op manDie enorme botoxlippen
Ze zou de reapers kunnen opvangen met die lippen van haar man.
Wanneer komt er een mod uit dat je haar een snor kunt geven?quote:
Wanneer komt er een mod uit dat je koffie met haar kan drinken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wanneer komt er een mod uit dat je haar een snor kunt geven?
Vergeleken met 1quote:
ze moet een snor krijgen.quote:
maar nu bedelen ze om een snor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:33 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lippen waren er altijd al hoor.
Ik koop 'm hoe dan ook toch nog wel, maar zo kun je alvast beginnen natuurlijkquote:
Ik heb gekeken maar zag nog niets.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef maxmit het volgende:
Preorders zijn vandaag al te downloaden/spelen toch? Dacht het via origin te zien...
En hij is ook al te krijgen via de andere kanalen![]()
Joho, Joho, lala lala lalaaa...
Was weer even zoeken,quote:
Yeah ik ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik koop 'm hoe dan ook toch nog wel, maar zo kun je alvast beginnen natuurlijk![]()
En dan mag hetmet terugwerkende kracht...
toevallig, ik ook. nu als renegade engineer.quote:
Welk is deze, naast mij nog 2 renegade engineers in 1 week tijd?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toevallig, ik ook. nu als renegade engineer.
toch ligt dat renegade me helemaal niet. moest het net alweer goed maken met ash
Ik gebruik Unity eigenlijk alleen tijdens boss fights. Als iemand in mn squad doodgaat tijdens een normaal gevecht, zoekt 'ie het maar lekker uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar is medi-gel voor. Als Garrus niet meedeed zouden ze geen kilo ervan verkopen.
Geniaal, dat stukje waarbij die banshee die asari (liara?) vastpaktquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef Morthill het volgende:
Launchtrailer en hij is awesomekippenvel hiero
ik dacht juist dat je dat schip opofferde voor de council?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef Morthill het volgende:
Waarom niet? Als je de Destiny hebt gered leeft de council nogBeide in de trailer is juist hartstikke logisch.
De council zit op dat schipquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht juist dat je dat schip opofferde voor de council?
Dan laat m'n geheugen me in de steek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Aha, ik moet echt nog eens ME1 rondspelen voordat ME3 uit komt. Daar was ik vandaag mee begonnen.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, ik moet echt nog eens ME1 rondspelen voordat ME3 uit komt. Daar was ik vandaag mee begonnen.
ME2 heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef Morthill het volgende:
[..], gelijk ook ME2 maar doen
even weekendje hard doorwerken
'If you're not a fan now's the time to join'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef Morthill het volgende:
Heb je 'm legaal op de PC?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft iemand tevens ook wel eens last van geluidsfragmenten die niet meer afspelen tijdens ME1, voornamelijk bij het schieten van wapens hoor ik soms even niets.
Lekkerrrrrrrrrrr boeiendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:52 schreef Maanvis het volgende:
Ook leuk dat de migrant fleet meevecht.
Anyway, ME3 is gejat van Star Control 2. De reapers komen een Kohr Ah death march doen en Shepard/Zelnick moet dat voorkomen.
okay want als je een virtuele DVD oid draait dan kan dat zulke problemen opleverenquote:
Gewoon via Steam heb ik 'm gekocht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okay want als je een virtuele DVD oid draait dan kan dat zulke problemen opleveren
op mijn oude pc en laptop had ik dat destijds wel ja, daar liep het hele spel schokkend en trillend op, terwijl de pc's wel binnen de minimum specs vielen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft iemand tevens ook wel eens last van geluidsfragmenten die niet meer afspelen tijdens ME1, voornamelijk bij het schieten van wapens hoor ik soms even niets.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef Morthill het volgende:
Heeft iemand een tissue voor die jongen?Helaas niet. Heb ze na het zien van de trailer zelf hard nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwijg, simpele ziel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'If you're not a fan now's the time to join'
Oftewel je keuzes in 1&2 doen er niet / nauwelijks toe.
Wat een rare kronkel. Je weet toch wel dat er een keuzespelletje in ME3 komt als je het nog nooit gespeeld hebt, en dat bepaalde keuzes die daar niet in zitten gewoon voor je ingevuld worden?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'If you're not a fan now's the time to join'
Oftewel je keuzes in 1&2 doen er niet / nauwelijks toe.
Nog 5 nachtjes slapen en dan kan je donderdagnacht om 00:01 beginnenquote:
Torrents staan allang op 't internet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een rare kronkel. Je weet toch wel dat er een keuzespelletje in ME3 komt als je het nog nooit gespeeld hebt, en dat bepaalde keuzes die daar niet in zitten gewoon voor je ingevuld worden?
ja en?!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Torrents staan allang op 't internet.
Volgens mij is er nog steeds geen crack (voor de pc)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Torrents staan allang op 't internet.
Gaat er ook niet komen voor de release date gok ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog steeds geen crack (voor de pc)
En dan nog gaan zeiken over een gimmick prothean voor een tientjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:34 schreef Tijn het volgende:
Mass Effect op de PC spelen en dan ook nog gekraakt
[ afbeelding ]
PC moet je telkens blijven upgraden om games te kunnen spelen, m'n trusty x-box 360 speelt alles zonder problemenquote:
Omdat consolegames grafisch gezien (een stuk) minder zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PC moet je telkens blijven upgraden om games te kunnen spelen, m'n trusty x-box 360 speelt alles zonder problemen
Dat valt echt heel erg mee en daar merk je helemaal niets van als consolegamer. Ik vind ME2 er iig geweldig uit zien op de xbox.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat consolegames grafisch gezien (een stuk) minder zijn
Moet...hebben...geduld...op...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef Morthill het volgende:
Mja, eigenlijk zou het spel je moeten laten zien wat er gebeurt als je Shepard doodgaatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Eik zouden de Reapers gewoon moeten winnen want dat is nu eenmaal de cyclus.
is toch een logisch verhaal dat ze voor het karretje gespannen zijn door sovereignquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
Dat gedoe met de Geth vind ik nog wel altijd raar. Volgens mij zou dat eigenlijk de vijand moeten worden .
Dankzij consoles worden graphics en andere dingen enorm tegengehouden. Je kan niet eens je wapen holsteren omdat consoles niet genoeg geheugen zouden hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PC moet je telkens blijven upgraden om games te kunnen spelen, m'n trusty x-box 360 speelt alles zonder problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |