Gewoon kijken hoe je je morgen ochtend voelt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef benzin het volgende:
Ik voel me zo ziek sinds vanmiddag. Heb koorts, overal pijn, ben misselijk en ben doodmoe. Ik vraag me af of ik mezelf ziek moet melden voor morgen of dat ik me weer prima voel na een goede nacht slaap
Was ik maar Chuck. Even een knappe kerel in een nerdkostuumpje hijsen en een serie schieten alsof 't een kluns is. Neem dan Morgan als vergelijkingsmateriaalquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is ook niet van al te hoge kwaliteit, niet heel realistisch.
Maar hij doet me aan mezelf denken, klunzig, verkwist zijn potentieel, zelfvertrouwen gelijkwaardig aan en jampot.
I'm Chuck.
Het wordt minder nu hij zichzelf redelijk kan redden, ik vind die klunzige nerd leuk. Niet de spion.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ooooooooh dan zit ik ruim voor je. Denk halverwege seizoen 4. Maar was een beetje gestopt met Chuck. Het is dat Yvonne Strahovsky er in mee doet, want het begon een beetje slechter te worden.
Ik wil liever niet ziek zijn, het is best wel noodzakelijk dat ik aanwezig benquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe je je morgen ochtend voelt.
Ik lijk alleen niet Morgan, die heeft geen potentieel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Was ik maar Chuck. Even een knappe kerel in een nerdkostuumpje hijsen en een serie schieten alsof 't een kluns is. Neem dan Morgan als vergelijkingsmateriaal
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lijk alleen niet Morgan, die heeft geen potentieel.
En zo knap is die vent echt niet.
Snarf?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Waar is mijn schatje eigenlijk???
Wat heb je so far?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
Ik moet nog een plan maken voor de zombie apocalyps.
In dat geval post even een leuke pic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
Hmm Google laat zien dat het een beetje de Amerikaanse Arie Boomsma is als ie zijn Nerd Herd pakje niet aan heeft.
Ik ga ze knuffelen dan vluchten ze wel voor mijn vriendelijkheid ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef ValHallen het volgende:
Uiteraard heeft iedereen al een plan gemaakt of er tenminste over nagedacht. Toch? TOCH?
Naar jou rennen en hopen dat jij erover na hebt gedacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef ValHallen het volgende:
Uiteraard heeft iedereen al een plan gemaakt of er tenminste over nagedacht. Toch? TOCH?
Wordt dit nog ergens uitgezonden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Engeland - Nederland
Leuke wedstrijd denk ik
Die heeft ie niet, hij is heel erg mooiboy.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat geval post even een leuke pic.
Vind het wel meevallen met dat Arie Boomsma-gehalte.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat geval post even een leuke pic.
Schatje, het is weetikhoeveel kilometer van jouw naar mijn huis. Je overleeft het nog geen 5 minutenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Naar jou rennen en hopen dat jij erover na hebt gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |