Nou ik klikte dus dit topic aan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef Rebecca123 het volgende:
Verschrikkelijke ervaringen met een aanstellerig persoon zoals TS mag ook![]()
Bazenuserquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig heb ik al autisme krijg een wao uitkering kan echt niet werken kan me niet concentreren kan niet met andere mensen overweg en dan wil jij mij die uitkering afpakke?? ben je helemaal lekker in je kop??
Wat is je adres?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Chai het volgende:
Ha! Ik heb lekker Borderline en ADD. U jelly ?
Sinds je in KLB zit. We proberen hier een bepaald niveau te behouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef Rebecca123 het volgende:
Oh ja! Gilles de la tourette, nog niet aan gedacht thanx.
`erbarmelijke broddelwerk.´
wtf sinds wanneer moet een bericht op Fok een 1 of ander literair meesterwerk zijn
@ Stuk afval hierboven: aub niet met nog vaak voorkomende ziektes schelden, dank namens het Antonie van leeuwenhoek ziekenhuis
ticsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef Rebecca123 het volgende:
Oh ja! Gilles de la tourette, nog niet aan gedacht thanx.
Antonie van leeuwenhoek
ARROGANT STUK VRETEN! Wees maar blij dat ik niet weet waar je woont, kutwijfquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn identiteit is niet te koop, sorry.
Dankje, dokter Henk! Mijn enige steun en toeverlaat hierquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Rezania het volgende:
TS, je spoort niet.
gr gr dokter Henk
Nou mijn niveau zullen de meesten nooit halen en het zou ook niet eerlijk zijn dat van ze te verwachten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
ARROGANT STUK VRETEN! Wees maar blij dat ik niet weet waar je woont, kutwijf
Piye: Niveau? Dat vertegenwoordig jij zeker? haha.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Dankje, dokter Henk! Mijn enige steun en toeverlaat hiersamen met mijn toekomstige man Scorpie dan ALS HIJ GEEN NEE ZEGT BIJ HET ALTAAR enneuh..Barbapapamama? Denk ik?
Ik haat je niet, ik wens alleen dat je morgen wordt aangereden door een auto, op slag dood bent en in de hel wordt verkracht door een homoseksuele demoon.quote:
Eentje met een staart en hoefjes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Ik haat je niet, ik wens alleen dat je morgen wordt aangereden door een auto, op slag dood bent en in de hel wordt verkracht door een homoseksuele demoon.
@aequus: Vertederend
ik moest lachen om het bovenste stukquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Ik haat je niet, ik wens alleen dat je morgen wordt aangereden door een auto, op slag dood bent en in de hel wordt verkracht door een homoseksuele demoon.
Lief?! Ik word hier 10900x beledigd door een stelletje narcisten en 'narcistische psychopaten'quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eentje met een staart en hoefjes?
En doe es lief
+ VRIENDquote:ik moest lachen om het bovenste stuk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Lief?! Ik word hier 10900x beledigd door een stelletje narcisten en 'narcistische psychopaten'
[..]
+ VRIEND
@Tmaatje: Maar aan kenmerken heb ik niks, daar krijg je tegenwoordig geen uitkering of sympathie voor
Zie je wel dat het niveau niet hoog genoeg was voor KLB.quote:
Dat zegt meer iets over jou, superieur doen omdat je wel ergens op een internetforum mag postenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Zie je wel dat het niveau niet hoog genoeg was voor KLB.
Nee kijk ik ben sowieso superieur, dus grijp ik elke kans aan om dat te etaleren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over jou, superieur doen omdat je wel ergens op een internetforum mag posten
Jij spoort echt niet hè?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef grrrbeer het volgende:
Niet eens een beetje verdiept in de aandoeningen.
Kies er maar een uit en gebruik die als excuus voor dit erbarmelijke broddelwerk.
Inderdaad, en jij bent een genie. Voel je je nu beter over jezelf ofzo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
TS, jij bent echt enorm achterlijk zeg.
Moeite met grenzen? Borderline!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef Rebecca123 het volgende:
Ik snap dan niet waar de grens ligt, sorry hoor. Ik zeg eerlijk hoe ik me voel op dezelfde manier dat mensen die mij achterlijk noemen dat doen.
Wat wil je weten chick?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:44 schreef Rebecca123 het volgende:
en dan heb ik me er niet in verdiept volgens randdebielen.
Haha een vraagquote:
Aha. Maar jij hebt je er niet in verdiept zag ik..quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef Rebecca123 het volgende:
de vraag staat in het begin van dit topic
Ik lees dat tussen de lijnen door.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Rebecca123 het volgende:
waar heb ik me niet in verdiept, borderline? Of pdd nos? of alles.
waar lees je dat aan.
Dan zou je weten dat je helemaal geen borderline/Asperger/etc. wilt hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:21 schreef Rebecca123 het volgende:
waarom zou ervaring me dan minder simplistisch moeten hebben gemaakt?
laat me raden jij lijdt eraan? Geef dan eens een voorbeeld waarom ik het vooral niet zou willen hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan zou je weten dat je helemaal geen borderline/Asperger/etc. wilt hebben.
Dat weet je zelf ook wel, en als je dat echt niet weet dan heb je zelf wel erg weinig inzichten. En dat maakt dat ik begrijp dat je een dergelijk topic begint.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:21 schreef Rebecca123 het volgende:
waarom zou verstand/ervaring me dan minder simplistisch moeten hebben gemaakt?
geef eens een voorbeeld
- Telkens een doelwit zijn voor pesters omdat je "anders" bentquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
laat me raden jij lijdt eraan? Geef dan eens een voorbeeld waarom ik het vooral niet zou willen hebben
Precies, dus verdiep je erin voor je er een topic over opent?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef Rebecca123 het volgende:
Het zijn stoornissen.
Dat zou moeten betekenen dat het voor de gemiddelde mens niet makkelijk te begrijpen moet zijn hoe iemand met zo'n stoornis denkt, anders dan waren ze immers niet zo anders...
Voor veel mensen is het ook niet te begrijpen hoe iemand met een klinische/psychische stoornis zich voelt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef Rebecca123 het volgende:
Het zijn stoornissen.
Dat zou moeten betekenen dat het voor de gemiddelde mens niet makkelijk te begrijpen moet zijn hoe iemand met zo'n stoornis denkt, anders dan waren ze immers niet zo anders...
heb jij Asperger?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
- Telkens een doelwit zijn voor pesters omdat je "anders" bent
- Veel sneller gestresst raken
- Gevoeliger zijn voor depressies
- Ongepaste emotionele reacties hebben
- Het is erfelijk (en daarom wil ik dus geen kinderen)
- Heel veel mensen met stoornissen zijn hartstikke ongelukkig
- Medicijnen "moeten" slikken met veel bijwerkingen, waaronder gewichstoename
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb geen Asperger. Ik heb MCDD en OCD. Google het maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
heb jij Asperger?
Er zijn ook heus wel mensen die gepest worden zonder dat ze een stoornis hebben, mensen die gevoelig zijn voor depressies zonder een stoornis, die ongepaste emotionele reacties..Zo kan ik nog wel doorgaan. Hoeveel procent van de mensen zijn echt gelukkig, denk je? En die medicijnen moet je niet slikken. Dat wil je zelf.
Omdat ik zelf erg veel kennis heb hierover, en mij niet kan voorstellen dat een ander, die deze kennis deelt, zo sceptisch (en mag ik daaraan toevoegen respectloos) kan doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
@rosepetals: Hoe weet jij zo zeker dat ik me er niet in heb verdiept. Ik vroeg je om een bewijs maar inplaats daarvan roemde je je gave om tussen de lijnen door te lezen.
Kijk eens gewoon hoe je reageertquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Rebecca123 het volgende:
[..]
heb jij Asperger?
Er zijn ook heus wel mensen die gepest worden zonder dat ze een stoornis hebben, mensen die gevoelig zijn voor depressies zonder een stoornis, die ongepaste emotionele reacties..Zo kan ik nog wel doorgaan. Hoeveel procent van de mensen zijn echt gelukkig, denk je? En die medicijnen moet je niet slikken. Dat wil je zelf.
@rosepetals: Hoe weet jij zo zeker dat ik me er niet in heb verdiept. Ik vroeg je om een bewijs maar inplaats daarvan roemde je je gave om tussen de lijnen door te lezen.
MCDD heb ik geen ervaring mee...Zal wel naar zijn volgens wikipedia. OCD heb ik wel ervaring mee, maar ik vertel dat doorgaans aan niemand omdat het niet bij mijn persoonlijkheid hoort en dus ook niemand aangaat. En zielig voor je van dat incident en ik hoop dan ook dat het je lukt om af te vallen maar ik snap niet wat het met mij te maken heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb geen Asperger. Ik heb MCDD en OCD. Google het maar.
Naar verhouding worden er meer mensen met een stoornis gepest en zijn er ook meer ongelukkig.
En denk je nou echt dat ik die medicijnen wou slikken?
Ik was 13. Ik had geen keuze, want mijn moeder zei dat als ik ze niet zou slikken, ik nooit meer zakgeld zou krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |