SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 01-03-2012 18:53:59 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
En jij leest piemels en besluit ook even langs te komen?quote:
De combinatie met bier doet het hem volgens mij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En jij leest piemels en besluit ook even langs te komen?
Wil je de mijne of die van DJ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De combinatie met bier doet het hem volgens mij.
Wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je de mijne of die van DJ?
Piemelquote:
Ik las bier en dacht even langs te komen. Problem?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En jij leest piemels en besluit ook even langs te komen?
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef DeJori het volgende:
Ik maar eventjes weg en BDH zet meteen mijn penis in de aanbieding
Wat is er gebeurd met de TT over tieten die in een winkelwagentje passen?
Niet te vertrouwen die gastquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef DeJori het volgende:
Ik maar eventjes weg en BDH zet meteen mijn penis in de aanbieding
Wat is er gebeurd met de TT over tieten die in een winkelwagentje passen?
Nooit anders geweest toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
Het topic is echt van ongekend hoog niveau zeg!
Ik proef sarcasmequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
Het topic is echt van ongekend hoog niveau zeg!
Soms wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nooit anders geweest toch?
En, hoe smaakt het, bitter?quote:
NIETquote:
Naar borrelnootjes.quote:
Kom op kinders, niet ruziën, Barrie heeft toch al voor KK gekozen.quote:
Jij bent toch mijn FOK!-chickquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kom op kinders, niet ruziën, Barrie heeft toch al voor KK gekozen.
Ik ben jouw FOK!-chickquote:
Ik las maandverbandquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
Heeft die gast trouwens een maandban of zo?
Dat is parttime.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kom op kinders, niet ruziën, Barrie heeft toch al voor KK gekozen.
Jij bent mijn irl-chick. Jij wil me tenminstequote:
Vuile slet!quote:
quote:
Hier kan hij niet op reageren hequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
Heeft die gast trouwens een maandban of zo?
Weet ik, maar ik dacht dat iemand dat misschien via WhatsApp of wat dan ook inmiddels wel te weten zou zijn gekomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier kan hij niet op reageren heZo weten we nog niks
Je bent wel op dreef hè?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef DeJori het volgende:
KK kan ook niets aan BB mededelen als 'ie met z'n mond vol rosbief zit.
Zeg jijquote:
Oh okequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik dacht dat iemand dat misschien via WhatsApp of wat dan ook inmiddels wel te weten zou zijn gekomen.
En geloof me, die mond zit vól!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef DeJori het volgende:
KK kan ook niets aan BB mededelen als 'ie met z'n mond vol rosbief zit.
Tux doet goede zakenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En geloof me, die mond zit vól!
Wat is dat nou weer voor een opmerking?quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Flapperdeflapflap.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee die opmerking van jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking?
[..]
quote:
Oké, oké. Sorry.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee die opmerking van jou_!
Kan ik nu niet kijken, ik zit op m'n werkquote:
Het is gewoon sfw, mocht je dat bedoelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan ik nu niet kijken, ik zit op m'n werk
quote:
Ik niet als ik dit zo lees.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef bijdehand het volgende:
Mr ik vind het jammer dat je er niet bij was
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik niet als ik dit zo lees.No offence, dear.
Maandag, wat?quote:
Die maandag uit m'n dm's weetjequote:
Nee joh, ik ken haar helemaal niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die maandag uit m'n dm's weetje
Weet ik. Maar bedoelde het ook meer als grapje, omdat je me gister in de steek lietquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken haar helemaal niet.
Gast, we hadden al de hele dag afgesproken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik. Maar bedoelde het ook meer als grapje, omdat je me gister in de steek liet
En dan laat je me die avond in de steekquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, we hadden al de hele dag afgesproken.Maar ik ga even iets nuttigs doen, zit al vanaf half 3 niets zinnigs uit te voeren.
Fijne avond allemaal!
Volgens mij lees je normaal gekkere dingen maargoedquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik niet als ik dit zo lees.No offence, dear.
Nee, jij zei dat je vrij was dus ik ging ervan uit dat het dan niet doorgingquote:
Ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat je vrij was dus ik ging ervan uit dat het dan niet doorging
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ookmaar we hadden het niet besproken.... Volgende week weer?
Aan de bierconsumptie zal het niet liggenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard.
Al m'n geld gaat op aan eten
Fuck you, alsof dat altijd zo snel gaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Aan de bierconsumptie zal het niet liggen
Dat betekend niet dat we er niet over mogen lachenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fuck you, alsof dat altijd zo snel gaat
Ok dan ga ik nu een film kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat we er niet over mogen lachen
Beter dan Fristie. Hrb je je chick nou aangesproken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
godverkanker chocomelk over mijn hele pc gemorst.
Fuck this shit fuckfuckfuck
Dan heb ik mazzel gehadquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:35 schreef DeJori het volgende:
Ik ben helemaal vóór zelfbeschikking, dus als iemand er genoeg van heeft, mogen ze er wat mij betreft een einde aan maken. Ik hoop echter dat mensen nu eindelijk eens beginnen met iets creatievere manieren dan voor een trein springen. Ik heb er 2,5 uur over gedaan om in den bosch te komen
Ik was rond 10:00-11:00 op station tilburgquote:
Het was tussen Breda en Tilburg gebeurt, dus ik denk dat ze de trein na een tijdje hebben doorgereden om mensen uit te laten stappen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ook op het station voor de trein springen.. dan rijden die dingen al langzaam. Lijkt me een slechte keus, kans dat je nog even leeft voordat je geplet wordt is wel aanwezig. Dan toch liever op een IC-spoor, waar je met 120kmh instant-kill bent.
Toen was ik eigenlijk uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik was rond 10:00-11:00 op station tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |