Sowieso zijn de meeste Chileense Chardonnays goed te doen! Drink nu deze van AH. ¤ 4.99quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:42 schreef golfer het volgende:
En bij de Gall & Gall voor 5,79 per fles de Oveja Negra Chardonnay-Viognier:
[ afbeelding ]
Die hebben wij ook regelmatig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Ole het volgende:
Sowieso zijn de meeste Chileense Chardonnays goed te doen! Drink nu deze van AH. ¤ 4.99
[ afbeelding ]
dat is die wijn met dat indianenpraatje erop toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Sowieso zijn de meeste Chileense Chardonnays goed te doen! Drink nu deze van AH. ¤ 4.99
[ afbeelding ]
En waar koop je die?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
2 euro 20 maar, en lekker vol van smaak
Gallo Family Vineyards koop je bij Gall&Gall. Er worden wel veel verschillende soorten druiven gebruikt, en het is echt een mega groot wijngaard/wijnmerk.quote:
ik haal 'm bij de plus maar is vast in nog wel meer winkels te krijgen.quote:
De Merlot of de Cabernet Sauvignon? Ik gok de merlot.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik haal 'm bij de plus maar is vast in nog wel meer winkels te krijgen.
De rode wijn vind ik er ook lekker van en ik ben dus helemaal geen rode wijn drinker
volgens mij elke winkel (bijna) wel. Bij mij ook iigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik haal 'm bij de plus maar is vast in nog wel meer winkels te krijgen.
De rode wijn vind ik er ook lekker van en ik ben dus helemaal geen rode wijn drinker
Ik ook.quote:
zal morgen even kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:55 schreef Rapaille het volgende:
[..]
De Merlot of de Cabernet Sauvignon? Ik gok de merlot.
Zit niet meer in het assortiment.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Drostdy-hof Steen (chenin blanc), rond de ¤5 bij Dirk lll
http://www.drostdywines.co.za/
fruitig, maar niet zoet
Zoete troep, dit kan je bijna geen wijn meer noemen. Maar verkoopt als een trein.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:12 schreef Selestha het volgende:
De Hoogvliet heeft ''Flaminco'' rode spaanse zoete wijn, ik vind m geweldig voor maar 3 euro per fles
Die is lekker ja.De naam is ook makkelijk te onthoudenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:21 schreef Rapaille het volgende:
De Fat Bastard Chardonnay is deze week in de bonus trouwens. 25% korting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |