Nah, valt mee. Ik vond je een beetje cynisch reageren, kwam wat jaloers overquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:12 schreef Angelof9 het volgende:
Ik geef helemaal niet op haar af, ze maakte gewoon een hele domme opmerking. Je neemt het nogal persoonlijk, beetje verliefd?
Hij verstopt zich achter een gras spriet en doet het geluid van een bloemkool na.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef ems. het volgende:
Ik ben sowieso sceptisch over carice maar we zullen zien hoe een koe een haas vangt
Zijn we het daar in ieder geval over eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
En ze is gewoon wel mooi, dus wat dat betreft, klaag ik niet
pfffquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef ems. het volgende:
Mooier dan japanse ombouw-jongetjes zoals in je ava
Daar zit ik ook aan te denken, of misschien alleen de laatste 2 afleveringen, om er weer in te komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
pfff
Ik ben de helft alweer vergeten, zou ik opnieuw seizoen 1 gaan kijken voor het nieuwe?
Ja sowieso de laatste dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken, of misschien alleen de laatste 2 afleveringen, om er weer in te komen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:55 schreef Young_David het volgende:
Voor charmante gifjes van Milisandre:
http://friendlysoviet.tum(...)played-by-carice-van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
Een beetje vals, maar wel leuk, Sansa, Bran en Arya neuriën mee met de openingstune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |